Normal-kauppa Raahessa on pakko olla vitsi.

Anonyymi-ap

44

2479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lestaämmät näkkee syntiset meikit tarjolla, emme tarvi tuota!! T. Veli

• Anonyymi

Konkurssiin menisi heti lestadiolaisvaltaisella alueella tuollainen hiusväri-meikkipuoti... Vieläkö Wolt on elossa ja tummat kuljettaa ?

• Anonyymi

Kommareiden punaisen pöhötyneen napan peittämiseen riittää 20-litran peltipönttö. T Nasserin manttelin perijä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konkurssiin menisi heti lestadiolaisvaltaisella alueella tuollainen hiusväri-meikkipuoti... Vieläkö Wolt on elossa ja tummat kuljettaa ?

Eihän kommari mitään raaski ostaa paitsi Alko, Kaikkille tovereille kelpaa vain samanlainen halvin haettuna Oulusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommareiden punaisen pöhötyneen napan peittämiseen riittää 20-litran peltipönttö. T Nasserin manttelin perijä..

Lestat on paskaa.tekopyhää paskaa.raahen kaupngin henkilöstöstä suurin osa hyväveli kerhioa ja tämän surullisen sotenki.tehkää jotain ettei kaupunki lestoitu täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kommari mitään raaski ostaa paitsi Alko, Kaikkille tovereille kelpaa vain samanlainen halvin haettuna Oulusta.

Raahen lestat vanhat ja nuoret.tulkaa härkäpuistoon niin vittuilen teille ääliöille ja.vedän turpaan oitis.tv raahen oikea ihminen.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­N­­y­­­m­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat ajaneet Raahen suohon.ovat niin ovelaa sakkia että oksettaa.tekopyhää pukkaa ja se haisee.äänestäkää lestoja valtuustoon jatkossakin niin hyvä tulee riittämään.aamen ja seuroista pois.

• Anonyymi

Minua melkein " itkettää " kun luen näitä kommentteja. Jos joku jotain Raahen suunnittelee niin heti on nämä valittajat äänessä. Tervetuloa vaan Normal .

• Anonyymi

Ei kai peräkammarin pojat hissun syömissä kalsareissa mitään tarvi, mutta olisivat edes sen verran fiksuja, että tajuisivat edes olla kommentoimatta. Mutta ei. Kyllä liikealalla tajutaan nämä asiat ilman tuollaisten höpäjöiden apua. Jätäisitte asiat ammattilaisille ei kannata pelkällä amiksella alkaa neuvomaan.

• Anonyymi

Itse olen aikuinen naisihminen ja pidän tästä liikkeestä erittäin paljon. Tällä hetkellä käyn zeppelinin normalissa koska liikettä ei ole lähempänä . Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin möläyttää asioista joista ei itse tiedä mitään. Toivoisin myös avarakatseisuutta ja intoa tutustua uusiin asioihin. Elämä voi yllättää.

• Anonyymi

Oon lesta-akka, ukko väkisinmakasi eli tehtiin kikkelis kokkelis vaan, hiukset ja pimpin pesen nyt kananmunalla ja lumella. Hysnyt. T alistuvakoivikko

• Anonyymi

Todellisuudessa oletkin kommari-transu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa oletkin kommari-transu!

Viidakon vanha sananlasku menee näin, ei kaikki pedofiilit ole lestoja, mutta kaikki lestat on uskossa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viidakon vanha sananlasku menee näin, ei kaikki pedofiilit ole lestoja, mutta kaikki lestat on uskossa ;)

Fakta kommarit on yksikertaisia.

• Anonyymi

Kuulema löytyy L+kaista, tuotteina tummeli, kananmuna, virskirja, virstavaippoja, kestokalsöngejä ja lehmänkelloja!! Ukoille räkäliinoja ja punasiamallukartsui. T.Rummeli

• Anonyymi

Voitasko joskus miettiä muutakin kuin lestoja? En itsekään pidä niistä mutta miksi vaivata mieltään jatkuvalla vihalla ja tyhjänpäiväiväisellä höpötyksellä.

• Anonyymi

Pitkäaikaisen liiallisen alkohoilin käytön seurausta. Aiheuttanut pysyviä tuhoja aivoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäaikaisen liiallisen alkohoilin käytön seurausta. Aiheuttanut pysyviä tuhoja aivoissa.

Aivopesu ohjelmat ja setämiehen syli on lessun päässä.

• Anonyymi

Voi voi kommari parkaa kukaan ei ymmärrä. Kommari ei ole kaappjuoppo vaan hän on julki juoppo ja juo kaapillisen. Alkon eteen he ajavat, kuin vammaiset ei pysty jättämään autoaan parkkipaikalle, muuta luulevat olevansa Raahen napa mutta nykyään pelkkää jonni joutavaa paskaa. Kommarilla paralla ei ota edes eteen runsaan alkoholin käytön vuoksi. Thaimaseen mentiin ennen n...maan nykyään vaan ryyppämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kommari parkaa kukaan ei ymmärrä. Kommari ei ole kaappjuoppo vaan hän on julki juoppo ja juo kaapillisen. Alkon eteen he ajavat, kuin vammaiset ei pysty jättämään autoaan parkkipaikalle, muuta luulevat olevansa Raahen napa mutta nykyään pelkkää jonni joutavaa paskaa. Kommarilla paralla ei ota edes eteen runsaan alkoholin käytön vuoksi. Thaimaseen mentiin ennen n...maan nykyään vaan ryyppämään

Lestat pois raahen kaupungin viroista ja pohteen myös.oikeita ihmisiä tilalle eikä näitä tekopaskoja.aamen olen messias ja pakalkakin kävin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat pois raahen kaupungin viroista ja pohteen myös.oikeita ihmisiä tilalle eikä näitä tekopaskoja.aamen olen messias ja pakalkakin kävin.

Ei hän kommareita/vassareita Raahessa lasketa miksikään. Heille nauretaan.! Vain tuollaisia hyödyttömiä EX & Kummpaneita.

• Anonyymi

Nämä uusraahelaiset pyrkyrit yms vauhkoojsy eivät tiedä Raahen systeemistä mitään.uskovat vaan sanaan mitä Raahen riepu ja muut mediat viljelevät.

• Anonyymi

He on valinneet elämänsä suunnan. Heille elämä ei ole mitään oikeuksiensa edessä.

• Anonyymi

Tässä kylässä ei sitten millään tajuta mistään mitään.

• Anonyymi

Vaikka punikkitatti kuinka yrittää tuoda mielipiteensä kukaan ei ymmärrä. Kuka on tyhmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka punikkitatti kuinka yrittää tuoda mielipiteensä kukaan ei ymmärrä. Kuka on tyhmä?

Lestaa jo isä ojensi, vieläkin limaa suu täys ja housusa paskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestaa jo isä ojensi, vieläkin limaa suu täys ja housusa paskaa!

Säälittää jo tehtaan kommarit kuinka huonoon kuntoon he ovat itsensä saattaneet. Lidilin parkipaikalla näin oikein tehtaan himokommarin jolla oli happiviikset. Oli se juonut itsensä huonon kuntoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittää jo tehtaan kommarit kuinka huonoon kuntoon he ovat itsensä saattaneet. Lidilin parkipaikalla näin oikein tehtaan himokommarin jolla oli happiviikset. Oli se juonut itsensä huonon kuntoon

Se ol lestanpulikko, ainut ilo reikä ja savuke!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ol lestanpulikko, ainut ilo reikä ja savuke!

Raahessa on jo tehtaan kommari pökäleille kauppa joka ainut minkä he tarvitsevat on Alko. Lapset ja vaimo on häipyneet joten muille kaupoille ei heidän mielestään tarve. Salihousut ja paidat haetaan Oulusta jostain halvimpia kiinan rättejä myyvän liikkeen alennusmyynnistä.

• Anonyymi

Hannu laita se korkki kiinni

• Anonyymi

minä pidän siitä että raaheen tulee normal🤭

• Anonyymi

Raahe ei tule koskaan olemaan normal. Ei lähimainkaan. EI ennen kuin viimeisetkin komukkapunikit & lestat on häädettty pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raahe ei tule koskaan olemaan normal. Ei lähimainkaan. EI ennen kuin viimeisetkin komukkapunikit & lestat on häädettty pois.

Millähän tuon voisi saada toteutettua. Kummatkin on syöpynet Raahen kaupungin virkoihin pahemmin, kuin pahin tauti. Raahen kaupunki on alueen suurin Perheyritys.

• Anonyymi

Voisipa tänne tulla vielä normaleja ihmisiäkin.

• Anonyymi

Lestat tulee nussiin..amen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat tulee nussiin..amen

Oletko koskaan ajatellut ettet ole normaali. Jotakin on kyllä vialla ja paljon. Tämä loputon lestaviha ja siihen päälle vielä pelkkää vihaa ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut ettet ole normaali. Jotakin on kyllä vialla ja paljon. Tämä loputon lestaviha ja siihen päälle vielä pelkkää vihaa ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.

Oletko koskaan ajatellu, että lestat ei ole normaaleja. Jotakin heillä vialla ja paljon. Loputon lestattomienviha ja pelkää viha ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellu, että lestat ei ole normaaleja. Jotakin heillä vialla ja paljon. Loputon lestattomienviha ja pelkää viha ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.

WTF?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WTF?

Normal lars-leevi

• Anonyymi

Itse rakastan käydä normalissa ja asun myös Raahessa joten itseni mielestä se voisi tulla Raaheenkin

• Anonyymi

Ei kai lestadiolaiset saa edes meikata, joten melkoisen turha liike Raahessa ja menisi konkurssiin aika äkkiä.

• Anonyymi

saarnasetät voisi käydäkin kyllä talkkia ja kaljurasvaa käpistelemässä jos tulee, pienen virren kera..

• Anonyymi

NORMAL on mun lemppari kauppa. Suosittelen 👍

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe