Ei mitään tarvetta Raahessa nuorten kosmetiikka kaupalle. Ei ole edes sen ikäistä nuorisoa asukkaina tarpeeksi, jotka ostaisi meikkiä ja shampoota. Eikö nuo isommat herrat tai rouvat yhtään enää jaksa selvittää etukäteen millaiseen paikkaan ovat liikkeitään perustamassa ?
https://www.raahenseutu.fi/kauppaketju-etsii-liiketilaa-raahesta/6010738
Normal-kauppa Raahessa on pakko olla vitsi.
44
2479
Vastaukset
- Anonyymi
Lestaämmät näkkee syntiset meikit tarjolla, emme tarvi tuota!! T. Veli
- Anonyymi
Konkurssiin menisi heti lestadiolaisvaltaisella alueella tuollainen hiusväri-meikkipuoti... Vieläkö Wolt on elossa ja tummat kuljettaa ?
- Anonyymi
Kommareiden punaisen pöhötyneen napan peittämiseen riittää 20-litran peltipönttö. T Nasserin manttelin perijä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konkurssiin menisi heti lestadiolaisvaltaisella alueella tuollainen hiusväri-meikkipuoti... Vieläkö Wolt on elossa ja tummat kuljettaa ?
Eihän kommari mitään raaski ostaa paitsi Alko, Kaikkille tovereille kelpaa vain samanlainen halvin haettuna Oulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommareiden punaisen pöhötyneen napan peittämiseen riittää 20-litran peltipönttö. T Nasserin manttelin perijä..
Lestat on paskaa.tekopyhää paskaa.raahen kaupngin henkilöstöstä suurin osa hyväveli kerhioa ja tämän surullisen sotenki.tehkää jotain ettei kaupunki lestoitu täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kommari mitään raaski ostaa paitsi Alko, Kaikkille tovereille kelpaa vain samanlainen halvin haettuna Oulusta.
Raahen lestat vanhat ja nuoret.tulkaa härkäpuistoon niin vittuilen teille ääliöille ja.vedän turpaan oitis.tv raahen oikea ihminen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat ajaneet Raahen suohon.ovat niin ovelaa sakkia että oksettaa.tekopyhää pukkaa ja se haisee.äänestäkää lestoja valtuustoon jatkossakin niin hyvä tulee riittämään.aamen ja seuroista pois.
- Anonyymi
Minua melkein " itkettää " kun luen näitä kommentteja. Jos joku jotain Raahen suunnittelee niin heti on nämä valittajat äänessä. Tervetuloa vaan Normal .
- Anonyymi
Ei kai peräkammarin pojat hissun syömissä kalsareissa mitään tarvi, mutta olisivat edes sen verran fiksuja, että tajuisivat edes olla kommentoimatta. Mutta ei. Kyllä liikealalla tajutaan nämä asiat ilman tuollaisten höpäjöiden apua. Jätäisitte asiat ammattilaisille ei kannata pelkällä amiksella alkaa neuvomaan.
- Anonyymi
Itse olen aikuinen naisihminen ja pidän tästä liikkeestä erittäin paljon. Tällä hetkellä käyn zeppelinin normalissa koska liikettä ei ole lähempänä . Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin möläyttää asioista joista ei itse tiedä mitään. Toivoisin myös avarakatseisuutta ja intoa tutustua uusiin asioihin. Elämä voi yllättää.
- Anonyymi
Oon lesta-akka, ukko väkisinmakasi eli tehtiin kikkelis kokkelis vaan, hiukset ja pimpin pesen nyt kananmunalla ja lumella. Hysnyt. T alistuvakoivikko
- Anonyymi
Todellisuudessa oletkin kommari-transu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa oletkin kommari-transu!
Viidakon vanha sananlasku menee näin, ei kaikki pedofiilit ole lestoja, mutta kaikki lestat on uskossa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viidakon vanha sananlasku menee näin, ei kaikki pedofiilit ole lestoja, mutta kaikki lestat on uskossa ;)
Fakta kommarit on yksikertaisia.
- Anonyymi
Kuulema löytyy L+kaista, tuotteina tummeli, kananmuna, virskirja, virstavaippoja, kestokalsöngejä ja lehmänkelloja!! Ukoille räkäliinoja ja punasiamallukartsui. T.Rummeli
- Anonyymi
Voitasko joskus miettiä muutakin kuin lestoja? En itsekään pidä niistä mutta miksi vaivata mieltään jatkuvalla vihalla ja tyhjänpäiväiväisellä höpötyksellä.
- Anonyymi
Pitkäaikaisen liiallisen alkohoilin käytön seurausta. Aiheuttanut pysyviä tuhoja aivoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaisen liiallisen alkohoilin käytön seurausta. Aiheuttanut pysyviä tuhoja aivoissa.
Aivopesu ohjelmat ja setämiehen syli on lessun päässä.
- Anonyymi
Voi voi kommari parkaa kukaan ei ymmärrä. Kommari ei ole kaappjuoppo vaan hän on julki juoppo ja juo kaapillisen. Alkon eteen he ajavat, kuin vammaiset ei pysty jättämään autoaan parkkipaikalle, muuta luulevat olevansa Raahen napa mutta nykyään pelkkää jonni joutavaa paskaa. Kommarilla paralla ei ota edes eteen runsaan alkoholin käytön vuoksi. Thaimaseen mentiin ennen n...maan nykyään vaan ryyppämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kommari parkaa kukaan ei ymmärrä. Kommari ei ole kaappjuoppo vaan hän on julki juoppo ja juo kaapillisen. Alkon eteen he ajavat, kuin vammaiset ei pysty jättämään autoaan parkkipaikalle, muuta luulevat olevansa Raahen napa mutta nykyään pelkkää jonni joutavaa paskaa. Kommarilla paralla ei ota edes eteen runsaan alkoholin käytön vuoksi. Thaimaseen mentiin ennen n...maan nykyään vaan ryyppämään
Lestat pois raahen kaupungin viroista ja pohteen myös.oikeita ihmisiä tilalle eikä näitä tekopaskoja.aamen olen messias ja pakalkakin kävin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat pois raahen kaupungin viroista ja pohteen myös.oikeita ihmisiä tilalle eikä näitä tekopaskoja.aamen olen messias ja pakalkakin kävin.
Ei hän kommareita/vassareita Raahessa lasketa miksikään. Heille nauretaan.! Vain tuollaisia hyödyttömiä EX & Kummpaneita.
- Anonyymi
Nämä uusraahelaiset pyrkyrit yms vauhkoojsy eivät tiedä Raahen systeemistä mitään.uskovat vaan sanaan mitä Raahen riepu ja muut mediat viljelevät.
- Anonyymi
He on valinneet elämänsä suunnan. Heille elämä ei ole mitään oikeuksiensa edessä.
- Anonyymi
Tässä kylässä ei sitten millään tajuta mistään mitään.
- Anonyymi
Vaikka punikkitatti kuinka yrittää tuoda mielipiteensä kukaan ei ymmärrä. Kuka on tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka punikkitatti kuinka yrittää tuoda mielipiteensä kukaan ei ymmärrä. Kuka on tyhmä?
Lestaa jo isä ojensi, vieläkin limaa suu täys ja housusa paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestaa jo isä ojensi, vieläkin limaa suu täys ja housusa paskaa!
Säälittää jo tehtaan kommarit kuinka huonoon kuntoon he ovat itsensä saattaneet. Lidilin parkipaikalla näin oikein tehtaan himokommarin jolla oli happiviikset. Oli se juonut itsensä huonon kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittää jo tehtaan kommarit kuinka huonoon kuntoon he ovat itsensä saattaneet. Lidilin parkipaikalla näin oikein tehtaan himokommarin jolla oli happiviikset. Oli se juonut itsensä huonon kuntoon
Se ol lestanpulikko, ainut ilo reikä ja savuke!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ol lestanpulikko, ainut ilo reikä ja savuke!
Raahessa on jo tehtaan kommari pökäleille kauppa joka ainut minkä he tarvitsevat on Alko. Lapset ja vaimo on häipyneet joten muille kaupoille ei heidän mielestään tarve. Salihousut ja paidat haetaan Oulusta jostain halvimpia kiinan rättejä myyvän liikkeen alennusmyynnistä.
- Anonyymi
Hannu laita se korkki kiinni
- Anonyymi
minä pidän siitä että raaheen tulee normal🤭
- Anonyymi
Raahe ei tule koskaan olemaan normal. Ei lähimainkaan. EI ennen kuin viimeisetkin komukkapunikit & lestat on häädettty pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahe ei tule koskaan olemaan normal. Ei lähimainkaan. EI ennen kuin viimeisetkin komukkapunikit & lestat on häädettty pois.
Millähän tuon voisi saada toteutettua. Kummatkin on syöpynet Raahen kaupungin virkoihin pahemmin, kuin pahin tauti. Raahen kaupunki on alueen suurin Perheyritys.
- Anonyymi
Voisipa tänne tulla vielä normaleja ihmisiäkin.
- Anonyymi
Lestat tulee nussiin..amen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat tulee nussiin..amen
Oletko koskaan ajatellut ettet ole normaali. Jotakin on kyllä vialla ja paljon. Tämä loputon lestaviha ja siihen päälle vielä pelkkää vihaa ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut ettet ole normaali. Jotakin on kyllä vialla ja paljon. Tämä loputon lestaviha ja siihen päälle vielä pelkkää vihaa ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.
Oletko koskaan ajatellu, että lestat ei ole normaaleja. Jotakin heillä vialla ja paljon. Loputon lestattomienviha ja pelkää viha ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellu, että lestat ei ole normaaleja. Jotakin heillä vialla ja paljon. Loputon lestattomienviha ja pelkää viha ripauksella nussimista. Aivan älytöntä.
WTF?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WTF?
Normal lars-leevi
- Anonyymi
Itse rakastan käydä normalissa ja asun myös Raahessa joten itseni mielestä se voisi tulla Raaheenkin
- Anonyymi
Ei kai lestadiolaiset saa edes meikata, joten melkoisen turha liike Raahessa ja menisi konkurssiin aika äkkiä.
- Anonyymi
saarnasetät voisi käydäkin kyllä talkkia ja kaljurasvaa käpistelemässä jos tulee, pienen virren kera..
- Anonyymi
NORMAL on mun lemppari kauppa. Suosittelen 👍
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579