Leikkaukset työnnettävä ministerin peräaukkoon ja niin syvälle ettei niitä enää näy.
Juuri näin olen täysin samaa mieltä.
Raikasta huumoria vihreiltä
22
267
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreille luomu on aina raikas tuoksahdus paremmasta tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Kenen ministerin ja mitkä leikkaukset?
- Anonyymi
Kai sen saa itse valita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sen saa itse valita?
Jos ohjeita annetaan valtiollisella tasolla, niiden olisi hyvä olla täsmällisiä. Siis keitä vihreät tarkoittavat kohteeksi.
- Anonyymi
Aika homofoobista !
- Anonyymi
Tämänkaltainen huumori vetoaa nuoriin. Nuoria jekutettiin jo halvalla bensalla joten luulen että Vihreät ja Persut vaihtaa paikkaa suosiossa.
- Anonyymi
Kampanjat ovat tärkeitä typerien äänestäjien saamiseksi.
- Anonyymi
Antooniosta tulee kohta presidentin rouva.
- Anonyymi
Ilmankos täällä alkoikin jo peräaukosta puheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos täällä alkoikin jo peräaukosta puheet.
Kumpi on puoliso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on puoliso?
"Puoliso" on se naismaisempi osapuoli joka tarjoaa peräaukkoa sille hieman miesmäisemmälle "puolisolle!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Puoliso" on se naismaisempi osapuoli joka tarjoaa peräaukkoa sille hieman miesmäisemmälle "puolisolle!!!!
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Olen puoliso
- Anonyymi
Vihreät ovat tottuneet survomaan kokapusseja peräaikkoihinsa ohjeen mukaan. Eli vakaata kokemustaustaa löytynee.
- Anonyymi
Kaksi kolmasosaa viheriäisten äänestelijöistä mielenterveysongelmaisia.
- Anonyymi
Persujen äänestäjistä kolme kolmasosaa.
- Anonyymi
Raiskausfantasia ei ole kovin raikasta, edes huumorina.
- Anonyymi
No lopettakaa persut sitten se maahanmuuttajien yleistäminen raiskaajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lopettakaa persut sitten se maahanmuuttajien yleistäminen raiskaajiksi.
En ole persu, enkä ole yleistänyt mitään ryhmää mitenkään. Eikä persut liity mitenkään tuohon vihreiden vastenmieliseen toimintaan.
- Anonyymi
Raikastako? P**kan hajuista höpinää. Kuin keskenkasvuisten hihityksellä keksittyä läppää. Eivätkö vihreät tosiaan pysty aikuisten tasolla keskusteluun? Vai valmistaako viherpunikit suomalaisia peräaukko keskeiseen pressakauteen? Hyh helvattu, mitä kestämän pitää! 🤮
- Anonyymi
Nykyviheriäiset taistolaisten uusintapainos.
- Anonyymi
Kerro mistä rahat otetaan, pitää olla vaihtoehto, jso kritisoi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875