Vinkki vitonen. Älä kaipaa toista jos olet toisen kanssa. Jos et voi olla sen kanssa kuka on sydämmessä, se on merkki siitä että olet kohdellut häntä paskasti. Miltä tuntuu olla syyllinen?
Julkkiksille ja taviksille
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kyllä käännät veistä haavassa. En osannut olla rakkaalleni hyvä ja menetin hänet. Aika ei ole poistanut ikävääni ja nyt olen naimisissa naisen kanssa jota en pysty rakastamaan ja joka on lähinnä kaveri. Nussin siis kaveria ja siitä puutuu aina se oleellisin, merkitys ja tunne. Rakastan yhä tätä toista. Syy on oma kun tilanne oli konstikas enkä osannut olla hänelle riittävän hyvä. Ei hän liikoja vaatinut eli vika on minussa. Teksti osui ja kirpaisee pahasti. Tavis olen. Tuo toinen on koko ajan mielessä. Rikoin paljon ja elän kulississa.
- Anonyymi
Ja lisään kysymykseesi: saat*nan pahalta tuntuu olla syyllinen ja häpeä on päällimmäinen tunne. Tunnen olevani pelkkä paska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään kysymykseesi: saat*nan pahalta tuntuu olla syyllinen ja häpeä on päällimmäinen tunne. Tunnen olevani pelkkä paska.
Vain elämää ei sen enempää 💓💓 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain elämää ei sen enempää 💓💓 .
Ei lohduta. Oikeasti pilasin meidän kaikkien elämät. Jopa vaimo ansaitsisi parempaa, miehen joka rakastaa sitä. Minä en siihen pysty. Kamalinta on että satuin sitä, jota eniten rakastan. Se on anteeksiantamatonta ja häpeän itseäni. Kaveria ei kuulu nussia. Seksi on enemmän sen kanssa ketä rakastaa. Vihaan itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lohduta. Oikeasti pilasin meidän kaikkien elämät. Jopa vaimo ansaitsisi parempaa, miehen joka rakastaa sitä. Minä en siihen pysty. Kamalinta on että satuin sitä, jota eniten rakastan. Se on anteeksiantamatonta ja häpeän itseäni. Kaveria ei kuulu nussia. Seksi on enemmän sen kanssa ketä rakastaa. Vihaan itseäni.
Niin siinä käy, kun kuvittelee ruohon olevan aidan takana vihreämpää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä käy, kun kuvittelee ruohon olevan aidan takana vihreämpää!
Kyse ei ole siitä. Vaikka lopulta luovutin ja menin toisen kanssa yhteen ja naimisiin. Hirveä virhe. En pysty rakastamaan vaimoani, vaan rakastan häntä yhä. Kukaan ei ole näin tyhmä ja tee näin väärin kuin minä kun satuin rakastani. Itseinho on suurta ja häpeän käytöstäni. Pilasin kaiken. En kestä näitä kulisseja ja kaikki aika kuluu häntä ajatellen.
Olen koko ajan rakastanut vain häntä.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy kotimaisen julkkis juorut?
- Anonyymi
Multa on nuo vastaukset, jossa kerroin pilanneeni sen tärkeimmän jutun. Vastasin kun osui ja upposi, aivan kuin veistä olisi käännetty haavassa. Ruudun väärän kanssa häntä ajatellen.
- Anonyymi
Väärä palsta. Tämä on kotimaiset julkis juorut.
Vai onko joku julkisuudessa oleva ihminen toi ap ?- Anonyymi
Et sinä kuitenkaan tätä palstaa omista vaikka oletkin täällä pitkälti yli toistakymmentä vuotta päivittäin asunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201