Siis mitä víttua oikein tapahtuu?
Kyllä siinä tunto on ainakin osittain, kun rupesin tökkimään puukolla. Pystyn muun muassa edelleen kävelemään aivan melko normaalisti. Osa jalastasta näyttää jopa mustalta, mutta vain osittain varpaiden ala-osasta.
-kuumottaa
Jalkapohja rupesi sinertämään..
6
362
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvin jo valtimot tukossa. Jatkuu kuolioksi saakka ja sitten kirurgi etsiikin jo sahaa ja veistä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nopeasti lääkäriin!!!
-Palstan pitkämuisti. - Anonyymi
Kannattaa dokata.
- Anonyymi
Soita Kylmis välittömästi 112 tai säästät niitä veronmaksajien rahoja tällä kertaa ja hoidat tämän itse. Eli ensin kiristysside jalkaan ja laitat paistinpannun hellalle niin että se hehkuu punaisena, sitten kaadat muutaman pirkka oluen turvonneeseen nasmaasi ja työnnät porkkanan suuhusi mitä puret mädillä hampaillasi ja alat sahaamaan sitä mädäntynyttä jalkaa poikki, kun jalka on kokonaan irti poikki polven alapuolelta niin otat sen punahehkuisen paistinpannun ja suljet sillä haavan, tämän jälkeen sammutat lieden ja poistat kiristysiteen ja voit syödä sen porkkanan jos mädät hampaasi siihen pystyvät. Tämän tehtyäsi jatkat pirkka oluen kittaamista ja olet juuri säästänyt ison summan veronmaksajien rahoja ja voit mennä onnellisena nukkumaan hyvin tehdystä työstä.
- Endokrinologi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678