Paras luonteenpiirre?

Anonyymi-ap

Mikä on parasta sinulle jollain tavalla
tärkeän ihmisen luonteessa?

Ulkonäkökyselyt ovat erikseen.

Yksi luonteenpiirre riittää, mutta voit laittaa useammankin, jos haluat. :)

🖤

86

1728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Empatia ja kohteliaisuus! Sillä pääsee jo pitkälle.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Antava 🙋‍♂️

• Anonyymi

Pysy joskus poissa palstoilta.

• Anonyymi

😂...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy joskus poissa palstoilta.

Mistä tunnistat, kuka tuon kirjoitti? Täältä katsottuna ei voi tunnistaa.

• Anonyymi

Ystävällisyys, huomaavaisuus, luotettavuus, turvallisuus, epäitsekkyys, pitkäjänteisyyys, tasapainoisuus ja hyvät vuorovaikutustaidot.

• Anonyymi

Huomaavaisuudella on hyvä vaikutus kanssaihmisiin. Senkin huomaa,jos se on myötäsyntyistä. Oliko liian vaikea sana?

• Anonyymi

Ei halua toiselle pahaa.

• Anonyymi

Totta ❤️

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Kaikki ovat kyllä hyviä kommentteja tähän mennessä. 😊

Ap.

• Anonyymi

Ai toi antavatkin. Huoh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai toi antavatkin. Huoh!

Antavakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai toi antavatkin. Huoh!

No jos haluu saada on pakko antaa. Nyt puhutaan vain itselle tärkeästä ihmisestä, ei koko kylän pyörästä tai munamankelista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai toi antavatkin. Huoh!

Menisi seksipalstalle puutteineen.

• Anonyymi

Lojaalius

• Anonyymi

Rehellisyyden perikuva

• Anonyymi

Tästä ei oikein tiedä oliko Sari Sarkasvia vai ihan Aito Anselmia. 🤔

• Anonyymi

Haha

• Anonyymi

Rauhallisuus

• Anonyymi

Ymmärtää todellisuuden ja mukavuuden halun eron. Kannattaa ensimmäistä, vaikka omalla kustannuksellaan.

• Anonyymi

On vähän tyhmä (nolo), ei aina tajua vedätystä

MiehelTä

• Anonyymi

Tsot tsot! Tajuaa kyllä paremmin kuin hyvin. Kaikki on vedätystä. ☝️

• Anonyymi

Se on susta paras luonteenpiirre?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on susta paras luonteenpiirre?

Toki, tekee elämän mulle helpoks

• Anonyymi

Entä jos tajuaa liiankin hyvin.Haluaa katsoa kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.Ei aikuinen mies vedätä ketään eikä aikuinen nainenkaan.🖤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsot tsot! Tajuaa kyllä paremmin kuin hyvin. Kaikki on vedätystä. ☝️

🤫🤫🤫

• Anonyymi

Kaunis ja hillitty käytös, kommunikointikyky.

• Anonyymi

Hauska 😁

• Anonyymi

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😛

• Anonyymi

Ystävällisyys. Huumori. Eläin ja lapsirakkaus.kyky elää elämäänsä muita haukkumatta tai kadehtimatta.

• Anonyymi

Juuri näin.👍

• Anonyymi

Kaikkinensa kovin ystävällinen, empaattinen ja ymmärtävä luonne.

• Empatia, huumorintaju, kärsivällisyys.

• Anonyymi

Kaikki jankkaa tuota ystävällisyyttä ja sitten kun lähtee ulkomaailmaan niin ihmiset ovat ihan v1ttuja toisillensa.

• Anonyymi

No eikö v1ttu ole sitten hyvä asia? Tuottaa kantajalleen mielihyvää ja v1tun kannattajalle myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö v1ttu ole sitten hyvä asia? Tuottaa kantajalleen mielihyvää ja v1tun kannattajalle myös.

Ihmettelen vain, arvostavatko ihmiset sitten Suomessakin sellaisia asioita joihin eivät itse kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen vain, arvostavatko ihmiset sitten Suomessakin sellaisia asioita joihin eivät itse kykene.

Tuskinpa. Kyllä kaikki kynnelle kykenevät kantavat / kannattavat. Ooppera ei ole ohi ennen kuin läski leidi laulaa.

F. M & Montserrat Caballé / Barcelona

https://youtu.be/Y1fiOJDXA-E?si=QvgMt4bmMZUoQHvM

• Anonyymi

Pinnallisia ja rajallisia havaintoja hänestä. Rauhallinen, tunnollinen, oma-aloitteinen, ei ensitöikseen katsele ympäriltään apua uuden edessä. Meinasin olla kommentoimatta mutta kun... :)

• Anonyymi

No ei kai sitä apuja kysellä, itse se pitää pärjätä.. Muistan lukeneeni, että avun pyytämättä jättäminen voi olla merkki huonosta itsetunnosta. Ei uskalla myöntää omaa heikkoutta. 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai sitä apuja kysellä, itse se pitää pärjätä.. Muistan lukeneeni, että avun pyytämättä jättäminen voi olla merkki huonosta itsetunnosta. Ei uskalla myöntää omaa heikkoutta. 🧐

Minä olen ihminen, jonka on tosi vaikea pyytää apua. Syynä siihen on se, että pelkään vaivaavani muita. En halua tuoda kenellekään lisää työtä elämään kun kaikilla on jo ihan tarpeeksi huolta ja kiirettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ihminen, jonka on tosi vaikea pyytää apua. Syynä siihen on se, että pelkään vaivaavani muita. En halua tuoda kenellekään lisää työtä elämään kun kaikilla on jo ihan tarpeeksi huolta ja kiirettä.

Mulla oli pieni sarkasmi tuossa ekassa lauseessa. Oikeasti kannattaa kysyä apua, jos se on tarpeen. Se kertoo vaan siitä, että tunnistaa omat rajansa ja voimavaransa.

Jos avunanto torjutaan eikä ymmärretä, että et turhaan kysy, niin ei muuta kuin raaka peli Ranualla ja välit viileämmiksi. Tämä tietysti sillä oletuksella, että ihmissuhteesi ovat muutenkin vastavuoroisia ja autat toista silloin, kun hän tarvitsee apuasi.

Sori psykologimainen paasaus.

Tuo 06:24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli pieni sarkasmi tuossa ekassa lauseessa. Oikeasti kannattaa kysyä apua, jos se on tarpeen. Se kertoo vaan siitä, että tunnistaa omat rajansa ja voimavaransa.

Jos avunanto torjutaan eikä ymmärretä, että et turhaan kysy, niin ei muuta kuin raaka peli Ranualla ja välit viileämmiksi. Tämä tietysti sillä oletuksella, että ihmissuhteesi ovat muutenkin vastavuoroisia ja autat toista silloin, kun hän tarvitsee apuasi.

Sori psykologimainen paasaus.

Tuo 06:24

Jos on pussukoihin päässyt painetta kertymään niin kannattaa pyytää lähimmältä naiselta apua.

• Anonyymi

Turvallinen 🧸

• Anonyymi

Empatia.

• Anonyymi

Tuon minäkin olin tulossa sanomaan.

• Anonyymi

Aitous :)

• Anonyymi

Ihaninta naisessa on kun ymmärtää miten paha paikka maailma on, ja haluaa olla ihanan kiltti ja rakastava ja lempeä täällä pahan keskellä. Jokaisella ihmisellä on tilaisuus olla valona täällä. Silti useimmat valitsevat olla osa pimeyttä.

• Anonyymi

Voi miten kauniisti sanottu kaivatustasi...

• Anonyymi

kauniisti sanottu jostakin :)

• Anonyymi

Onpa kivasti kuvailtu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten kauniisti sanottu kaivatustasi...

Samaa mieltä. Myös 21.08 kommentoijan kanssa.

• Anonyymi

Lena. Pitkä. Miesmäinen. Ompelee. Lukee. Vitun tylsä. Opiskeli ja veti toiselta ihmiseltä toimeentulon ja rahat, ruoat ja kodinhoidon siihen avioliittoon, mikä ei tarkoittanut muuta kuin rahallista sitoutumista. Ei usko Jumalaan. Minäminäminäminäminä....
      Ruma on. Mies geneettisesti? Ei ole Nainen. Tutkii seuraavaksi tätä aihetta?
      Tylsimys. Karseen näköinen. Voisko sen kanssa nussia?

• Avoimuus, rehellisyys, totuudellisuus.

• Anonyymi

Se mikä ei sovi niin säilyy varmasti. Suomi 24 on lakkauttamassa ihan itse itsenså.

• Anonyymi

Hänellä on selkeästi oma tahto, vaikkei vielä kaikkia asioita olekaan tarkastellut joka puolelta.
      Kevyesti spontaani ja sympaattinen.
      Pohjimmiltaan herkkä ja ujo.
      Vähän itsekeskeinen ja ylpeä, mutta osaa korjata kurssia huomatessaan joutuvansa väärälle väylälle.
      Harkitseva.

Hämpänpömppä pöljäke 🧡😘

• Anonyymi

nainen vai mies?

• Anonyymi

Mistä tuollaisen voi löytää?

• Anonyymi

Mies

• Anonyymi

Olen huomannut että pidän sellaisista käytännöllisistä ihmistä jotka ovat jollain tavalla maanläheisiä ja realistisia. Vaikka itse olen täysin vastakohta no realisti varmaan mutta en mitenkään käytännöllinen ainakaan aina. Jotenkin ne tasapainottaa omaa luonetta. Suoruus ja elämän myönteisyys tärkeitä ominaisuuksia ja seisoo sanojensa takana tekee sen mitä lupaa eli luottettavuus. Tietysti kyky eläytyä muiden tunteisiin ja ottaa huomioon ne. Enkä kaipaa draamaa tai turhien asioiden lietsontaa eli tietynlainen rauhallisuus eikä provosoidu helposti eli on tasapainoinen.

• Anonyymi

Kuuma ja läsnäoleva koko olemuksellaan❤️

Muisto miehestä

• Anonyymi

Näissä vaan kerjätään jotain ihailua. En pidä näistä. Kerro itse mikä toisessa on ihanaa äläkä kerjää jotain mielistelyjä. Ei ne edes sinulle ole!

• Anonyymi

Ei hommetti. Olet ilmeisesti itse sellainen ihminen, joka tarvitsee jatkuvasti huomiota ja egon pönkittämistä, kun haluat nähdä tällaisenkin aloituksen pahantahtoisena.

Luulisi, että jo pelkästään LUONTEEN kuvaileminen kertoisi, että tässä on ihan muut asiat ajatuksena kuin egon pönkittäminen.

Tein avauksen puhtaasti siitä syystä, että palstalla oli MONTA ulkonäkökeskeistä avausta ja mielestäni sitä ulkonäköä korostetaan nykyään liikaa.

Mutta ei siinä. Ole sinä vain halutessasi pahantahtoinen. Minä jatkan sillä linjalla mitä olen. Osaan se minäkin tarvittaessa suuttua, kun tarpeeksi kauan kiusataan ja ärsytetään. Nythän tuota on kesästä asti harrastettu.

ENKÄ LUULE että ne ovat minulle. Rakkautta vain sullekin prkl!!

Ap.

• Anonyymi

Ei ole vielä tällaista kaivattua, mutta hän olisi huumorintajuinen ja vähän pilke silmäkulmassa, luotettava, hänen kanssaan olisi turvallista ja hyvä olla. Kiva tehdä asioita yhdessä, mutta väliin muutenkin, silti vahvasti sitoutuneena ja parhaina ystävinä.

• Anonyymi

Oikein hienoja ominaisuuksia!

• Anonyymi

Kuulostaa juuri sellaiselta josta nainen toteaa kahden kuukauden tai parin vuoden jälkeen että "hän tuntuu kuin kämppiksen kanssa asuisi"

Eli seksikemiat puuttuu kun ei pillu kostu läpimäräksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa juuri sellaiselta josta nainen toteaa kahden kuukauden tai parin vuoden jälkeen että "hän tuntuu kuin kämppiksen kanssa asuisi"

😂😂
        Huomaa, että on perjantai-ilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella vahva friendzone viba. Nainen etsii harrastuksilleen kustantajaa ja käy sitten vieraissa värkkihämmennyksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella vahva friendzone viba. Nainen etsii harrastuksilleen kustantajaa ja käy sitten vieraissa värkkihämmennyksellä.

Miksi ajattelet kaikista pahinta? Eikö kukaan nainen ole kohdellut sinua hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla menee niin. Tykkäät jännä-miehistä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet kaikista pahinta? Eikö kukaan nainen ole kohdellut sinua hyvin?

Yllättävän montaa miestä yllättävän harva nainen on kohdellut hyvin.

Naiset valittavat kun heillä on yksi huono mies kokemus.

Entäs jos miehellä on parikymmentä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. No ymmärrän minä sen, että sitä haluaa yleistää, jos ympärillä tapahtuu paljon pääsiäisjälkkäriä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että sekä naiset että miehet saavat valittaakin joskus. Tunteitaan ei saa padota, huonosti käy muuten.

• Anonyymi

Älä😳
      Taas näitä…

• Anonyymi

Nää on niin sun feivöreitä.
        Tulet aina yhtä iloiseksi näistä. 🙈

• Anonyymi

Usko ihmisiin.

• Anonyymi

Hyväuskoinen hölmö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväuskoinen hölmö?

Vastaus oli liian lyhyt. Uusiksi.

Ei vaan ammatinvalintakysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus oli liian lyhyt. Uusiksi.

Ei vaan ammatinvalintakysymys.

Missä ammatissa sinun mielestäsi tarvitaan erityisen paljon uskoa ihmisiin?

• Anonyymi

Syvyys.

• Anonyymi

Aidot tunteet

• Anonyymi

Tämä! Tämä on hyvä!

• Anonyymi

Miksi kysyt? Vain se on vaimo miehelleen, mitä mies ei itse kyennyt tekemään ja oppimalla omaksumaan ja sama toistepäin?
      Jos joku vihainen, => vain rakas on sille oikea pari, tai jos joku mies on kunniallinen, niin vain ylpeitä hänkin haluaa voittaa, mutta oli AGAPEETA veljesrakkautta. Nainen voi olla toisinaan jopa samaluonteinen kuin mies, mutta sellaiset suhteet jäävät - hedelmättömiksi...
      Pelokkaalle rohkea veli ja nöyrälle, iloinen, niin vai siten hänen surunsa saa kasvaa...
      Kuitenkin on tavallisinta ruveta etsimään sitä samanlaista, ja koska hänen kanssaan on helppoa, ei se suhde ole vahva, koska se ei ole vaikeaa...

• Anonyymi

Kysyn näitä, kun olen kiinnostunut ihmisen psykologiasta ja haluan oppia uutta ihmisyydestä. Ymmärränkö oikein, eli sinun mielestäsi pitää olla sopivasti erilainen, että suhde ei ole liian helppo ja kaurapuuromainen, eli tylsä?

• Anonyymi

Rehellisyys

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe