Minä haluaisin käpertyä kainaloosi.
Pötkötellä siinä, katsella sinua silmiin ja vain nauttia läheisyydestä ja sinusta.
Ei minulla muuta tällä kertaa. Haluaisin vain niin nähdä sinut.
Hyvää nimipäivää mies!
12
239
Vastaukset
Ihanaa =)
- Anonyymi
Kiitos. Tässä yksi nimipäivänsä iltaa viettävä lukiessaan näitä miettii myös naista, joka voisi hyvin mahtua tuohon viereen viimalta lämmittelemään ja sit ois kännykkä kyllä kiinni.
- Anonyymi
Mä ainakin palstailen eikä naista haittaa yhtään :D
- Anonyymi
Ei sitä puhelinta mihinkään tarvitse, jos sinne kainaloon pääsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä puhelinta mihinkään tarvitse, jos sinne kainaloon pääsisi.
Ei tartteis kännykkää ihan heti. T. Nimppareita viettävä (kolmen erimakuisen namipussin kanssa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartteis kännykkää ihan heti. T. Nimppareita viettävä (kolmen erimakuisen namipussin kanssa)
Millaisia makuja sieltä löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia makuja sieltä löytyy?
Toffeenougat, mansikka ja banaani. Nää on niitä joulunameja, joissa toisissa on enkelikuva käärepaperissa ja toisissa joulupukki. Ai ja noissa kolmansissa on tontun kuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toffeenougat, mansikka ja banaani. Nää on niitä joulunameja, joissa toisissa on enkelikuva käärepaperissa ja toisissa joulupukki. Ai ja noissa kolmansissa on tontun kuva.
Nam, maistuisi kyllä minullekin. Mutta minä kyllä yritän nyt olla ilman herkkuja, niin voisi olla vaikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam, maistuisi kyllä minullekin. Mutta minä kyllä yritän nyt olla ilman herkkuja, niin voisi olla vaikeuksia.
Täältä saa käydä hakemassa, jos kova tuska iskee. Niitä on vielä toistaiseksi ainakin ja tämä tarkoittaa, että ehkä muutaman tunnin ajan. Sit on vain paperit jäljellä (ja liian imelä olo).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä saa käydä hakemassa, jos kova tuska iskee. Niitä on vielä toistaiseksi ainakin ja tämä tarkoittaa, että ehkä muutaman tunnin ajan. Sit on vain paperit jäljellä (ja liian imelä olo).
Eipä taitaisi olla enää mitää jäljellä minulle.
- Anonyymi
Hyvää nimipäivää huomisen johdosta,vaikka se Topi on varmaan sun lempinimi.🤗❤
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574