Lähtee maailmalle tekemään omia hyviä biisejään.
Rönttönen muuttaa pois Suomesta
20
451
Vastaukset
- Anonyymi
Iida muuttaa Viroon 😭
Tällä hetkellä Vainio iloitsee uudesta työstään ja musiikintekemisestä.
– Minulla on paljon tosi hyviä kappaleiden tekstejä. Olen myös aloittanut rumputunnit. Kävin pienenä rumputunneilla. Haluan soittaa niitä taas uudestaan,🥁
Iltalehti- Anonyymi
Moni voisi haluta ehkä mahdollisesti rummutella Iidan niitä, mutta en sano mitä, jotta ei voida sanoa minun kohdellen Iidaa seksuaalisena oliona.
- Anonyymi
Siel on niin kauniita naisia että tämä sekoittuu siellä massaan
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muttei ole enää Artun rönttönen😄
- Anonyymi
Archie lähti, nimitys (Rönttönen) jäi.
- Anonyymi
Tervemenoa! Nyt sitten on rumpalin ura tapeetilla 😂.
- Anonyymi
Siinä menee taas Seiskalta yksi julkkis josta tehdä lööppejä. Iida Ketola ei ole hetkeen haukkunut ketään, ei ollenkaan Tähkää, eikä ole sen takia päässyt lööppeihin. Helena Koivu lopetti Seiskan kanssa vehtaamisen ja Erika Helinkin on tainnut mennä nurkkaan häpeemään, jos osaa. Seiskan on nyt yritettävä tehdä tikusta asiaa mutta toki se sen osaakin.
- Anonyymi
Vielä on Sandra Bay joka antaa aina auliisti haastatteluja. Viimeisin oli Stefusta ja Seiska nostaakin sen vanhan jutun aika ajoin ylös. Sofiasta Seiska ei halua tehdä kuin positiivisia juttuja ja siksi Sofia on Seiskan sivuilla tosi harvoin.
- Anonyymi
Miten nämä neljä mainitsemaasi henkilöä liittyy otsikon aiheeseen? Onko sinulla suuriakin vaikeuksia ymmärtää keskustelun aihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nämä neljä mainitsemaasi henkilöä liittyy otsikon aiheeseen? Onko sinulla suuriakin vaikeuksia ymmärtää keskustelun aihe?
Ja lisää nimiä, Sandra ja Stefan, mikä kytkös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kytkös taisi olla se että kun Kulta-Iida muuttaa pois Suomesta niin Seiskalle ei jää noita blondeja muuta kuin toinen Iida ja Sandra, jotka auliisti seukkaavat Seiskan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kytkös taisi olla se että kun Kulta-Iida muuttaa pois Suomesta niin Seiskalle ei jää noita blondeja muuta kuin toinen Iida ja Sandra, jotka auliisti seukkaavat Seiskan kanssa.
Taisi Erikakin lopettaa Seiskalle supattelun koska ihmisille tuli käsitys että OnlyFans tilin asiakkaista juoruilee Seiskalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kyllä se että jos Iida päivittää instaansa niin sieltähän se Seiska, julkkisten instoista, niitä juttuja tekee. Ja sitten salakuvaajien kuvista ja tarinoista kuvien tai videoiden kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo moniosaaja-Iida nähty myös Stefun porukoissa jokin aika sitten?
- Anonyymi
Kyllä Iida palaa Suomeen, rahastamaan 💶
- Anonyymi
Rönttösestä tulee Santa Cruzin rumpali.
- Anonyymi
Luulen jos Arttu hiukankin edes viheltää rönttöskän suuntaan, niin rönttönen on heti paikalla ja käytettävissä, kun hänhän pitää Arttua suurta suosiota nauttivana kansainvälisenä rokkarina ja hänen (Iidan) tulevaisuus myöskin isona starana on Artun käsissä, tai jalkojen välissä.
- Anonyymi
Ei tuo ressukka tule missään ulkomailla pärjäämään. Suomessa on maine mennyt, niin vaan häpeissään yrittää keksiä jotain ulkomaillemuuttojuttuja. Tuksun tulevaisuus on edessä, kuten jo pari vuotta sitten joku ennusti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281