Kuka toisi julki tämän Lpr alueen bensan myyjien yhteisen sopimuksen, että kimpassa nostetaan bensan hintaa ilman syytä 10 tai nykyään 20 senttiä normaalia korkeammalle? Sitten se tiputetaan pikkuhiljaa normaalille tasolle, kunnes taas nostetaan sitä 20 senttiä.
Käsittämätöntä ainakin, että s-ryhmä on myös tässä mukana. Tai ei siinä mielessä yllätä, kun ilman syytä pitää nostaa kaiken ruoan hintoja todella kovasti korkeamman katteen himoissa..
Lpr alueen bensan myyjien hinta kartelli
Anonyymi-ap
6
299
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä salaliittoteoria vaan pysyy esillä, vuodesta toiseen ja eri paikkakunnilla.
- Anonyymi
Surkea puolustuspuhe. St1 on kuulemma pääjehu tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkea puolustuspuhe. St1 on kuulemma pääjehu tässä.
Niin on, pojat Apsilla kertoivat.
- Anonyymi
Kartelli olisi paikallaan moneen muuhunkin alaan jotta nämä epätoivoissaan hintoja polkevat poistuisivat kiusaamasta eri aloja.
- Anonyymi
Onneksi Lauritsalan St1 ei kuulu kartelliin. Siellä on litra aina 15 senttiä kalliimpaa. Vältä kartellia ja tankkaa Lauritsalassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762625Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067