Internetin rohkein Tyttö2010Neitinen kirjoittaa seuraavasti, jonka johdosta annan hänelle mahdollisuuden myös antaa näyttöjä syytöksistään minua kohtaa, siis ole hyvä olosuhteistasi.
Mitä yhteistä on Saaritulkulla, Tapsalla, Senssulla ja tällä uudella Määdmänillä?
-Suurin yhdistävä tekijä on roikkua heittämässä lokaa matkakohteen päälle, josta kuitenkin he kaikki haaveilevat.
Tapsa tosin tunnustaa haaveilevansa bussimatkasta Pattayalle ja Saaripökäle on siellä rampannutkin etsimässä uutta ilmaista avustajaa.
Tuollaiselle vihakampanjalle ei ole mitään järjellistä syytä. Kyse on siis mielenterveysongelmista.
Toinen iso yhdistävä tekijä on että naista näillä ei ole kellään ja naiset eivät heitä kiinnosta. Heillä on myös lukihäiriö ja ymmärryshäiriö kaikissa muodoissaan.
Kolmas asia on silmiinpistävä, jossa nämä herrat (mikäli heitä on enemmän kuin yksi)
ovat yhtä mieltä on se että suomalaiset ovat niin köyhiä, ettei heillä ole varaa oikeasti matkustaa Pattayalle.
Kun joku todistaa että on, alkaa järjetön poru että "niin mutta ei sillä oo varaa koko ajan syödä noin..." , sen jälkeen kun on ensin haukuttu toisten annokset ja kehuttu porukalla omat voileivät.
Yhdestä asiasta on vielä huomautettava, -Tapsan kuvat ovat netistä ja Senssulla ei ole kuvia ollenkaan. Luopui yrityksistä kuvata kuvaruutua jo vuosia sitten.
Emme tule myöskään koskaan näkemään "Määdmänin" kuvia, joka on ilmiselvä Onkopojan paluu Saarikreisin puurokattilasta.
Sitä se marraskuun sairaseläke taas teetti. Megalomanialla varustetun humalatilan.
2010
Naismaista puskahuutelua.
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Neiti tyttönen kertoi mielipiteitään miksi ?
- Anonyymi
Ketäpä ei vituttaisi lukea tuota kohta vuosikymmenen kestänyttä satuiluasi lukuisilla roolhahmoilla joilla kaikilla on sama sanoma, eikä omaa elämää laisinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäpä ei vituttaisi lukea tuota kohta vuosikymmenen kestänyttä satuiluasi lukuisilla roolhahmoilla joilla kaikilla on sama sanoma, eikä omaa elämää laisinkaan.
omaa elämää kuten sinulla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omaa elämää kuten sinulla ?
Minulla on normaali työ, perhe, parisuhde ja vapaa-aika. Ei ole aika tullut pitkäksi.
Suunnittelutöissä tällä hetkellä ja pitää antaa välillä aivojen levähtää ja viihteeksi vilkaista mitä Pölhökvartetti https://aijaa.com/SgZH7I on nyt keksinyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on normaali työ, perhe, parisuhde ja vapaa-aika. Ei ole aika tullut pitkäksi.
Suunnittelutöissä tällä hetkellä ja pitää antaa välillä aivojen levähtää ja viihteeksi vilkaista mitä Pölhökvartetti https://aijaa.com/SgZH7I on nyt keksinyt.Sinulla on varmasti ollut varsin vaikea elämä, joka on johtanut sinut melkoisiin ongelmiin, ainoa työ mihin kykenet on kuntouttava, noilla kuva muokkauksellasi, ei heru pisteitä sen enempää, hullu mikä hullu ja palstan heikoin lenkki, varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelutöissä tällä hetkellä ja pitää antaa välillä aivojen levähtää ja viihteeksi vilkaista mitä Pölhökvartetti https://aijaa.com/SgZH7I on nyt keksinyt.Ei se nyt kovin normaalia ole kuitenkaan nuo sun kuvas ja juttus sekä, että "normaali" perheesi vietti haaveilluusioloman Pattayalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt kovin normaalia ole kuitenkaan nuo sun kuvas ja juttus sekä, että "normaali" perheesi vietti haaveilluusioloman Pattayalla.
Kuka vaan voi kertoa "Minulla on normaali työ, perhe, parisuhde ja vapaa-aika. Ei ole aika tullut pitkäksi." mutta kuvasi puhuvat puolestasi enemmän kuin 10.000 sanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959