Viimeistään nyt pitäisi jokaiselle olla selvää, että Kotkaan ei ole tulossa mitään akkumateriaalitehdasta, eikä muutakaan Cursorin illuusiota.
Sen sijaan perusteollisuus menee vähitellen kiinni ja tyhjäntoimittajat pääsevät kaikki kilometritehtaalle.
Akkuteollisuus jarruttaa jo voimakkaasti maailmalla.
16
365
Vastaukset
- Anonyymi
Jää vain supistuva satama, sairaala ja muutama kauppa. Tapahtumakeskus kohta muutetaan vokiksi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18083804t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Säästöä tulee sillä että Cursor lakkautetaan. Vedättääkö Cursor Kotkaa vai vedätetäänkö Cursoria, mutta eivät saa oikein tuloksia aikaiseksi.
- Anonyymi
Cursor panee paukkuja lähinnä vain henkilökuntansa matkailuun. Mistä vaan maailmalta löytyy kivat messut, niin sinne vaan koko rytmiryhmä notkumaan muutamaksi päiväksi veronmaksajien piikkiin. Yksityisellä puolella tuollaista tyhjäntoimittamista ei hyväksyttäisi, mutta julkisella rahalla voidaan tehdä näköjään kaikenlaista turhuutta.
Cursor ei todellakaan ole saanut mitään lisäarvoja aikaiseksi historiansa aikana ja sen hyödytön toiminta nykymuodossaan pitäisikin päättää viipymättä.
- Anonyymi
Sähkö on välivaihe matkalla vetyautoiluun.
- Anonyymi
Olehan sinä vain onnellinen omissa harhoissasi.
JOS järkeä käytettäisiin, niin maakaasu olisi seuraava energialähde. Sitä oli jo nelisenkymmentä vuotta sitten todettu olevan valtamerien mannerrinteissä ja tundralla metaanihydridinä eli jäähän sitoutuneena niin paljon, että kaasuksi vapautettuna se riittäisi peittämään tämän koko pallukan pinnan 20 metrin kerroksella. Metaanin talteenotto tästä on haasteellista eikä sitä edes yritetä eikä tekniikkaa kehitetä niin kauan, kuin öljyä riittää pumpattavaksi.
Järjellähän ei koko ruljanssissa ole mitään tekemistä. Tärkeintä on valhepropagandan ylläpito ja kiihoitus sekä rahvaan kuritus. Ja luonnollisesti rahojen ohjaus niihin taskuihin, minne ne oikeasti kuuluu!
Sähköautojen kuljetustehokkuus on onneton: Tarvitaan 2-3,5 tonnia painava malmikasa kuljettamaan keskimäärin yksi 50-100 kiloinen ihminen paikasta toiseen. 1980 -luvun 5 h perheauto painoi noin 0,8 tonnia, sitä vanhemmat 0,5-0,7 tonnia. Oli toki äMeriKässä samanpainoisia peltikasoja, koska ainakin 1960 -luvulla siellä turvallisin auto oli se raskain, koska se pysähtyy nokkakolarissa hitaammin kuin kevyempi. Mitäänhän ei satsattu siihen kolarin estoon, jarrutkin olivat lähes olemattomia. Tiedän alalla leipäni ansainneena.
Tuo vety olisi polttoaineena muuten hyvä, mutta sen valmistus on älyttömän kallista, tapahtuu kehnolla hyötysuhteella ja varastointi autokäytössä vaikeaa, vaarallista ja epätaloudellista muutenkin.
Ehdottomasti parhaaksi voimanlähteeksi jää siis hiilivedyt ja näistäkin nestemäiset hiilivedyt. Vaan tällähän ei ole painoarvoa ollenkaan poliitikkojen ja muitten sisäisten vihollistemme agendassa. Siellä ei järjen käyttöä suvaita ollenkaan, vaikka sitä jollakulla sattuisi olemaankin!
Taustalla tässäkin bisneksessä toimii mm depopulaatio, mutta siitä toiste ja toisaalla.
- Anonyymi
Akkutehtaalla tulevaisuus Kotkan seudulla! Tuhansia työpaikkoja joten haista sinä änkyrä vihreä pitkä...
- Anonyymi
Sinäkö jotain tietäisit tuollaisista asioista, hauska poika.
- Anonyymi
Ketkä Täällä vielä jaksaa uskoa että akkutehdas tänne vielä tulee. Ei kyllä siltä näytä että tulisi. Ilmeisesti onko enää edes Cursorilla siihen uskoa enää?
- Anonyymi
Mutta kun rakennetaan pohjia teollisuudelle, niistä rahoista tulee myös siivuja töiden tilaajille. Vaikka jäävät käyttämättä.
- Anonyymi
Cursor uskoo vain virkansa puolesta. Tiedän, että sielläkin jo tunnetaan akkumateriaaliteollisuuden suhdanteiden hiljentyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cursor uskoo vain virkansa puolesta. Tiedän, että sielläkin jo tunnetaan akkumateriaaliteollisuuden suhdanteiden hiljentyminen.
Säälittää niin lastemme puolesta, että kusipäät ovat panneet kaiken sileäksi ja vielä aikovat päästä sotkuistaan kuin koirat veräjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittää niin lastemme puolesta, että kusipäät ovat panneet kaiken sileäksi ja vielä aikovat päästä sotkuistaan kuin koirat veräjästä.
Sen siitä saa kun kaakonkulmalla serkut lisääntyvät keskenään.
- Anonyymi
Markkinoilla ei taidettu tarvita kotkalaisten akkuharjoittelua.
- Anonyymi
Taas valhetta aloittajalta. No niistä hän on tunnettu. Paikallinen valesäkki.
- Anonyymi
No, mikäs oli nyt niin valhetta? Ihan ajettelet vaikka vaan meikäläisen sähkön hintaa teollisuusyrityksen kannalta. Tosin eihän täällä perslävessä kukaan tiedä sähkön hintaa ensi talven ajaksikaan. Varmaa on, että ei tule mitään Cursorin illuusioita, mutta sen sijaan nykyiset tuotantolaitokset hiljenevät 3 vuoden kuluessa. Mukaan lukien Kotka Mills.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150