Hei lintuasiantuntijat!
Täysin lintuja tuntemattomana kysyisin apuanne seuraavaan ongelmaan: Västäräkit (ainakin 2 eri yksilöä) ovat nyt n. 1 kk ajan koputelleet ikkunoihimme (eri puolella omakotitaloamme)ja lisäksi kakkineet ikkunoihin ja ikkunalaudoille (etenkin katetun terassin kohdalla oleviin ikkunoihin). Myös kiiltäväpintainen kukkaruukku talon toisella puolella on saanut osansa... Mikä näitä otuksia vaivaa??? Olemme asuneet samassa talossa jo vuosia, eikä vastaavaa ole aikaisempina vuosina ilmennyt. Voisiko niillä olla pesä lähettyvillä, jota puolustavat? Minkälaisiin paikkoihin västäräkit tykkäävät tehdä pesänsä? Asumme pääkaupunkiseudulla. Varsinainen kysymykseni on, MITEN NÄISTÄ SIIVEKKÄISTÄ HÄIRIKÖISTÄ PÄÄSEE EROON? Olen yrittänyt foliopelottimilla, radiolla, vesipyssyllä... Olen kyllä lintujen ystävä, mutta rajansa kaikella!! Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa valottaa minulle näiden lintujen käytöstä!
Västäräkit riesana
4
497
Vastaukset
- Simo
metsästyskorttia suorittamaan ja sitten ostat itsellesi haulikon ja luodikon ja ison tykin. Sitten alat räiskimään noita riiviöitä, sillä pitäähän ihmisellä olla asumisen rauha tuollaisilta pedoilta, jotka voivat käydä pikkulasten, mummojen ja vaarien kimpuuna ja nokkia ne vaikka kuoliaaksi!
Osta vielä itsellesi "Greenpeace v***uun" pinssi ja jos joku kehtaa alkaa itsepuolustustasi arvostelemaan, niin haistata takaisin mokomia ituja pureksivia viherpiiperö kettutyttöjä!
Helvetti, joku roti tässä maassa olla pitää! - juho
hölmöyttään luulevat että ikkunan takana on toinen västäräkki.....pistä pahvista silmän kuvia ikkunaan niin jo säikkyvät
- tämä ketju
Lue edelliseltä sivulta "urospeippo tappelee ikkunan kanssa", siellä oli sama ongelma.
Ihmettelen vaan,että hyvin menee,kun mainittavaksi ongelmaksi koette mainitsemanne ongelman.Kaikilla kohtamme;kaikessa ironiassa yhdyn puolittain viestiin ,jossa ehdotettiin tositoimia,jos se noin pännii.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483