Tässä on aika paljon tietoa ja ymmärrystä Pattayan matkaan. Asun Kambodzassa ja Thaimaassa on lienevät sama miksi täällä olemme. Olen itse täällä taloudellisin perustein sekä lämpimän sään ja sosiaalisten ihmisten vuoksi.
Palstalla on ollut paljon epäluuloja ja kuvitelmia ja tietämättömyyttä ja luuloja ja kuvitelmia. Mitä elämä on ... Vastaus tulee tässä...Tuossa on tietoa pyhästä hengestä: https://youtu.be/LYI2vdHjMFU?si=ssUkTYXoEorlnOb2
Hyvä linkki Pattayalle
19
313
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on hyvää tietoa uskon asioista kiinnostuneille. Siinä on ymmärrettävää puhetta miten Pattayalla homma menee.
Minä asun täällä ja ymmärrän vähän Paremmin tuota tyttö - baari hommaa. Kyllä siellä Pattayalla moni mies tulee onnelliseksi tai sanotaan hyvin moni. Minulle tyttö sanoi täällä, että minä olen boyfriend number 11. Ei muuten valehdellut... Olen huvikseen ajatellut sitä samaa tyttö, kun olen ohi ajellut siinä motolla, että Kuta kuinkin nyt olisin numero 5 tai 6. High season aikaan kohta sijoitus laskisi. Joo osta vain tytön nimiin talot ja autot ja luovuta vain kukkarosi. . . Ja ole rakastunut. . . En sano, että täällä ei olisi kunnon tyttöjä myös. On toki.
Huvittavaa, kuten itse sanoin, että minulla ei ollut oikein aikaa ajatella sitä valtioa ja lippua ja leijonan kuvaa, kun piti tehdä rahaa. Sama taitaa olla näillä tytöillä myös... Sinne mister 2010 menee viikoksi ja syö yhden kerran vuodessa 1000 bahtin aamiaisen ja laittaa siitä sitten kuvan. Minä syön täällä samoin joka aamu vapaaherrana TK-eläkkeellä Kambodzassa. Toki mietin näitä Filippiinejä ja Vietnamin eri paikkoja. Thaimaa ei oikein kiinnosta. Mutta toki on listalla. Käyn katsomassa näitä muita paikkoja myös. Nyt, kun korona on myös ohi.
Mutta toivottavasti se nälviminen uskonnosta saa täyttymyksen ja siinä aloituslinkissä on aika hyvä selvitys.- Anonyymi
Thaimaa ei kiinnosta, mutta Thaimaan foorumilla jauhat jaskaa! Oikea maanvaiva, kuten muutkin jeesushihhulit,aina ja joka paikassa tyrkyttämässä uskoaan.
- Anonyymi
Äläpäs possu viitsi taas valehdella. Kukaan tyttö ei ala kehuskelemaan farangille miestensä määrillä. Se alentaisi heitä markkinoilla ja maineeltaan.
Myöskään herrasmies ei kysele naisilta tämän muista miehistä eikä kerro omista entisistään. Siitä ei olisi mitään muuta kuin harmia kenellekään.
Olen sponssannut Pattayan tyttöjä 2014-2017 sellaisella 200.000 eurolla ja muun muassa maksanut tämän talon lainan lopun pois (5500 euroa), kun entinen baarityttö jäi työttömäksi. https://ibb.co/tLxcwTP https://ibb.co/hcnD2LH
Korona-aikaan kävin joulupukkina siellä. Hänellä asuu kaksi lastaan ja äitinsä noin 100 neliön talossa. Hommasin taloon myös ilmastoinnin ja olen maksanut kuumaan aikaan heidän sähkölaskunsa pyytämättä kun eivät raaski sitä muutoin käyttää.
Asuu samalla kylällä ja hänen kauttaan tutustuin nykyiseen vaimooni ja olen siitä kiitollinen.
Siinä on porsaanpunaisella pullukalla Tapsalla vielä pitkä matka tutustua oikeasti paikallisiin ihmisiin, kun ei järki tunnu riittävän edes oman elämän hallintaan.
2010- Anonyymi
Ota nyt viikon verran edes kuvia niistä 1000 Bahtin aamiaisista. . . Tule pois sieltä pilvestä jo tai Suomesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota nyt viikon verran edes kuvia niistä 1000 Bahtin aamiaisista. . . Tule pois sieltä pilvestä jo tai Suomesta.
Sekoitat vaaleanpunainen pullapoika minut pohjemieheen. En ole syönyt 1000 bahtin aamiaista viimeksi kuin silloin kun Marriott oli vielä Pattayalla, joskus 2007, nykyään siinä on Avani.
Oli mahtava aamiainen ja hintaa oli silloin 1200 bahtia sillä. Ravintola-aamiaisen olen syönyt viimeksi silloin kun kävin Suomessa.
2010 - Anonyymi
Prostituoidun elämässä pesän myynti alentaa vosun arvoa, minä minä minä olen olen olen, alkaa vituttamaan tämä sälli, totisesti sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat vaaleanpunainen pullapoika minut pohjemieheen. En ole syönyt 1000 bahtin aamiaista viimeksi kuin silloin kun Marriott oli vielä Pattayalla, joskus 2007, nykyään siinä on Avani.
Oli mahtava aamiainen ja hintaa oli silloin 1200 bahtia sillä. Ravintola-aamiaisen olen syönyt viimeksi silloin kun kävin Suomessa.
2010Korjaus; -Söimme ravintola-annoksen viimeksi Koh Changilla pari kuukautta sitten koko perheen voimin ja taidettiin 4 aamua olla hotellissa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prostituoidun elämässä pesän myynti alentaa vosun arvoa, minä minä minä olen olen olen, alkaa vituttamaan tämä sälli, totisesti sanon minä.
Ohoh! Nyt tulee Tapsa Pasaselta raamatullisia siteerauksia. Istutko jo Jumalan vasemmalla puolella kun oikea puoli on varattu Jeesuksellesi? Mitähän sinäkin ressukka olet muuta hakenut Pattayalta kuin läheisyyttä? Kehuskelet olevasi miehekäs ja saavasi ilmaiseksi mutta sinulla ei seiso etkä ole saanut keneltäkään mitään kymmeniin vuosiin.
Ylipaino, verenpaine, sepelvaltimotaudit ja pumpun häiriöt, vyötärölihavuus ja testot nollissa, naama kuin mursulla niin millä ihmeellä sinä voisit saada naista edes rahalla?
"Totisesti sanon minä" että tässä kuvassa ei ole mies https://ibb.co/nfpqrzQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh! Nyt tulee Tapsa Pasaselta raamatullisia siteerauksia. Istutko jo Jumalan vasemmalla puolella kun oikea puoli on varattu Jeesuksellesi? Mitähän sinäkin ressukka olet muuta hakenut Pattayalta kuin läheisyyttä? Kehuskelet olevasi miehekäs ja saavasi ilmaiseksi mutta sinulla ei seiso etkä ole saanut keneltäkään mitään kymmeniin vuosiin.
Ylipaino, verenpaine, sepelvaltimotaudit ja pumpun häiriöt, vyötärölihavuus ja testot nollissa, naama kuin mursulla niin millä ihmeellä sinä voisit saada naista edes rahalla?
"Totisesti sanon minä" että tässä kuvassa ei ole mies https://ibb.co/nfpqrzQOta rauhallisesti kun vain rahalla saa sen huomaa välittömästi, naamastasi, miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Totisesti sanon minä" että tässä kuvassa ei ole mies https://ibb.co/nfpqrzQEnkö minä juuri yrittänyt selventää kristillisiä näkökantoja... Eiköhän se sinne juuri siksi laitettu se linkki.
Läheisyys on ihan kiva juttu ja kestää pitempään, kuin 2000 Bahtin akti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota rauhallisesti kun vain rahalla saa sen huomaa välittömästi, naamastasi, miksi.
En tiedä kenelle puhut, mutta en ole käynyt maksullisissa koskaan. Vaimoni opiskeli vielä kun aloimme olemaan yhdessä. Siitä on nyt 27 vuotta aikaa. Yksi suhde oli ennen häntä ja pari lyhyempää. En tuomitse kuitenkaan ketään joka maksaa tai joka myy. Se on heidän asiansa. Joka ukkohan tälläkin palstalla on naimisissa ollut ja taitaa kaikilla olla lapsiakin jotka täällä kirjoittelee joten nuo puheet että vaan rahalla saa voi jättää omaan arvoonsa.
Joka ukko saa ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. Se on eri asia että haluaako ketä vaan.
Joillekin kelpaa ihan kuka vaan kuhan vaan joku on siinä. Jos itse joutuisin vapaille markkinoille niin olisi pirullisen vaikeaa löytää uutta, kun ei ole hajuakaan miten se olisi edes mahdollista. Kai sitä joutuis tekemään sen eteen töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö minä juuri yrittänyt selventää kristillisiä näkökantoja... Eiköhän se sinne juuri siksi laitettu se linkki.
Läheisyys on ihan kiva juttu ja kestää pitempään, kuin 2000 Bahtin akti.No läheisyyden puutteen takiako jeesuksen tumputus toiseen tulemiseen on kestänyt pari tuhatta vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö minä juuri yrittänyt selventää kristillisiä näkökantoja... Eiköhän se sinne juuri siksi laitettu se linkki.
Läheisyys on ihan kiva juttu ja kestää pitempään, kuin 2000 Bahtin akti.Turvonnut persaukinen juoppo pelle jolla ei ole naista ollut viiteen vuoteen, on vähän väärä kaveri alkaa neuvomaan läheisyydestä ketään, jätetään ne vinkkien antamiset terveille heteromiehille, joilla rasvakerros ei vie pipulista puolta eli kahta senttiä pois.
Jos viiteen vuoteen et ole saanut naista, niin paljonko on edes miehisyydestäsi jäljellä?
Miehisyys kun on nimenomaan sukupuoliasia ja seksuaalisuus sen mittapuu.
Tunnusta vaan rohkeasti että sinulla ei ole rahaa ja rahkeesi ei riitä ilman. Sillä selvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheisyys on ihan kiva juttu ja kestää pitempään, kuin 2000 Bahtin akti.Tuo videon saarnamies pitäisi taluttaa tahdosta riippumattomaan hoitoon. Todennäköisesti psyyke hajonnut kun on mennyt kaikki kuin Pasasella. Menetti työt, terveyden, rahat ja vaimon sekä lapset, niin Jeesushan se silloin hätiin tulee ihan ilmaiseksi.
Tuolle Veli-Pekalle kun annettaisiin miljoonabahtia käteistä ja kymmenen tequilaa Pattayan
goukkarissa, niin siltä unohtuisi Jeesus samantien, vaihtuisi eläviin ihmisiin ja karkaisi aivan mopo käsistä. Remuaminen loppuisi vasta kun viimeinenkin bahti on käytetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo videon saarnamies pitäisi taluttaa tahdosta riippumattomaan hoitoon. Todennäköisesti psyyke hajonnut kun on mennyt kaikki kuin Pasasella. Menetti työt, terveyden, rahat ja vaimon sekä lapset, niin Jeesushan se silloin hätiin tulee ihan ilmaiseksi.
Tuolle Veli-Pekalle kun annettaisiin miljoonabahtia käteistä ja kymmenen tequilaa Pattayan
goukkarissa, niin siltä unohtuisi Jeesus samantien, vaihtuisi eläviin ihmisiin ja karkaisi aivan mopo käsistä. Remuaminen loppuisi vasta kun viimeinenkin bahti on käytetty.Epäilen … minä myös uskon ja tiedän saman. Ei löydy sellaista rahaa. Jokainen joka tietää elävänsä, niin tietää myös kuolevansa. Nuoruus ei palaa ja vanhuus ei tule yksin.
Minulla on rahaa ja minä en tiedä mitä minä sillä tekisin. Matkustaa tahdon mutta en mitenkään pintaliito jätkän malliin. Elämä on kokemus ja jokaisen pitäisi jättää tänne jotakin.. se ei ole valtio eikä muukaan kirkko tms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvonnut persaukinen juoppo pelle jolla ei ole naista ollut viiteen vuoteen, on vähän väärä kaveri alkaa neuvomaan läheisyydestä ketään, jätetään ne vinkkien antamiset terveille heteromiehille, joilla rasvakerros ei vie pipulista puolta eli kahta senttiä pois.
Jos viiteen vuoteen et ole saanut naista, niin paljonko on edes miehisyydestäsi jäljellä?
Miehisyys kun on nimenomaan sukupuoliasia ja seksuaalisuus sen mittapuu.
Tunnusta vaan rohkeasti että sinulla ei ole rahaa ja rahkeesi ei riitä ilman. Sillä selvä.Kerro lisää terve heteromies...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen … minä myös uskon ja tiedän saman. Ei löydy sellaista rahaa. Jokainen joka tietää elävänsä, niin tietää myös kuolevansa. Nuoruus ei palaa ja vanhuus ei tule yksin.
Minulla on rahaa ja minä en tiedä mitä minä sillä tekisin. Matkustaa tahdon mutta en mitenkään pintaliito jätkän malliin. Elämä on kokemus ja jokaisen pitäisi jättää tänne jotakin.. se ei ole valtio eikä muukaan kirkko tms.Tekopyhät uskovaiset on pahimpia perverssejä. Lesset köyrii omia vauvojaan ja nai serkkujaan. Sitten he antavat itselleen ja toisilleen anteeksi jatkaen touhujaan. Pakottavat heikkolahjaiset sukulaiset tekemään heille töitä ilmaiseksi.
Uskovaisia pervertikkoja hakeutuu köyhiin maihin ja avustusjärjestöihin siksi kun siellä on paljon hädänalaisia heikossa asemassa olevia, joita on helppo käyttää hyväksi.
Missään ole niin paljon lasten hyväksikäyttöä kuin Vatikaanissa. Siellä on ollut kokonaisia laitoksia ja orpokoteja jotka ovat toimineet vuosikymmeniä kristittyjen setämiesten salaisten himojen tyydyttämiseksi. Suomessa monet liikemiehet on tekeytyneet uskovaisiksi, jotta heihin luotettaisiin paremmin.
Uskonnot ei ole enää tätä päivää.
- Anonyymi
Eihän toi linkki mihinkään Pattayalle ole, vaan suoraan taivaaseen sukurutsan jumalan ja poikansa syliin.
- Anonyymi
Lisääntymisen vietistä on, siis tehty synti. Synti on kyllä enemmän siellä sielun puolella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371421Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631257- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191197- 521155
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1361153- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979