W12 on ilmeisesti tulossa versio, joka ei vaadi W11 tapaista vakoilurautaa.
Asiantuntijat ei kuitenkaan ole ilahtuneita. Eiväkä usko Microsohtin vaihtavan asenettaan pakkovakoiluun.
W12 kaavaillaan W10 jatkajaksi
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi vaan pysyä erossa kaikestta mikkisoosista.
- Anonyymi
Minä ajelen vieläkin Win8.1 operatiivisysteemillä ja olen tosi tyytyväinen, kaikki toimii erinomaisesti Bitdefender, uBlock Origin, Malwarebytes ja Mullvad VPN suojaa hyvin.
Ja kaikki ilmaista! - Anonyymi
Windowsin käytössä kapuloita persiissä, sanoppa muuta, ihan pyllymajan touhua!
- Anonyymi
Aloin asentaa tänään Wituttinta
Asennus meni jo alussa ihan päin v...ua, niinkuin muistelin aikansa muittenkin kanssa. Sitten asennuksessa tuli vaihe missä asennusohjelma uteli sähköpostiosoitetta, urkki puhelinnumeroa ja pin-koodia, tietokoneessa????
Sanomattakin selvää että tuossa kohtaa hermo meni urkkijaan ja painoin resettiä.
Miksi eivät panosta miellyttävään käyttäjäkokemukseen ja helppouteen?
Miksi ei Wituttimen asennusohjelma voi kysyä vain tarvittavat tiedot ja vain asentua eikä olla tuollainen hermojasyövä vi***mainen joutavien urkkija???? Asensin sitten Ubuntun enkä olis uskonut, että asentaminen ja käyttö on näin iisiä. F#ck Witutin!- Anonyymi
Näin on. Windows kokemus on ihan perseestä jo asentamisesta lähtien ja siiten kun päivitykset tulee se härtelli vasta alkaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Windows kokemus on ihan perseestä jo asentamisesta lähtien ja siiten kun päivitykset tulee se härtelli vasta alkaakin.
Nyt ollaan asiassa!
- Anonyymi
Windowsin käytössä kapuloita persiissä, sanoppa muuta, ihan pyllymajan touhua!
- Anonyymi
Se sopii arvata. Monet muut ohjelmien tuottajathan jo nyt käyttää kuukausimaksua.
Se on paras tapa taata jatkuva rahantulo, mutta kotikäyttäjälle kauhistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii arvata. Monet muut ohjelmien tuottajathan jo nyt käyttää kuukausimaksua.
Se on paras tapa taata jatkuva rahantulo, mutta kotikäyttäjälle kauhistus.Niin kun kyse on maksullisesta ohjelmasta niin maksuhan on toistuvaa. Ollut Windowsin tapauksessa aina. Tehty yleensä vain uuden tietokoneen hankinnan yhteydessä
Jokainen toki äänestää omalla ostokäyttäytymisellään mitä haluaa. Minua asia ei hetkauta että jos Windowsin haluan niin sitten maksan siitä mutta toisaalta ilmaisetkin oleeet hyviä kohta 15 vuotta että voi sitten käyttää sellaista.
Itse en kuitenkaan siitä vaivasta mitä maksaminen tekee että euromäärää suurempi kiusa minulle on kaikenlainen rekisteröitymis ja maksujärjestelmä säätö että jos ei onnistu koneen mukana saamaan järkevään hintaan niin aika vähän kiinnostaa.
- Anonyymi
Hienoa, lienee niille ja viisaille joilla on kyky oppia hieman uutta ja taitavaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972