Käyttöohjeet!

Anonyymi-ap

Osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi SUOMENKIELISEN käyttöohjekirjan 2010 Toyota Corollaan?

18

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko noin vanhassa autossa jotain mikä vaatii ohjekirjan neuvoja?

    • Anonyymi

      Se pitää tilata Jaappanista ja sen jälkeen viet sen ohjeen Helsinkiin Japanin kielen kääntäjälle joka kääntää sen Suomeksi.

    • Anonyymi

      Haluaisin Suomekielisen käyttöohjekirjan jossa selostetaan mitä nappia painan kaukosäätimestä kun haluan ovet auki.

      Ratin molemmin puolin on viiksi katkaisijat ja halusin tietää mitä niillä tehdään.

      Vaihdekepin vaihdekaaviota myös ihmettelen, on "R" tosiaankin rallivaihde? Näin mun kaveri sanoi että se on rallivaihde.

      Sitten haluaisin tietää miten sisä taustapeili säädetään, en näe missään säätönappia.

      Tietääkö kukaan missä korollan torvi on?

    • Anonyymi

      Korollan torvi on kuluttajan paikalla🤪

    • Anonyymi

      Tunnut sen verran vammaiselta, että ei sulla mitään ajokorttia pitäisi edes olla, saati sit autoa.

    • Anonyymi

      Kyllä mulla on auto ja ajokortti.

      En siis itse edes tiennyt että mulla molemmat.

      Asia varmistui kun kysyin sitä hoitajaltani.

      Lisäs siihen vielä että tämänhetkinen ajokortti oikeuttaa ainoastaan taluttamaan polkupyörää.

    • Anonyymi

      Hoh, hoh! Minä olen se tämän ketjun aloittaja ja kyse oli käyttöohje kirjasta corollaan.

      Tänne on kirjoitettu typeriä vastauksia ja esiinnytty minuna.

      Minä olen aito ja alkuperäinen aloittaja!

    • Anonyymi

      Lopettakaa pelleily tai päästän vaimoni irti.

    • Anonyymi

      Käyttöohje alkaa suomeksi näin

      "Muista aina käyttää Peltoreita kun ajat corollaattorilla. Maantiellä on tärkeää ajaa aina keskiviivan päällä ja sopiva ajonopeus on noin 10km vähemmän kuin nopeusrajoitus on.
      Tämän nopeuden saa ylittää vain kun joku ohittaa sinut. Silloin paina kaasu pohjaan.
      Erityisesti tässä vaiheessa arvostat Peltoreita koska Tojotan isolohko vapari huutaa tuossa tilanteessa kuin pistetty sika.

    • Anonyymi

      Oletko kysynyt maahantuojalta?

    • Anonyymi

      En ole kysynyt, kun en tiedä maahantuojaa.
      Vai onko maahantuoja Helkama?

      Enkä oikeastaan enään tarvi ohjekirjaa, kun pihan n. 5 v poika neuvoi kaikki asiat kerrasta selväksi. Kirjoitin ne ohjeet ylös.

      Esim, polkimien järjestys on kuulemma, vasen kytkin, keskellä jarru ja oikealla kaasu.

      Sit sitä vaihdekeppiä pitää heilutella edes takas niin auto liikkuu eteen ja taakse.

    • Anonyymi

      Kannattaa harjoitella ajamista suljetulla osastolla eikä mennä suipäin liikenteeseen koheltamaan. Siis sinun taidoillasi.

      Ajattelin vain sitä että jos se viisi vuotiaskin tietää sua enemmän autoista ja ajamisesta, niin suosittelen kulkuneuvoksi kolmipyörää turvaviirillä ja vahva kypärä päähän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos on noin noheva kaveri että osaa vaihtaa manuaalivaihteita voi suoraan ryhtyä bussikuskiksi kuten antti rinne.

    • Anonyymi

      Tuolta linkin takaa löytyi Toyota korjausopas eikä käyttöohjekirja!
      Toyotan korjausopas on aivan turha, koska sitä ei tarvitse korjata, sillä vain ajetaan.

      Itellä on ollut Corolla ja kolmen vuoden aikana öljynvaihtojen lisäksi oli vain takapolttimon vaihto eikä siihen tarvittu korjausopasta!

      Paperin tuhlausta on painattaa Toyota korjausopasta!

    • Anonyymi

      Ja Corolla autollani oli ikää 17 v, + kolme leimaa ilman huomautuksia, kilsoja lopuksi 260 tkm.

    • Anonyymi

      Mulla vanhempi corolla , siinä paksu kirja n. 3-4cm jossa melko yksityiskohtaiset ja selkeät tiedot kuvineen kaikista toiminnoista , huolloista yms . ei taida nykyisin saada vastaavan tasoista teosta vaikka minkä ostaisi , no ennen oli kaikki paremmin....

    • Anonyymi

      LÄnsi-autoihin löytyy Suomenkieliset ohjekirjat netistä, jos ovat kadonneet. Toy.., tai siis leluautoihin pitää tilata ohjeet Japanista saakka jos edellinen omistaja on vetänyt ne WC pytystä alas suutuspäissään !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe