Onko sairastuneita paikalla.
Itse sain diagnoosin 20.10.
Tuntuu että elämä loppui ja se voi loppuakin
Paksusuolisyöpä
6
743
Vastaukset
- Anonyymi
On, läheiseni sairastui
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vakava tauti. Varmasti pelottaa ja tuntuu maailmanlopulta. Kuitenkin aina pitää olla toivoa ja nauttia hetkistä. Syöpä on siinä
Mielessä kavala, että se voi levitä, lähettää etäpesäkkeitä. On hyvä puhua realiteeteistä, mutta pelossa eläminen ei ole elämän makuista elämää.
Yleensä avanne tulee, kun poistetaan kasvain mutta senkin kanssa voi elää. Raskasta on ollut seurata sivusta sairautta, mutta kuitenkin pitää jaksaa olla tukena toiselle.
Toivottavasti olet läheistesi ympäröimä ja saat tukea myös ammattilaisilta. Kaikkea hyvää sinulle. - Anonyymi
Sain diagnoosin elokuussa 21, syöpä saatiin leikattua ja myös etäpesäkkeet maksasta. Liitännäishoidot sytostaateilla oli aika rankkoja, mutta ainakin nyt olen syöpävapaa. Avannetta ei tarvittu.
- Anonyymi
Tiesittekö, että jos paksusuolta on jouduttu lyhentämään eli leikkaamaan suolesta osa pois niin koko loppuelämä pitää syödä Vi-Sibliniä.
Suolen toiminta muuttuu lyhennyksen jälkeen lopullisesti eikä ole ja toimi kuten terve, lyhentämätön suoli.
Em. lääke sitoo nestettä, laajentaa suolta ja tasapainottaa suolen toimintaa.
Tämä tieto saatu kirurgian ammattilaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056