Näin yhdistysten näkökulmasta katsottuna Pyhäinpäivä sopisi ainoaksi todelliseksi pyhäksi, jota kaikki uskonto- ja kirkkokunnat voivat viettää samana päivänä. Ideana on huolellisesti valmistautua jo edellisenä iltana muistamaan edesmenneitä henkilöitä - mitä he saivat elämänsä aikana valmiiksi ja mitä kenties jäi kesken.
Henkilöt olivat täällä aivan kuten mekin olemme ja osa heistä olisi halunnut saada aikaan hieman enemmän. Se hieman enemmän olisi saattanut muuttaa asioita hieman parempaan suuntaan.
Yhdistyksen tavoitteen tulee olla tietää minkälainen elämäntyö on saattanut jäädä kesken ja voidaanko orientoitua työtä jatkamaan.
Pyhäinpäivästä ainoa Pyhä Päivä
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin harva olisi halunnut tehdä näinkään paljon työtä. Enemmän ei ole aina paremmin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18086602P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä se tulee kieltämättä mieleen kun on raatanut koko ikänsä ja nyt saa eläkettä joka ei riitä edes ruokaan.
- Anonyymi
Jos on kuukausituloja, voi avata sijoitussäästösalkun. Pienetkin säännölliset sijoitukset 4 kertaa vuodessa osinkoamaksaviin osakkeisiin on ainakin tähän saakka vuosikymmenen tai kahden kuluessa antanut myös ikäänkuin "eläkkeen" osinkotuloina. Kyse on siis eläkesäästämisestä.
Älkää ihmeessä unohtako omatoimista eläkesäästämistä.- Anonyymi
Ei ole pystynyt laittamaan koskaan palkasta mitään säästöön. Olen kahvilatyöntekijä. Saan myös toimeentulotukea.
- Anonyymi
aivan turhaa maksaa sunnuntailisiä, koska suurin osa ihmisistä ei kuulu kirkkoon tai ajattele mitenkään, että sunnuntai olisi pyhä. Vapaan voi viettää koska vaan, minä päivänä hyvänsä.
- Anonyymi
maanantai on yhtä hyvä päivä viettää vapaata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65227455MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall2022432- 1171800
Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut
Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest31766Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on3101726Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301478- 691430
- 991417
Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111356Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1471344