Näin yhdistysten näkökulmasta katsottuna Pyhäinpäivä sopisi ainoaksi todelliseksi pyhäksi, jota kaikki uskonto- ja kirkkokunnat voivat viettää samana päivänä. Ideana on huolellisesti valmistautua jo edellisenä iltana muistamaan edesmenneitä henkilöitä - mitä he saivat elämänsä aikana valmiiksi ja mitä kenties jäi kesken.
Henkilöt olivat täällä aivan kuten mekin olemme ja osa heistä olisi halunnut saada aikaan hieman enemmän. Se hieman enemmän olisi saattanut muuttaa asioita hieman parempaan suuntaan.
Yhdistyksen tavoitteen tulee olla tietää minkälainen elämäntyö on saattanut jäädä kesken ja voidaanko orientoitua työtä jatkamaan.
Pyhäinpäivästä ainoa Pyhä Päivä
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin harva olisi halunnut tehdä näinkään paljon työtä. Enemmän ei ole aina paremmin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18086602P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä se tulee kieltämättä mieleen kun on raatanut koko ikänsä ja nyt saa eläkettä joka ei riitä edes ruokaan.
- Anonyymi
Jos on kuukausituloja, voi avata sijoitussäästösalkun. Pienetkin säännölliset sijoitukset 4 kertaa vuodessa osinkoamaksaviin osakkeisiin on ainakin tähän saakka vuosikymmenen tai kahden kuluessa antanut myös ikäänkuin "eläkkeen" osinkotuloina. Kyse on siis eläkesäästämisestä.
Älkää ihmeessä unohtako omatoimista eläkesäästämistä.- Anonyymi
Ei ole pystynyt laittamaan koskaan palkasta mitään säästöön. Olen kahvilatyöntekijä. Saan myös toimeentulotukea.
- Anonyymi
aivan turhaa maksaa sunnuntailisiä, koska suurin osa ihmisistä ei kuulu kirkkoon tai ajattele mitenkään, että sunnuntai olisi pyhä. Vapaan voi viettää koska vaan, minä päivänä hyvänsä.
- Anonyymi
maanantai on yhtä hyvä päivä viettää vapaata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456137Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314516Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242572Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122316Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781454Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611359Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021