Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voi surkeus tätä Haapaveden terveyskeskuksen toimintaa.

Anonyymi-ap

Jalkani oli niin kipeä, ettei sille voinut astua ja tuska kova. Soitin päivystykseen. Ja siellä sanottiin ettei ole kiire asia. Siihen häh...ei kiire asia. Jos on niin kipeä, ettei voi kävellä, nukkua ei mitään ja särkylääkkeet ei auta. No lopulta suuttumisen rukoilun ja itkemisen jälkeen sain ajan. Vastaanotolla oli vain pari henkilöä minun kanssa yhtä aikaa. Ja kaksi lääkäriä jouti yhtaikaa minua hoitamaan. Ja hyviä lääkäreitä olivatkin suur kiitos heille.

31

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.

      • Anonyymi

        Että vielä valehdeltiin,ettei ole aikoja?

        Nämä " hoidonarvioitsijat", jotka on pantu käännyttämään ihmiset luukulta takaisin kotiin ottamaan buranaa, ovat kaikkein epäpätevimmät! Siinä luurissahan pitäis olla se kaikkein koulutetuin!!

        Kotona jokainen tiesi maallikon tiedoilla ja terveyskirjastoa kurkistamalla, että nyt on kiire sairaalaan, vaan ei tajunnut " hoidonarvioitsija" puhui vain omasta flunssastaan! Kuvitelkaa!
        Koska tauti siis paheni kotona buranapurkin kanssa odottaessa, lopputuloksena tuli suuri leikkaus ja kuukausia sairaslomaa. Mikä tappio myös yhteiskunnalle!
        Ja sairaan kidutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että vielä valehdeltiin,ettei ole aikoja?

        Nämä " hoidonarvioitsijat", jotka on pantu käännyttämään ihmiset luukulta takaisin kotiin ottamaan buranaa, ovat kaikkein epäpätevimmät! Siinä luurissahan pitäis olla se kaikkein koulutetuin!!

        Kotona jokainen tiesi maallikon tiedoilla ja terveyskirjastoa kurkistamalla, että nyt on kiire sairaalaan, vaan ei tajunnut " hoidonarvioitsija" puhui vain omasta flunssastaan! Kuvitelkaa!
        Koska tauti siis paheni kotona buranapurkin kanssa odottaessa, lopputuloksena tuli suuri leikkaus ja kuukausia sairaslomaa. Mikä tappio myös yhteiskunnalle!
        Ja sairaan kidutusta.

        risaukko pakinoi kuvitteellisista vaivoistaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        risaukko pakinoi kuvitteellisista vaivoistaan...

        jaa saatiinha ite hoidonarvijoitsijakin kommentoimaan


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18086862S

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ap tunnistettu ❤

      • Anonyymi

        Tunnistitko munki, ku kerroin oman mieleni repaloitumisesta? Mieli sakkaa ja poukkoo sinne tänne. En haluaisi kuitenkaan että minua tunnistettaisiin koska arkaluontoiset asiat ei kuulu lepikon kautta kenenkään tietoon. Olisi hyvä jos ne pysyis nimettömyyden suojissa. Eihän tänne muuten uskalla kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Ikävä kun ei pystynyt astumaan😪

    • Anonyymi

      Plantaarifaskiittiko vaivaa?

    • Anonyymi

      nää on niitä edellisen hallituksen sotesotkuja

      • Anonyymi

        Tietenkin, kaikki on edellisen hallituksen tai jonkun muun, kun persut on päättämässä. Siinä se on suoraselkäinen, vastuuta ottava joukkio. Kaikki on muiden syytä, kaikki.

        Ei auta vaikka ollaan hallituksessa PÄÄTTÄMÄSSÄ, silti se on muiden vika mitä hallitus tekee.


    • Anonyymi

      Siellä on se yks nainen joka pitäisi laittaa pois asiakaspalvelusta,sanoo tosi tylysti potilaille,jotka yrittävät varata aikaa,lääkäreitä siellä kyllä on,melkein helpommalla pääsee kun ei soita,menee vaan paikalle aamusta..

      • Anonyymi

        Siellä tosiaan on erittäin huono palvelu. Hoitaja, joka leikkii lääkäriä. Samoin on niin töykeä kuin vain olla voi.

        Pompotusta. Ei todella toimi.


      • Anonyymi

        Monestikko sinä pyhäjärven trolli olet mennyt heti aamusta haapaveden terv.keskukseen aikaa tilaamaan?

        Toinen kysymys.

        Miksi sinä pyhäjärven trolli et asioi oman kuntasi terv.keskuksessa?


    • Anonyymi

      Joo viime käynnin jälkeen ajattelin että pitäisi tehdä valitus tuosta naisesta,ei sitä nyt pidä ihan mitä tahansa huudella,jää pois työstä jos ei jaksa enää!Muutkin on sanoneet samaa..

      • Anonyymi

        Joo tuommosten jäliltä sairastuu .


    • Anonyymi

      no voi surkian persie--

    • Anonyymi

      Itse olen saanut aina hyvää palvelua. Harmi, että ei toimi aina ja kaikkien kohdalla.

    • Anonyymi

      Ilmanaikusta kitinää

    • Anonyymi

      Vai toimii tk huonosti teijän mielestä(?) No voihan sen asioinnin siirtää nykyään mihin vain tkhon. . .valintaoikeus on sinun, joten turha valittaa.

      Valitetaan oman tkn toiminnasta, valitetaan Oulaskankaan toiminnan lakkautuksesta, valitetaan OYSin toiminnasta... mikä teitä ihmisiä vaivaa?

      • Anonyymi

        No hyvänen aika sentään. Meinaatko että Haapaveden lääkäreiltä saa hyvää ja ohjaavaa palvelua.
        Minä uskallan olla omaan kokemukseen perustuen täysin eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika sentään. Meinaatko että Haapaveden lääkäreiltä saa hyvää ja ohjaavaa palvelua.
        Minä uskallan olla omaan kokemukseen perustuen täysin eri mieltä.

        käyt vaan jatkossakin hakemassa ne potenssipillerisi Raahesta tutusta paikasta


    • Anonyymi

      Kaikki on ihan Juusoa.

    • Anonyymi

      Äläkääpä valittako taasen tästäkin, loppuu vähäinenkin palvelu pikkuhiljaa.Eikös se ole niin että, metsä vastaa jne......

      • Anonyymi

        Huonon taloushallinnon takia loppuu, jos loppuu, eikä mimkään valivalin!

        Samalla periaatteella kuin muukin.


    • Anonyymi

      Älä inkuta,bööö ja vielä böö.

    • Anonyymi

      Helvetin marisijat.Häipykää Haapavedeltä.

      • Anonyymi

        Voi perkoutte sun kans ku asiat ei aina niin helposti mee että muuta pois ja silleen. Uusi elämä pittää muuallaki alottaa ja uuet kujeet. Miten sen voi tehä ja hoitaa kunnialla jos mieli heittää selviisii ja tätä rataa? Ota sinä mieli ja koita koitota jos se sulta onnistuu. Ei pidä meitä alkaa neuvoo! Häpeä!


    • Anonyymi

      Noo kohta on päivtystys loppu nii saa mennä oulaskankaalle valittelehen. Siellä jonossa kun päivän seisoo kipiällä jalalla niin suattaapi tulla haapaveen ajat positiivisena mieleen

      • Anonyymi

        Ite oon käynyt mielen heijaamisesta valittelee Oulaisissakin. Ei vakavasti oteta tai joutuu vain ollee ja kötköttää. Tässä sitä sitten repaloidutaan rauhassa, ku mieli kilkkaa välillä enemmän ja välillä vähemmän. Enkä ole ainut! Soperruttaa tällainen, että olkaa te päänupiltaan sekaisin vain omissa oloissa pois muiden huolista! Entä sitten, ku pää veistää kunnolla vinkuraa? Että alkaa kylillä enemmän liikkuu arveluttavassa valossa olevia hiippareita? Kantsis laittaa mielenterveysjutut ja muutkin terveysjutut kantimiin ennen, ku ollaan huvsessa.


    • Anonyymi

      Ite soitin terveyseskukseen ku mieli alkoi repaloitua. Tuntui kuin säkenet olis veistänyt viiteen osaan. Kuvailla hankalaa tätä olotilaelmaa. Yritin ottaa yhteyttä päivystykseen. Laittoivat jonon perille. Mutta jono ei vedä. Olen odotellut jo pitkään, mutta tuntuu että olen aina oman onnen nojassa onkimassa.
      Tää on ollut vähän tätä aina. Siksi hirvilöittää miettimys, mihin Pohdetta ollaan ajamassa. Päivystyksiä sakkautetaan ja lakkautetaan. Mieli jakautuu tätä myötä yhä enemmän pirstaleiksi. Kuka ottaa vastuun ja mitä sitten, ku koko sektori heijaa käpälämäkeä?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe