Sitä ja tätä media laukoo sitä ja tätä mitä venäjä voisi tehdä ..jopa öljyonnettomuuden itäisellä merellä. Jaskakin tekee Jaakon kanssa sängyssä öljyn vaihtoja
V e n ä j ä
13
305
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän onnettomuuden voi tehdä mikä tahansa muukin valtio kuin venäjä. Eräs Pyhäjärven kippari ajoi karille ja apumies lensi yli laidan...
- Anonyymi
Esim. Maskimies munaa itsensä ja käyttää käytettyjä alapään maskeja yläpäässä
- Anonyymi
Eikö vaimosi , , anna pimperoo , , onko rättipäivät ?
- Anonyymi
Venäjä on perussuomalaisuuden ydin.
- Anonyymi
Se on V e n ä j ä🤣
- Anonyymi
Moni nuorivaimo antaa kyllä pesää....monelta olen saanu....nam.
- Anonyymi
Et oo saanut. Sellainen kuka saa monta kertaa päivässä ei kehu Suomi 24 sivustolla
- Anonyymi
Kyllähän se moni pariskunta on leipäätynyt avio , avoliittoon tää on kylymä totuus . . uutuuuuden viehätys erotiikassa häviäää ja varsinkin sillon kun ilmaantuu lastenlapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se moni pariskunta on leipäätynyt avio , avoliittoon tää on kylymä totuus . . uutuuuuden viehätys erotiikassa häviäää ja varsinkin sillon kun ilmaantuu lastenlapsia.
Kokemuksen rintaäänelläkö 🤣 Se on kuule harva parisuhde tässä kylässä joka kykenee pitkään parisuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksen rintaäänelläkö 🤣 Se on kuule harva parisuhde tässä kylässä joka kykenee pitkään parisuhteeseen
Siinä olet kuule ihan oikeassa. Kyllä niitä kulissi liitoja oli kestänyt ysärillekin asti , mutta mutta muta sattuuhan sitä " paremmissakin piireissä " jopa kouluutetuilekkin pitkälle sellaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olet kuule ihan oikeassa. Kyllä niitä kulissi liitoja oli kestänyt ysärillekin asti , mutta mutta muta sattuuhan sitä " paremmissakin piireissä " jopa kouluutetuilekkin pitkälle sellaisille.
Yritätkö olla hauska...kylläpä naurattaa 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Paikkakunnan persut eivät enää ylistä MV-lehteä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086