Mikä oli toiveammatti nuorena?

Anonyymi-ap

Mulla oli ammattinyrkkeilijä tai hiihtäjä.
Nyrkkeilijänä olisin suanu pätkiä turppaan kaikkii vittumaisen näkösiä molopäitä.
Hiihtäjänä oes ollu mukavvoo seista pallilla ylimmällä Faalunin kisoiss.
Sitten kuitennii se on männy homma sillee jotta, kun Rauhalan kansalaiskoulusta piäsin, niin tein muatöitä ja ostin omilla siästölöillä moottorisahan.
Sitte alako jurruuttaminen, joo.
Muatyö, metsätyö, ratatyö, tehastyö, vartijatyö, sahuri, trukkikuski, sitten tuas tehastyö, raktorinajaja, kivityömies ja kauhakuormaajan kulettaja. Niin ja vielä kuorma-aaton ajaja ja lumen aarrooja. Ai nii, unehtu vielä. Olihhan vielä sukllaarusinoethi tekemässä Maraboulla.
Eikköön tuossa nyt lie aluks. Tehkkee perässä. Nyt oun elakkeella ja tulloo rahhoo kahesta muasta. Mie vaen kalastelen nykyää ja myhhäelen.

27

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Working Hands Jonne ahnuksessa, eli keinosiemennys Jatkisstyle.

      • Anonyymi

        Mitähän tämä sisäsiitoisen älämölö tarkoitti? Oletko vajaa?


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18088516k

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Antteeks, unehtu vielä. Olinhan minä vielä kovametallii tekemässä ja vanerrii.
      Kyllä sitä kerkijjää, ku on vikkelä.

      • Anonyymi

        Ja sähkölaitoksella vastuksena?


    • Anonyymi

      Oisit tehny työs kunnolla nii eivät ois antaneet noin monesta paikkaa lopputilijä.
      Mutta kun et osannu, kyenny ja halunnu.

    • Anonyymi

      Olen aina haaveillut olevani työtön. Kovalla työllä ja päättäväisyydellä olen toteuttanut unelmani.🧛

      • Anonyymi

        Vahvaa osaamista! 👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa osaamista! 👺

        Ammattimies alallaan!


    • Anonyymi

      Tuosta voisi ottaa mallia monikin tämän päivän venkula. Hyvin vedetty! Paljon kun tekee niin ehtii. Nyt voi ansaitusti myhäillä ja nauttia olostaan.

    • Anonyymi

      Ei toiveammattini ollut metsuri, mutta siihen ammattiin ajauduin! Tuli otettua lainaa ja rakennettua omakotitalo ja sen jälkeen kesämökkikin. Kumpikin tuli maksettua ja ei ruokana ollut ainoastaan kaurapuuroa, vaan hyvin elettiin. Olisi kai sitä päässyt vähemmällä jos olisi heittäytynyt sossun elätiksi ,mutta silloin ei olisi mitään varallisuuttakaan ! Nykyään on elämä tasaista ja hyvin harmonista näin eläkkeellä! Mistään ei ole pula ja puute! Viime vuosien aikaan uusin talooni ikkunat[ 10 000e] seuraavasi kattorakenteen [ 12,500e]. Nyt olen harkinnut katumaasturin ostoa!

      • Anonyymi

        Meinaatko kaikki arkkuun mahduttaa mukaan kun tuonpuoleiseen lähtö tulee?


    • Anonyymi

      Mä oon supersankari niinku teris tai hämis. Mul on kans bad dragoneit

    • Anonyymi

      Minun toiveammattini oli spurgu. Se näytti niin coolilta, kun äijät tinttasi viinaa naamaa ja näyttivät niin kovilta. Joten toivoin, että itsestäni tulisi spurgu, kunnes tajusin, ettei ne niin kovia olleetkaan vaan olivatkin niin pehmeitä, että joivat jotta kestäisivät elämää. Joten minusta ei tullutkaan spurgua. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Mutta minusta tuli narkkaava aidshomo 🥺


      • Anonyymi

        Mikä helevetin spurgu se sellane on joka viinaa juo?
        Tenttuva ja kolinata, ynnä muita korvikeaineta ne olla pittää!


    • Anonyymi

      Mä oon salarakas 💖👩‍🦳

    • Anonyymi

      minä halusin ja pääsin juopoksi

    • Anonyymi

      Meidän piti muuttaa Lieksa
      Meistä tuli juomareita
      bemaripoikia, runkkareita
      sossukelapummeja, pridelepakoita
      Meistä tuli pultsareita
      ahnusmiehiä, hyypiöitä
      Ja tänään voidaan hetki olla jatkuvasyytelyitä

      • Anonyymi

        Kaunis virsi, nyt itkettää.😭 Pakko juoda pirkkaa...


    • Anonyymi

      Miusta tuli sotilas, ammun viekin korven mokissä kimppuuni hyökkääviä pikku ukkoja ja vihreitä örkkejä. Niitä on paljon mutta asemani pitää kunnes panokset loppuu. Sitten käytän poltetun maan taktiikkaa ja poltan mökin. Ei tiedö pikku örkit mikä heitä odottaa eimois kannattanu mulle ruveta...

    • Anonyymi

      PYRIN JOSKUS PATJATEHTAALLE VÄKISIN MAKAAJAKSI, ANTOVAT LOPPUTILIN KUN VIRMAN AKAT OLI TIINEENÄ JA TELAKALLA.

    • Anonyymi

      Mä oon GFN tehtaalla töissä, palkka 9700 ekee kk. varmaan teitä harmittaa?

      • Anonyymi

        ei harmita, toivottavasti palkkasi on pian enemmän. meitä sohvalla makaavia pitää tukea verorahoista joten maksa poika maksa.


    • Anonyymi

      Pienenä pankolla äitin velliä syödessäni haaveilin aina että isona makailisin pankolla ja söisin äitin keittämää velliä ja täällä pankolla sitä nyt ollaan! Tavoitteita kannattaa ihmisen asettaa itselleen ja sitkeys auttaa pääsemään päämäärään.

      • Anonyymi

        se on juuri näin. tuossa näkee mihin kova työ johtaa. sillä saavutetaan unelmia. hienoa kuulla noin hienoja tarinoita onnistumisesta. kova työ aina palkitaan. olet onnesi ansainnut. aina kun asettaa tavoitteet tarpeeksi korkealle, sitä päätyy aina hyvään lopputulokseen. ei kannata asettaa rimaa liian matalelle tavoitteiden osalta.


    • Anonyymi

      Jos tuo yksi toive olisi toteutunut sinusta olisi voitu sitten puhua, että on sekin sitten saatana ihmeellinen hiihtäjä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe