Takki auki hanttapuli poika.

Anonyymi-ap

Kyllä tälläkin palstalla on nähty erilaista lerppaa ja lärppää ja määkiviä hanttapuli poikia. Kyllä sen näkee päälle päin jo aika nopeasti, että millaista luottoa kaveri nauttii ja kenellä oikeasti on rahaa.

Monesti niistä tarinoista puuttuu ne pari sanaa mistä huomaa, että kaikki ei mennyt ihan niin kuin pitäisi. Siinä saattaa monella olla uhoa säästää se Pattayan matka ja sitten ollaan ja ollaan ties mitä. Todellisuus paistaa kuitenkin läpi ja sieltä ei löydy jatkumoa esim.

Kyllä se on monen hanttapuli poijan matkat Pattayalle loppuneet, kun hinnat on noussut ja elämä hyvinvointivaltiossa on näyttänyt oikeat karvansa. Ryhtyi vähän naurattamaan sama asia mitä ajattelin ja kerroin tuossa aikaisemmin, että minulla ei oikein ollut aikaa ajatella sitä lippua ja valtioa ja leijonan kuvaa, kun piti tehdä sitä rahaa. Jotenkin se vain osuu näihin baari-tyttöihin samoin.

Sinne sitten menee näitä hanttapuli poikia säästettyjen tai äidiltä kiristämien varojen näiden baari-tyttöjen kanssa viettämään yhteistä aikaa ja tulos on mitä se milloinkin on. Ei sitä ymmärrä, ennen kuin täällä on asunut pitempään.

Sitten on psyykkinen puoli mikä paistaa monella ulos ja siihen olen pyrkinyt ärsykkeitä laittamaan. Se, että eletään ja ollaan toisessa persoonassa. Varsinkin, kun on päässyt käymään Thaimaassa ja on onnistunut säästämään tai muuten vanhemmilta saamaan rahaa tai jopa pika vippiä.

Huvittavinta siinä suomalaisena hanttapulina olemisessa on se, että ollaan, vaikka todellisuudessa ei olla yhtään mitään. Täällä Kambodzassa on aika paljon mopoja ja moottoripyöriä. Tiesitkö, että täällä aika monella nuorellakin on oma moto joku 2000 euron arvoinen. Eikä näillä ihmisillä ole ulosottoa. Kun ihmisellä ei ole mitään muuta, kuin valtio ja lippu ja leijonan kuva kaljussa ja ainut seura Suomessa mustalaiset ja pakolaiset asiana ja toimena.

Sellaiset hanttapulit ei tule minun perheeseen ja siitä pidän kyllä huolen. No, tuskin kielitaidollisesti ja sosiaaliluokallisesti edes mahdollista. Minulla ei ollut aikaa todellakaan ajatella mitään valtioa tai lippua tai leijonan kuvaa. Minä tein rahaa ja itseni lopussa TK-eläkkeelle ja muutin Aasiaan... Nyt Kambodzassa. Tämä on ollut hyvä paikka minulle.

Tiedän, että se on psyykkisesti raskas paikka elää se hyvinvointivaltio. Siellä kaikki on suomalainen on leipä on liha on peruna ja on mansikka sitä rataa ja suomalainen menee ja suomalainen on sitä ja suomalainen on tätä. Kuka näistä on suurin suomalainen: Tom of Finland, Jari Sillanpää, Pekka Haavisto vai Kambodzan vapaaherra?
Mikä näistä on suurin suomalainen?

22

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äänestän Vapaaherraa !

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­m­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18088654G

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Neljä hommoo, yhteistä tyhjät päät.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Listalla oli tuleva presidentti ja nykyinen ulkoministeri. Kambodza vapaaherra on näistä ehdoton idoli.

    • Anonyymi

      Kerro lisää elämästäsi kaapista ulostulosi jälkeen.

      • Anonyymi

        Pattayan vähäpoika haluaa vertaistukea.


    • Anonyymi

      Töpselinenä ei saa ääntäni.

    • Anonyymi

      Kyllähän minä olen jo kertonut paljon. Aika monta aloitusta olen tehnyt. Aasiassa olen paljon matkustanut ja osan matkoista olen tehnyt business mielessä.

      Minä tänä aamuna ajattelin juuri, että monet asiat on ennalta määrättyjä. Itse asiassa koko elämä on ennalta määrätty. Ihminen muistaa koko elämänsä asiat ja se määrää usein, että millaisia kenestäkin tulee.

      Lapsi on puhdas sydämeltään ja ympäristö määrää ja kaverit määräävät usein mitä osaa lapsi alkaa puoltamaan ja mitä osaa vihaamaan. Tässä tulee hyvin mieleen Jumalan sanat, että jos pidätte minun sanani.

      Niin, ahdistus lisääntyy loppua kohden, koska mahdollisesti tänne kertyy ne sielut, jotka ei oikein pidä jumalan sanaa. Toki täällä on myös valittuja. Minä jotenkin uskon tähän uudelleen syntymiseen lihassa. Koska Jeesuskin syntyi lihassa ja Juudas ehkä syntyi uudelleen.

      Kyllä minun mielestäni ihmisellä täytyy olla puhdas tasa-arvoinen ajatus kaikista ihmisistä jo lapsena. Kaikki eriarvoisuus on lähtöisin siitä toisesta isästä... Kuten kalju, lippu, leijona ja monet valtio ja rotu jutut.

      Luuleeko diipa daapa vajakki olevansa parempi, kuin Kambodzaslainen, vaikka omistaa tuulen huuhtoman perseen ja älykkyys on nollassa . . . Millä arkumentilla?

      Tajutko diipa daapa, että sinä tälläkin hetkellä olet nälissään ja rääsyissä ja kärsit siellä hyvinvointivaltiossa. Kambodzassa ja Thaimaassa on lämmin ja ruoka on edullista ja eläminen ja asuminen ei paljon maksa eikä tarvitse... Luuletko, kun siellä jotkut rakentavat kodista linnansa ja hankkivat hienoja tavaroita, että se tekee elämän vai.. vankilan se tekee. Rahaa on toki hyvä olla, jotta voi matkustaa ja nähdä ihmisiä ja elämää. Kyllä me kaikki kuolemme ja sairastumme ehkä.. ja mitä sitten?

      Ferrarilla syömään vai .. naurettavaa ja nautit ylenmyydestä köyhien edessä vai?

      • Anonyymi

        Noihin sairastumisiin sinun kannattaa suhtautua vakavasti siis todella, kun täytät 60 vuotta, saat 20% todennäköisyydellä seuraksesi flimmerin eli eteisvärinän, AF englanniksi, se on vaaraton hoidettuna, mutta vaarallinen hoitamattomana, voi aiheuttaa aivoinfarktin, rytmi pyritään palauttamaan sähköllä, perusrytmiksi, se palauttaminen maksaa hua hinissä 8.000 bahtia, kerta... ja se voi mennä jo huomenna uudelleen rytmisekaisin, toinen ongelma on lääkehoito, suomessa hoitoon käytetään rotanmyrkkyä marevania, täällä kuukauden lääkkeet maksavat 3800 bahtia eli noin 120 euroa, lisäksi vielä betasalpaajaa se maksaa 30 euroa kuukaudessa.. eli jos onnistut samaan flimmerin sen hoito voi maksaa satoja euroja kuukaudessa, tuo 20% on terve, noin 60 vuotias, jos sinulla on diabetes, riski on vielä tuota 20 % jonkinverran korkeampi, olettaen että diabetes on hoitotasapainossa, eli pitkäaikaissokeri pysyy alle 7.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        Ota lääkkeesi Tapsukka Saaripullukka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeesi Tapsukka Saaripullukka,

        Kyllä kiitos, resuperse... käivin just tänään ostamassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin sairastumisiin sinun kannattaa suhtautua vakavasti siis todella, kun täytät 60 vuotta, saat 20% todennäköisyydellä seuraksesi flimmerin eli eteisvärinän, AF englanniksi, se on vaaraton hoidettuna, mutta vaarallinen hoitamattomana, voi aiheuttaa aivoinfarktin, rytmi pyritään palauttamaan sähköllä, perusrytmiksi, se palauttaminen maksaa hua hinissä 8.000 bahtia, kerta... ja se voi mennä jo huomenna uudelleen rytmisekaisin, toinen ongelma on lääkehoito, suomessa hoitoon käytetään rotanmyrkkyä marevania, täällä kuukauden lääkkeet maksavat 3800 bahtia eli noin 120 euroa, lisäksi vielä betasalpaajaa se maksaa 30 euroa kuukaudessa.. eli jos onnistut samaan flimmerin sen hoito voi maksaa satoja euroja kuukaudessa, tuo 20% on terve, noin 60 vuotias, jos sinulla on diabetes, riski on vielä tuota 20 % jonkinverran korkeampi, olettaen että diabetes on hoitotasapainossa, eli pitkäaikaissokeri pysyy alle 7.
        By NumBall HHN 62v.

        Molemmat on elintapasairauksia. Ylipaino suurin syyllinen kumpaankin ja liikkumattomuus, huonot unet, alkoholi ja ravinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat on elintapasairauksia. Ylipaino suurin syyllinen kumpaankin ja liikkumattomuus, huonot unet, alkoholi ja ravinto.

        Jatkahan tervettä elämääsi hanttapuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiitos, resuperse... käivin just tänään ostamassa,

        Paljonko maksoi, ostitko Kampotista vai Huasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksoi, ostitko Kampotista vai Huasta?

        En ole koskaan käynyt kampotissa joten hua hinistä, paljon kun ei ole kelaa auttamassa, laiffila palstan heikoin.


    • Anonyymi

      Tulin just juuri lenkiltä Kampotissa... Joka päivä kävelyä noin tunti. Ainakin 25 kertaa kuukaudessa. Kyllä tuloksia näkyy . . . Ei alkoholia 6 kuukauteen ja kyllä se näkyy vyötäröllä... Laitoin jo kuvan.

      Niin, kuin sanoin, että ei tarvitse muuta, kuin pitää huolta liikunnasta ja monipuolisesta ravinnosta. Tietysti hiukset ja karvat on hyvä hoitaa. Elämä on aika helppoa nyt vapaaherrana.

      • Anonyymi

        Kannatta, muistaa, corona myös... iskee kun täytät yli 60 vuotta, minulla on piikkejä jemmassa bankok hospitalissa meille.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatta, muistaa, corona myös... iskee kun täytät yli 60 vuotta, minulla on piikkejä jemmassa bankok hospitalissa meille.
        By NumBall HHN 62v.

        Laiffila on todella masentunut, nyt saat hua hinissä ilmaiseksi koronarokotukset, yli 60 vuotiaat, saanut jo ainakin vuoden, laiffila palstan heikon lenkki.


      • Anonyymi

        Missä kuussa on 25 päivää?


    • Anonyymi

      Paljon mielenterveyspotilaita näillä palstoilla pyörii. Enää ei voi edes sanoa että hankkikaa elämä. Se on, ja minkälainen. Huh.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, laiffila on palstan heikoin lenkki ja varmin mielenterveysongelmainen... siis todella.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe