Mitä. Ihmettä maailmalla oikein tapahtuu????? The Beatlesiltä on tullut uusi kappale!

Anonyymi-ap

Yli neljänkymmenen vuoden päästä tämä legenda-bändi päättää tehdä uuden biisin! Siis "Now and Then" on niin kaunis biisi, että melkein itkin sitä katsoessani. Ja Lennonin näyttäminen oli niin ihanaa. <33

Mutta kertokaapa, mitä mieltä te olette Now and Then:stä ja koko yhtyeestä!

12

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuolleet ihmiset tekevät biisin. Kammottavaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18089540L

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hyvä muttei huippubiisi. Ei kuulu minusta the beatlesin parhaimpien biisien joukkoon.

• Anonyymi

Kappale on tehty kauan sen jälkeen kun Beatles hajosi. Kuulostaa Lennonin harjoitelmatason biisiltä, joka se onkin. Rahastusta Beatlesin maineen nojalla. Oikea Beatles oli käänteentekevä yhtye.

• Anonyymi

Ihan ok piisi, tosin Lennonin ääni on kaikkea muuta kuin tuttu, kun vertaa 1970-luvun Lennonin muihin piiseihin. Vaikea on tunnistaa Lennoniksi, vaikka McCartney sanookin sen kuulostavan 'kirkkaasti Johnilta'.

• Anonyymi

Britit on mitä on niiden kuninkaallisetkin tappelee ja haukkuu toisiaan julkisesti vuosia. Ovat natseja, rasisteja ja muutenkin öykkäreitä ainakin tähän asti olleet. Ei mikään ihme että musiikkikin tulee vuosikymmeniä myöhemmin. Miten voikin olla kuninkaalliset hölömöjä svenskit kuvittelee olevansa yli-ihmisiä muihin ja ruotsalaisiinkin verrattuna.

• Anonyymi

Siis todella hyvä kipale. Kaikki toimii hyvin, ja hyvä video. Mitä olisivatkaan saaneet vielä aikaan.. Jos olisivat voineet tehdä musaa sovussa.

• Anonyymi

Myös red ja blue kokoelmista on tulossa uudet remasternoinnit 2023

• Anonyymi

THE BEATLESIN uusi single Now And Then nousi Britannian singlelistan ykköseksi perjantaina.

HS

• Anonyymi

😁😀😊

Tämä saa sukat pyörimään jaloissani ja on samalla hyvin tunteellinen hetki minulle”, 81-vuotias McCartney kiteytti tuntemuksensa ykköstilasta.🧦

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paul niittää mainetta Lennonin kustannuksella, kun ei uusia hyviä kappaleita saa aikaan.
      Ei tämä ole Beatlesin biisi, eikä Lennon olisi tätä ehkä halunnut itse edes julkaista.
      Kyllä on härskiä toimintaa, Paul!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38