Koulukiusaaja

Anonyymi-ap

Se, että itse kokee menetyksen elämässä ja siitä tekee isoa juttua EI poissulje sitä, että kyseinen henkilö oli koulukiusaaja ja yksi niistä syistä, joka ajoi minut yrittämään itsem*rhaa.

Elämässä karma maksaa takaisin kunnes paha osaa pyytää anteeksi menneisyydeltään.

Minä olen vuosikymmenien jälkeen päässyt asiasta yli ja en todellakaan kaipaa sitä anteeksipyyntöä kyseiseltä henkilöltä.

7

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli jos omatunto kiusaajia kolkuttaa niin siinäpähän galguttaa.

• Anonyymi

Olen AP:n kanssa sama mieltä. Koulussa kiusattiin ja olen päässyt sitä yli hyvinkin. En kaipaa anteeksipyyntöä.
      En kyllä ole käynyt luokkakokouksissa enkä mene, minulla ei ole niissä kokouksissa mitään enkä tarvitse.
      Mieluiten viihdyn yksin. Kaikki on todella hyvin.

• Anonyymi

Elämä opettaa kiusaajaa.

• Anonyymi

Jos on riittävän tampio niin ei sittenkään tajua vaikka elämä opettaa.

• Anonyymi

Niinpä tuo on eräskin kiusaajani jäänyt aika leuattomaksi kääpiöksi. Itse olin koulussa häntä pienempi mutta nyt on kääntynyt tilanne toisin päin. Olen häntä reilu 10cm pitempi ja rotevampi. Nyt vois yrittää tulla kiusaamaan. Nyt osaan pitää puoliani. Koulussa en uskaltanut puoliani pitää kun olin niin kiltti ja pelkäsin mitä sanomista olisi kotona tullut, elämä on kovettanut enkä enää epäröisi nyrkkejäni käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tuo on eräskin kiusaajani jäänyt aika leuattomaksi kääpiöksi. Itse olin koulussa häntä pienempi mutta nyt on kääntynyt tilanne toisin päin. Olen häntä reilu 10cm pitempi ja rotevampi. Nyt vois yrittää tulla kiusaamaan. Nyt osaan pitää puoliani. Koulussa en uskaltanut puoliani pitää kun olin niin kiltti ja pelkäsin mitä sanomista olisi kotona tullut, elämä on kovettanut enkä enää epäröisi nyrkkejäni käyttää

Kiusasikohan se sentakia kun taustalla sillä oli kuitenkin ylinarsismia ?.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe