Onkos kenelläkään hyvää kuntosaliohjelmaa raskaana olevalle, jonka haluaisi lahjoittaa eteenpäin tai tietoa, mistä saisi valmiin kuntosaliohjelman ilmaiseksi (Internet). Olen kysellyt valmiiden ohjelmien hintoja kuntosaleilta ja ne maksavat n. 40 euroa!
Kuntosaliohjelma raskaana olevalle
1
1411
Vastaukset
- sissy
Käypä esim Vauva- lehden sivuilla. Useimmiten lähes kerran vuodessa on lehdissä raskausajan kuntosaliohjelmasta. Myös Fitness- lehden sivut kannattaa tsekata. Samaten Tuuli Matinsalon sivut (hae googlessa vaikka) en muista sivujen osoitteita suoraan..
Itse olen käynyt salilla koko raskausajan. Tosin ennen raskauttakin kävin jo vuosia eli hyvä peruslihaskunto on. Viimeisellä kolmanneksella mennään omien tuntemusten mukaan. Mitään liikettä ei saa tehdä jos se sattuu. Painoja ehkä kolmannes siitä mitä normaalisti tai ellet ole käynyt aiemmin, niin keveät painot ja paljon toistoja. Vatsalihaksia ei treenata enää mielellään viimeisellä kolmanneksella. Saliharjoittelu lopetetaan kuukausi ennen laskettua aikaa. Tämän verran tiedän omasta kokemuksesta. Eka ja toka kolmannes harjoittelin ihan normaalisti, tosin en nousujohdanteisesti enää vaan lähinnä lihaskuntoa ylläpitäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791