sen sijaan kehuit kyllä, ja olit kysellyt menoistani ihmisiltä. No, ne kehut osui saumaan, jossa pyrit karttelemaan minua ja niin teitkin. Eli kehuilla pyrit korvaamaan sitä, että et halunnut minua lähellesi, etten olisi kokenut loukkaantuvani. Tulos, tietysti loukkaannuin.
Tämmöistä se oli enimmäkseen. 😔
Nainen, et ikinä sanonut tykkääväsi
10
333
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannattaisi ikinä tehdä tuollaisia omia johtopäätöksia toisesta ihmisestä koska ne voi olla vääriä.
Itse en koskaan toimi noin. En ole kartellut ja kehunut kuten tuossa kirjoitit. Olen kyllä kehunut koska oli aihetta mutta en ole edes ajatellut että en haluaisi häntä lähelleni. . (Mietteitä miehestä naiselta)- Anonyymi
No, hän itse sanoi myöhemmin, että kartteli, joten et se sinä ollut.
- Anonyymi
No minulle tämä ei ole, koska tunnustin tunteeni viestissä, vaikka muuten sopiikin tuo kuvio.
- Anonyymi
Mies, en koskaan kehunut sua enkä koskaan kysynyt keneltäkään mitään susta.
Kerroin jopa ihastuksestani kerran.- Anonyymi
Hän kehui kasvotusten.
- Anonyymi
En ole kysellyt menoistasi vaikka kyllä ne kiinnostaa, mutta ei mulle kerrottaisi ja muutenkin olisi tosi outoa kysellä. Kehunut saatan olla. Silloin kun kehuin en vältellyt, ei vain nähty.
Älä edes yritä mun kontolle laittaa, pelkästään,jos ei nähdä/nähty. Nythän olemme jatkaneet normaaliin Kyllä tykkäsin j kiinnosti ja halusin lähelle. Niin ei käynyt ja nyt pakko rajoittaa ja olla normaali.- Anonyymi
Älä rajoita mitään vaan tule lähelle. Normaalius ikkunasta ulos, täällä eletään vain kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rajoita mitään vaan tule lähelle. Normaalius ikkunasta ulos, täällä eletään vain kerran.
En pysty.
- Anonyymi
Se hiiri kolisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981