Helsingin Sanomat -lehti uusii painetun lehtensä rakenteita viikolla marraskuussa 2023. Lehti kertoo kuunnelleensa lukijoiden toiveita ja muutoksia on luvassa erityisesti lehtiin viikonpäiville to-su.
Miten käy Aulis Lehdolle ja aikansa eläneelle, tuhruiselle ristikolle?
Uskaltaakohan tässä jo toivoa, että muutoksia olisi vihdoin luvassa...
Jos lukijoita on oikeasti kuultu, niin jonkinlaista modernisaatiota ristikkoon lienee paljonkin toivottu.
HS uudistuu viikolla 46/2023
11
452
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen uudistunut HS:n perjantain lehti on nyt nähty. Ristikko jatkaa näemmä ennallaan:
https://i.ibb.co/f9wd27j/HS-2023-11-17-3293.jpg
Sekä ristikon julkaisupäivä että laatija säilyvät ennallaan.- Anonyymi
Saadaanko Tapion virhepalvelu myös Hesarille? Todellinen tarve olisi siellä. Kätyrit asialle, jos ei Tapio itse viitsi ratkoa! Suomen suurin sanomalehti ansaitsee hyvän virhepalvelun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saadaanko Tapion virhepalvelu myös Hesarille? Todellinen tarve olisi siellä. Kätyrit asialle, jos ei Tapio itse viitsi ratkoa! Suomen suurin sanomalehti ansaitsee hyvän virhepalvelun!
Hyvä idea! Kannatan.
Kiitos Tapiolle jo etukäteen! Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea! Kannatan.
Kiitos Tapiolle jo etukäteen!Laitoin Hesarille säikeen:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/havaittuja-virheita-ja-virhe-epailyja-hesarin-ristikoissa/- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Laitoin Hesarille säikeen:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/havaittuja-virheita-ja-virhe-epailyja-hesarin-ristikoissa/Vielä kun joku siivoaisi nuo typerät
"Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️"
töhryt joka välissä.
Ratkoin 3355
En löytänyt Liist-nimistä henkilöä.
Hepburn varsin eksoottinen muoto, mutta tunnettu nimi kirjpiteyssn jossakin niin.- Anonyymi
Jos yrität sanoa että kirjoitusasu, niin nämä ristikot julkaistaan Suomessa. Sanariksella tämä olisi somemyrskyn arvoinen juttu!
Anonyymi kirjoitti:
Jos yrität sanoa että kirjoitusasu, niin nämä ristikot julkaistaan Suomessa. Sanariksella tämä olisi somemyrskyn arvoinen juttu!
Asian voisi nostaa esille tuolla perusteella.
Sukunimi ei ole Liist vaan Lüst - näyttävät samalta käsin kirjoitettuna.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Asian voisi nostaa esille tuolla perusteella.
Sukunimi ei ole Liist vaan Lüst - näyttävät samalta käsin kirjoitettuna.Se ja S10 moka on aiemmassa kommentissa (2025-01-24 10:56:38) mainitussa säikeessä komm. #34502.
Laitetuista kohdista on huomautettu Sanarisinkin foorumissa.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Se ja S10 moka on aiemmassa kommentissa (2025-01-24 10:56:38) mainitussa säikeessä komm. #34502.
Laitetuista kohdista on huomautettu Sanarisinkin foorumissa.Laitoin palautteen myös Hesariin. Olen jonkin tason Hesarin asiakas kun minulla on yksi neljästä digitilaukseen kuuluvasta lukuoikeudesta. Laitoin linkit sekä Sanarisin foorumiin että omaani.
Parasta on kaksoiskuvat, joista nykyinrn on todella hyvä - mistähän Aulis niitä löytää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186