Tänään pyöritin 10koneellisen pyykkiä

Eikö sekään riitä. Vasta pääsin ”pyykkien kimppuu” kun ensin pesin 9 koneellista.
Saunaan sitten pääsin tyhjentää 10😅

On joutunut ajastaa puhelin ja juosta märät pois uudet sisään ja kuivaus koneeseen samoin viikkaus ja paikalle vieminen.
Haluan päästä eroon turhista.
Onhan meitä 11 joten se vaikuttaa asiaan vielä noita jotka vetää kaiken ajas. 10kk harjoittelee kovaa vauhtia jo perästä.

50

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä joutui pohtii materiiaalin, värin myös sekä asteitakin. Millä saada nopeammin enemmän pestyä. Raskasta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onneksi aloitusten tekeminen lienee kevyempää...

      • On se kevyempää kiire tuossa tuli mutta vielä saunallinen pestävää. Viimeksi meni muistaakseni monta viikkoa sen vuoksi pyrin saamaan nopeammin. Sielä on helppo sitten lapselle ottaa toiselta hyllytä isompi kokokin. Itse en päässyt kuukauteen käveleen jokin meni selästä ristiluusta rikki kun olin viimeisillä.


      • Nyt pystyn kivulla nouseen mutta minua ei voi edes halata seisoviltaan eli minkäälaista hienonmoisra tönäämistä selkä ei kestä eilen loppupäivästä selkäkin oli niin kipeä etten meinannut päästäkäveleen.


      • valtakunta

        Pistän kuvankin karmeudesta jospa tänä vuonna pääsee taas nauttimaan löylyistä.



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        On se kevyempää kiire tuossa tuli mutta vielä saunallinen pestävää. Viimeksi meni muistaakseni monta viikkoa sen vuoksi pyrin saamaan nopeammin. Sielä on helppo sitten lapselle ottaa toiselta hyllytä isompi kokokin. Itse en päässyt kuukauteen käveleen jokin meni selästä ristiluusta rikki kun olin viimeisillä.

        Kotitalouden pyykkikoneennon hyvä antaa jäähtyä kunnolla enen seuraavaa pesukertaa.

        Ne ei ole ammttikäyttöön.
        Esim 2 tuntia enen kuin laitaamuudet

        Sähkö asiantuntija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotitalouden pyykkikoneennon hyvä antaa jäähtyä kunnolla enen seuraavaa pesukertaa.

        Ne ei ole ammttikäyttöön.
        Esim 2 tuntia enen kuin laitaamuudet

        Sähkö asiantuntija

        Eipä nyt tuollaista ohjetta lue missään ohjeissa, kyllä kuuluu kone pysyä ehjänä toimituksen ajan kun tarvitaan ja vakuutuksen sitten korvata, jos rikki menee


    • Ikävintähän tässä on kun ne on muutaman kerran levittänyt vaateet saunasta tai heittää pesukoneen eteen ja kastelee lapset ne homehtuu vaateetkin. Keskityn nyt ihan pyykkäämiseen ja saada edes jotain järkevää tehtyä.
      Lapset kiukuttellut kohta vuosi kouluun menoa ja vielä alkoi se viimenenkin niistä koulusta käynnistä, joka viime vuonna sai stipentinkin kahdesta numeroiden nostosta ja sosiaalista, eiköhän ne lastensuojelu vielä vie. Järki lähtenyt niistä kokonaan ja tunteella toimivat. Perhetyökin pitäisi tulla aamulla herättämään vielä meidän vanhempien lisäksi.


      Joten tunteellisia lapsia😔

    • Pyykkäys on jatkunut näyttää vähän jo siistimmälle heikosti tämä aamu kun lapsien asiat vie aikaa. Tuntuu etten saanut edes kuin joku 6 koneellista eilen pestyä ja tuntuu kuin olisi ison siivun menettänyt kun niin vähän ja maistu eilen jo vähän puultakin lajittelu. Joku meni suihkuun yms jarru tekijöitä Ja tänä aamuna ei ollut edes valmiina kone mutta vienyt tänään 2 koneellista paikalle. Taas on pienet ottanut joku vaate kertaa vaan huvikseen käyttöön. Kohta yksi jätesäkillinen menossa roskiin tai kierrätykseen.🙁

      • https://aijaa.com/26FMkE

        1 pussi pyykin pesuainetta jo mennyt mielenkiintoista vaikka pussin kyljessä on 20pesua mutta maksimi pistän.


      • valtakunta kirjoitti:

        https://aijaa.com/26FMkE

        1 pussi pyykin pesuainetta jo mennyt mielenkiintoista vaikka pussin kyljessä on 20pesua mutta maksimi pistän.

        Niih juu taas on etten pääse saunaan käsiksi tänään jatkaan kun kaksi korillista jonottaa mustia ja vaaleita on kaksi pyyhkeitä ja vaaleita ja oli ilmestynyt taas 2 koneellista vessan oven taakse. näyttää kaapista sekoitettu likaisiin. Jos ne sais olisin helpottunut. Pika pesut 1 h/kaapista tiputetuille 2 korillisille vaatteille. Plääh.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih juu taas on etten pääse saunaan käsiksi tänään jatkaan kun kaksi korillista jonottaa mustia ja vaaleita on kaksi pyyhkeitä ja vaaleita ja oli ilmestynyt taas 2 koneellista vessan oven taakse. näyttää kaapista sekoitettu likaisiin. Jos ne sais olisin helpottunut. Pika pesut 1 h/kaapista tiputetuille 2 korillisille vaatteille. Plääh.

        Pelkään pesuaine loppuu kesken. Onpa kiva kun pessä samaan tahtiin koko ajan käy muutkin suihkussa. Pitäisi ryhdistäytyä että saa sen 10 koneellista. Joudun kiipeen ja järjesteleen vielä ylähyllyjä. 4v tytöltä 10kk ikäiselle säästää vaatteita. Ja taas 8v pojalta 4v ja 2v pojan vaatteita ja taa 12v pojalta sille 8v ja 10v tytöltä taas 5v ja 14v tytöltä taas 10v tytölle säästää vaatteita ja 16v sille 12v välistä olevia ja taitaa että 16v taitaa pysyä nyt lopullisesti noi vaatteet mitkä sillä on jos ei vähän kasva mutta melkein yhtä pitkä kuin isänsä. Joten eiköhän se ole jo lopullinen vaate koko.


      • valtakunta kirjoitti:

        Pelkään pesuaine loppuu kesken. Onpa kiva kun pessä samaan tahtiin koko ajan käy muutkin suihkussa. Pitäisi ryhdistäytyä että saa sen 10 koneellista. Joudun kiipeen ja järjesteleen vielä ylähyllyjä. 4v tytöltä 10kk ikäiselle säästää vaatteita. Ja taas 8v pojalta 4v ja 2v pojan vaatteita ja taa 12v pojalta sille 8v ja 10v tytöltä taas 5v ja 14v tytöltä taas 10v tytölle säästää vaatteita ja 16v sille 12v välistä olevia ja taitaa että 16v taitaa pysyä nyt lopullisesti noi vaatteet mitkä sillä on jos ei vähän kasva mutta melkein yhtä pitkä kuin isänsä. Joten eiköhän se ole jo lopullinen vaate koko.

        Tämä on nyt semppi ketju itseäni varten enemmän mietittään miten saan sellaiset ruskeet läikät pois vaatteita.


      • Silläin silmä määrällisesti laskin 25-28 pyykkikorillista olisi saunassa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Silläin silmä määrällisesti laskin 25-28 pyykkikorillista olisi saunassa.

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.

        Äläs yritä , nytkin imetän🤱🏻 se että käyn väliin ihan itseni takia tämäkin viesti ketju on😏 olen puhelimella ettei minulla edes aikaa istua koneella jämähtäneenä johonkin.

        Kuin kirjoitinkin tuonne toiseen paikkaa
        ”Nyt kerkesin pyykit vielä kun vetivät taas alas , kerkesin pelastaa pelastaa ennenkuin lukosta huolimatta levitettiin hyllyllinen alas. Plääh. Tyhjä se oli ja keräsin muutavan
        https://aijaa.com/THX0OG

        Noniin viikkasin takaisin hyllyyn.

        https://aijaa.com/ulEJmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.

        Minä ihan itseäni semppiketju mies tekee ruokaa juossut taas kaupoissa.
        Selitäppäs se että miten ihmeessä kuvittelet pesukone pyörimisen välissä pesisin vaatteita, nytkin kohta joutuu etsiä joululahjoja. Minulla nyt vaatepesut pois, että pystyn keskittyyn muuhunkin selkä ei kaikkea kestä.

        Yöksi nyt pistän pahiten haisevat vaatteet saavat pitkän pesunkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.

        Minua käy henkeen vaatepöly. Plääh. Oon pessyt ihan kivasti nytkin. Enkä ole pysynyt mukana pistin myös lakanan pesuun kun oli 2v pissinyt ja oli vaaleita takia nyt pyörii mustia suunnittelin pesen 3-4 koneellista mustaa nyt sen vuoksi pistin mustat. Pistin kevyen pesun eli tunnin kun siinä on uusia ja hetken käytettyjä ja kuivaus koneessa kestää pitkään 1h 30min noin


      • valtakunta kirjoitti:

        Minua käy henkeen vaatepöly. Plääh. Oon pessyt ihan kivasti nytkin. Enkä ole pysynyt mukana pistin myös lakanan pesuun kun oli 2v pissinyt ja oli vaaleita takia nyt pyörii mustia suunnittelin pesen 3-4 koneellista mustaa nyt sen vuoksi pistin mustat. Pistin kevyen pesun eli tunnin kun siinä on uusia ja hetken käytettyjä ja kuivaus koneessa kestää pitkään 1h 30min noin

        Jonossa on vaaleita kuivauskoneeseen 🤔 seuraavaksi jonottaa sitten mustat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jonossa on vaaleita kuivauskoneeseen 🤔 seuraavaksi jonottaa sitten mustat.

        Ja pistän 2 minuutin päästä 2 koneellista mustat ja punaset yöksi pitkälle pesulle ajastettuun täytyy muistaa ettei unohda. Kaksi puolitoista tunnin pesua ajatutan mustia seuraavaksi yöksi


      • valtakunta kirjoitti:

        Ja pistän 2 minuutin päästä 2 koneellista mustat ja punaset yöksi pitkälle pesulle ajastettuun täytyy muistaa ettei unohda. Kaksi puolitoista tunnin pesua ajatutan mustia seuraavaksi yöksi

        Ei kun seuraavaksi yöksi pitkän pesun punaisia. Meni jo kiirreessä plasmat sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.

        Niih juu nyt lepään vaihdan kohta lakanat sänkyyn, selkä ei taas kestänyt nousemista😖 saa taas huomiseksi lakanat pessä luulenkin että seuraaviin tuleekin saunastakin punaset(yöks)!pinkit sekä harmaat jonotaa. Joten aamulla on sitten punasten jälkeen pinkit. Ettei vaaleat lakanat muutu pinkiksi🥹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä sitä pyykkiä eikä roikkua koko ajan netissä. Saisit hommat tehtyä etkä vain kirjoittaa tekeväsi.

        Kattelen pojan peliäkin nyt.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kattelen pojan peliäkin nyt.

        Suunitelma muutos en pääsekään mustaa pistää enempää vaan täytyy laittaa lakana kun sänkyyn ei ollut lakanaa kaapissa enää. Plääh


      • valtakunta kirjoitti:

        Suunitelma muutos en pääsekään mustaa pistää enempää vaan täytyy laittaa lakana kun sänkyyn ei ollut lakanaa kaapissa enää. Plääh

        Plääh väsyttää imetin taas vauvaa eikun pyykkikoneen äärelle.


    • En ole vielä kerennyt punasia laittaa mutta laitan nyt ajastukselle pitemmän pesun ja lasken että linkoon pistän kun on sallittu lingota. En ole laskenut vielä harmittaa kun esikoinen on yöllä suihkussa ei katso auemmin kerennyt kun pääsi koulusta myöhään ja pelasi ja pistettiin lapset nukkuun ja ampas suihkuun. Ollut taas tovin siellä.🫤

      • Nyt on aamuksi ladattu pesukone päälle 3 tunnin pesulla myös jotain joka tappaa pöpöt lisätty. 🦠


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt on aamuksi ladattu pesukone päälle 3 tunnin pesulla myös jotain joka tappaa pöpöt lisätty. 🦠

        Väsyttää julmetusti seisomiseen nouseminen kivukasta jokainen nousu vaikka tuki niin sattuu selkää ja vaikeaaa kävely.


    • Anonyymi

      Jotenkin kehottaisin hakeutumaan hoitoon ennen kuin tilanne riistäytyy pahemmaksi. Vaikuttaa siltä, että netistä on tullut sinulle jonkinlainen pakkomielle.

      • Enemmän sinulla näyttää olla pakkomielle, minun kimpussa pyörimässä jatkuvasti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Enemmän sinulla näyttää olla pakkomielle, minun kimpussa pyörimässä jatkuvasti.

        Pistän nyt koneen pistää uudelleen vaaleanpunaisia kun kerään ne uudelleen kun levittivät korin ympärilleen, selvä on kipeä selkä jo aamusta. Se on ikävää.


    • Kone pyöri jo harmaita ja nyt pistän menee valkoisia vuorostaan.

      • Mustia kerkesi myös pyöriin en muista pistinkö yksi vai kaksi koneellista mutta unohdin vahtia aika taulua. Sen verta kiire tänään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mustia kerkesi myös pyöriin en muista pistinkö yksi vai kaksi koneellista mutta unohdin vahtia aika taulua. Sen verta kiire tänään.

        Kyllä olin turkoosit , vihertävätkin pessyt. Unohdin jo senkin .


    • Aamu lähti mustilla liikkeelle. Siivosin olohuoneen ja manasin taas nukkumahuoneessa on olohuoneessa oli kolme koneellista pyykkiä yhteensä ja vieläkin lepää eteisessä koneellinen. Pitäisi nyt muistaa ajastaa kun hukkaan kännykkää sit en saa pidettyä ajastusta. Siivosin tottakai eteisen ja selvitin ongelman koulussa oli hakattu yhtä pikkuistani ryhmällä aikuinen haettu vasta hakkaamisen jälkeen. Vikaa oli myös pikkuisessa oli riitely tullut pallosta ja löi ensin.

      • Siitä pidettiin kiinni ja 3 poikaa hakkasi ja sitten haki aikuista ja poika irrotti otteen juoksi kertomaan sijaiselle. Nyt kone ei ole sitten heti perään pyörinyt ja pistettetävää kaksi koneellista paikaille. Onhan tuo 9kg konekin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siitä pidettiin kiinni ja 3 poikaa hakkasi ja sitten haki aikuista ja poika irrotti otteen juoksi kertomaan sijaiselle. Nyt kone ei ole sitten heti perään pyörinyt ja pistettetävää kaksi koneellista paikaille. Onhan tuo 9kg konekin.

        Mustat lähti pyörii keräsin huoneistoista koneellisen pitäisi pistää paikalle kaksi koneellista siistin keittiö pöytiä maito- jugurtti purkeista, eivät saa pistettyä niitä roskiin.
        Aina kiertyy kuin olisi viikko ollut siivoomatta 4purkkia maitoa noin menee päivässä ja muutama jogurttia sitä on sitten monta pöydällä jostain syystä ikävää yms muuta. .


    • Anonyymi

      Ei hyvänen päivä vieköön. Sähköthän pitäisi katkaista jo tulipalovaaran edestä.

      • Höpöti höpöti. Tämä on ihan normaalia meillä eikä mitään vanhoja koneitakaan ole vaan ihan paljon maksavia juurikin sähkön ja sekä suurivetoisuus sekä vähä kulutuksia. En tiedä millä te itse pyöritätte varmasti ikäkin koneessa vaikuttaa onko tulipalo riski ja sekä kuivauskoneekin pysäytän ennen kuin on pyörittänyt loppuun koska ne on jo aiemmin kuivia.


      • Sähkökin on kallista meillä oli 900 e /3kk johtuen ettei ne ole edes laskemut hintoja.


      • Kannattaa ihan panostaa niihin koneisiin eikä mitää huonointa ostaa vaan koska on vähäiset rahat . Eikä noi kuumia samoin kuin esim jokin teollisuus koneet joka oli vanhassa pyykkihuoneessa muutaman kilon. Eikä ne vedä mitään kovaa vauhtia vain tasaista tahtia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kannattaa ihan panostaa niihin koneisiin eikä mitää huonointa ostaa vaan koska on vähäiset rahat . Eikä noi kuumia samoin kuin esim jokin teollisuus koneet joka oli vanhassa pyykkihuoneessa muutaman kilon. Eikä ne vedä mitään kovaa vauhtia vain tasaista tahtia.

        Tällä hetkellä en millää saa laitettua nyt paikalle vaatteita närhii väsymys. Pidän taukoa 🤱🏻 imetin venytän selkää ja pitää nyt pelata lapsen kanssa on sovittu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tällä hetkellä en millää saa laitettua nyt paikalle vaatteita närhii väsymys. Pidän taukoa 🤱🏻 imetin venytän selkää ja pitää nyt pelata lapsen kanssa on sovittu.

        Väsyttää laiton koneellisen paikalle ja vieläkin 2 koneellista odottaa kaappiin laittoa. lajittelin osan pyykkejä väreihin, pyykkiä tumman punaset pyörimässä eteisestä ja olohuoneesta keräsin loput ja pistin tummat pyöriin jonottaa, en ole vielä nukkumahuonetta tyhjännyt mutta tyhjensin vuorostaa saunaa korillisen tummia odottaa. Olen ihan väsynyt univelkakin painaa muistin vasta ekan kerran syödä kolmelta itse.


      • valtakunta kirjoitti:

        Väsyttää laiton koneellisen paikalle ja vieläkin 2 koneellista odottaa kaappiin laittoa. lajittelin osan pyykkejä väreihin, pyykkiä tumman punaset pyörimässä eteisestä ja olohuoneesta keräsin loput ja pistin tummat pyöriin jonottaa, en ole vielä nukkumahuonetta tyhjännyt mutta tyhjensin vuorostaa saunaa korillisen tummia odottaa. Olen ihan väsynyt univelkakin painaa muistin vasta ekan kerran syödä kolmelta itse.

        Ei ei kävi huono tuuri unohdin koneen pistää pyöriin noh noh. Sitä väsymys teettää. Odotin jo puhtaita pyöriviä punasia nyt ne pyörii. Pitää yrittää muistaa varmistaa lähtee käymään tein monta asiaa unohdin varmistaa


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ei kävi huono tuuri unohdin koneen pistää pyöriin noh noh. Sitä väsymys teettää. Odotin jo puhtaita pyöriviä punasia nyt ne pyörii. Pitää yrittää muistaa varmistaa lähtee käymään tein monta asiaa unohdin varmistaa

        Saan huomenna 10 pesua jos klo 7.00 saan pistettyä ja pitää tarkkaa tein tämmöisen aikataulun. Luulen voin saada myös aiemmin jos päätän lyhyemmän pesun esim pinkkeihin ja pehmoleluihin.
        https://aijaa.com/TM9QLo


    • En onnistunut koko päivä väsynyt kiireinen myös lapset eivät toiminut kuin olisi pitänyt.

    • Tänään sain pyöritettyä isukin päiväksi olisi kiva päästä saunaan keskityin vain saunan tyhjennykseen joten🥰 mutta en koko päivää lajittelin ja pessyt niin lopputulos jo saunassa
      https://aijaa.com/8otpEK

      • Jospa nyt nukkumaan lapset sais menee vähän yli 22 tuon ikävä kyllä pesukoneen pyöritys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe