Se on tiedossa

Anonyymi-ap

ettei seksi enää vanhemmalle naiselle ole välttämätöntä. Kun voi olla niitä sairauksiakin.

39

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      20 veenä ja ylikin olin lääpälläni milffeihin. Nyt muutama vuosi myöhemmin se on kääntynyt siihen että about ikäiseni ovat ok. Taudit ovat todellisuutta ja sen myötä kannattaa olla vain yksi vakituinen kumppani. Muutenkin kannattaa olla vain yksi kumppani koska miten muuten voi oppia tuntemaan kumppaninsa. Jos ei tunne niin ei ole samalla lailla luottoa toiseen ja siitä seuraa hankaluuksia. Mikäli tietäisin että kumppaniehdokkaallani olisi kontollaan irtosuhteita niin se olisi iso miinus minulle.

    • Anonyymi

      Tarpeita on vielä pitkäänkin myös vanhemmilla ihmisillä.

    • Mistäs sulla tuollainen " tieto " asiasta on?
      Kyllä sitä vanhemmatkin varmasti haluavat..

    • Anonyymi

      45 täyttäessään hyvin moni nainen lakkaa viimeistään haluamasta joko omaa miestään tai osa yhtään mitään.

      Osalla taas kolmenkympin jälkeen halut lopahtavat - mutta palaavat raivokkaasti pikkujouluissa, "tyttöjen illoissa" ja ruotsinlaivoilla, kavereiden kanssa tehdyistä ulkomaanreissuista puhumattakaan.

      Eli se ongelma on vain se oma puoliso.
      Virallinen selitys on tiskikone, imuri ja lapset, todellinen syy some ja naisen oma korvien väli.
      Miehen uskollisuudella pyyhitään persettä.

      • Anonyymi

        Vaihdevuosien ensioireet voivat alkaa jo vuosia aiemminkin kuin 45v wanhana. Niitä tavallisesti ei kutsuta sairauksiksi koska ne ovat osa munasarjakkaan biologiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdevuosien ensioireet voivat alkaa jo vuosia aiemminkin kuin 45v wanhana. Niitä tavallisesti ei kutsuta sairauksiksi koska ne ovat osa munasarjakkaan biologiaa.

        Niin se on biologiaa sekin, että mies myös alkaa olla vanhus 50 vuotiaana. Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta.
        Nykyisellä hyvinvoinnilla ihminen kuitenkin elää lähes tuplasti niin pitkään. Geeneistä paljon kiinni, kuinka nopeaan vanhenee ja kuinka se näkyy ulospäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on biologiaa sekin, että mies myös alkaa olla vanhus 50 vuotiaana. Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta.
        Nykyisellä hyvinvoinnilla ihminen kuitenkin elää lähes tuplasti niin pitkään. Geeneistä paljon kiinni, kuinka nopeaan vanhenee ja kuinka se näkyy ulospäin.

        Miehet joilla on varaa vaihtaa vaimo/kumppani siinä vaiheessa kun vaihdevuosien ensioireet alkavat eli kun munasarjakas on ~40v wanha, tekevät niin. Ja vaihtavat (lähes) poikkeuksetta -paljon- nuorempaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet joilla on varaa vaihtaa vaimo/kumppani siinä vaiheessa kun vaihdevuosien ensioireet alkavat eli kun munasarjakas on ~40v wanha, tekevät niin. Ja vaihtavat (lähes) poikkeuksetta -paljon- nuorempaan.

        Jos ihminen eläisi vain max 50 vuotta, niin näitä ongelmia ei olisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on biologiaa sekin, että mies myös alkaa olla vanhus 50 vuotiaana. Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta.
        Nykyisellä hyvinvoinnilla ihminen kuitenkin elää lähes tuplasti niin pitkään. Geeneistä paljon kiinni, kuinka nopeaan vanhenee ja kuinka se näkyy ulospäin.

        "Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta."

        Noin ei tiedetä olleen. Kaivausten perusteella tiedetään että olivat elossa lyhyemmän ajan kuin ihmiset nykyajalla, luultavasti se johtui rankoista olosuhteista ja vaaroista, ei siis siitä että muinoin olisi biologiasta johtuva elinikä ollut niin paljon erilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta."

        Noin ei tiedetä olleen. Kaivausten perusteella tiedetään että olivat elossa lyhyemmän ajan kuin ihmiset nykyajalla, luultavasti se johtui rankoista olosuhteista ja vaaroista, ei siis siitä että muinoin olisi biologiasta johtuva elinikä ollut niin paljon erilainen.

        No mistä sitten johtuu tämä rapistuminen heti 40 ikävuoden jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Aikojen alussa, kun tämä laji tuli maailmaan, luonto ajatteli, että ihmisen elinikä on max 50 vuotta."

        Noin ei tiedetä olleen. Kaivausten perusteella tiedetään että olivat elossa lyhyemmän ajan kuin ihmiset nykyajalla, luultavasti se johtui rankoista olosuhteista ja vaaroista, ei siis siitä että muinoin olisi biologiasta johtuva elinikä ollut niin paljon erilainen.

        Kuinka moni silloin selvisi sitten hapertuessaan? Luonto ei ajatellut lajia kehittäessä, että ihminen saa aikaan toisenlaisen elinympäristön jossa selviää vaikka 90 vuotiaana...


      • mustasusi kirjoitti:

        No mistä sitten johtuu tämä rapistuminen heti 40 ikävuoden jälkeen?

        Vieläkään ei tiedetä miksi munasarjakkaille on kehittynyt vaihdevuodet. Vahvin teoria on ollut jo vuosikymmeniä isoäiti -hypoteesi https://en.wikipedia.org/wiki/Grandmother_hypothesis

        Mutta, minä lähes varmasti olen ratkaissut tämän ikuisuuskysymyksen: Miehet ovat kautta aikain arvostaneet nuoria ja kauniita tyttöjä, joten ikänaiset ovat kautta joutuneet olemaan ilman miestä. Ja biologia on kautta aikain toiminut niin että pitkään käyttöä vailla olevat toiminnot surkastuvat, kuten häntä ihmisillä, ja siis myöskin seksuaalisuus ikänaisilla.


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Vieläkään ei tiedetä miksi munasarjakkaille on kehittynyt vaihdevuodet. Vahvin teoria on ollut jo vuosikymmeniä isoäiti -hypoteesi https://en.wikipedia.org/wiki/Grandmother_hypothesis

        Mutta, minä lähes varmasti olen ratkaissut tämän ikuisuuskysymyksen: Miehet ovat kautta aikain arvostaneet nuoria ja kauniita tyttöjä, joten ikänaiset ovat kautta joutuneet olemaan ilman miestä. Ja biologia on kautta aikain toiminut niin että pitkään käyttöä vailla olevat toiminnot surkastuvat, kuten häntä ihmisillä, ja siis myöskin seksuaalisuus ikänaisilla.

        Ahaa, samasta syystä katoaa myös erektio yli 40 vuotiailta miehiltä.


      • Sugardude kirjoitti:

        Vieläkään ei tiedetä miksi munasarjakkaille on kehittynyt vaihdevuodet. Vahvin teoria on ollut jo vuosikymmeniä isoäiti -hypoteesi https://en.wikipedia.org/wiki/Grandmother_hypothesis

        Mutta, minä lähes varmasti olen ratkaissut tämän ikuisuuskysymyksen: Miehet ovat kautta aikain arvostaneet nuoria ja kauniita tyttöjä, joten ikänaiset ovat kautta joutuneet olemaan ilman miestä. Ja biologia on kautta aikain toiminut niin että pitkään käyttöä vailla olevat toiminnot surkastuvat, kuten häntä ihmisillä, ja siis myöskin seksuaalisuus ikänaisilla.

        Ei tarvitsisi asian kanssa painiskella, kuten nykyisin, jos päätyisimme luonnonkiertoon nopeammin, kuten vielä lajin alkuvaiheissa. Ei kyetty enää juoksemaan viisikymppisinä sapelihammaskissaa karkuun. Toki, onhan todettu sekin, että isovanhemmat ovat tärkeä osa lapsen kasvua ja kasvattamista, jos sellaiset vaan on. Se voi olla yksi syy siihen, että eletään paljon vanhemmiksi. Seksihalut saisi kyllä kadota mieheltäkin ja pallit tippua pois, kun niitä ei enää tarvitse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos ihminen eläisi vain max 50 vuotta, niin näitä ongelmia ei olisi.

        Jos sä Susi et saa pillua, niin miks meidän muidenkin pitäis kuolla sun ikäisenä? Monilla viiskymppisillä ja vanhemmillakin on ihan loistava seksielämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä Susi et saa pillua, niin miks meidän muidenkin pitäis kuolla sun ikäisenä? Monilla viiskymppisillä ja vanhemmillakin on ihan loistava seksielämä.

        Enhän minä sitä keltään kiellä. Totesin vain, että kun oli kaikenmaailman vaihdevuosista ja rapistumisesta puhetta, että mistä se johtuu että niistä on ongelmia nykyisin. Ei ollut silloin, kun tämä laji oli tullut maailmaan. Olette onnellisia jos on mahtava seksielämä. Kaikilla sitä ei ole, ja se on myös mielenterveydelle huono juttu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä sitä keltään kiellä. Totesin vain, että kun oli kaikenmaailman vaihdevuosista ja rapistumisesta puhetta, että mistä se johtuu että niistä on ongelmia nykyisin. Ei ollut silloin, kun tämä laji oli tullut maailmaan. Olette onnellisia jos on mahtava seksielämä. Kaikilla sitä ei ole, ja se on myös mielenterveydelle huono juttu.

        "Kaikilla sitä ei ole, ja se on myös mielenterveydelle huono juttu."

        Tuossa katkeroitunut mummeli yrittää häivevaikuttaa. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Vieläkään ei tiedetä miksi munasarjakkaille on kehittynyt vaihdevuodet. Vahvin teoria on ollut jo vuosikymmeniä isoäiti -hypoteesi https://en.wikipedia.org/wiki/Grandmother_hypothesis

        Mutta, minä lähes varmasti olen ratkaissut tämän ikuisuuskysymyksen: Miehet ovat kautta aikain arvostaneet nuoria ja kauniita tyttöjä, joten ikänaiset ovat kautta joutuneet olemaan ilman miestä. Ja biologia on kautta aikain toiminut niin että pitkään käyttöä vailla olevat toiminnot surkastuvat, kuten häntä ihmisillä, ja siis myöskin seksuaalisuus ikänaisilla.

        Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys vaihdevuosille (vaikka miesbiologi yrittääkin tehtyä löydöstä kovin vähätellä..). Viimeisimmät tutkimukset osoittavat, että simpanssinaaraillakin on vaihdevuodet, eikä ne mitään jälkikasvuja kaitsele laisinkaan.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000009960506.html

        Oma teoriani on, että evoluutio on vihdoinkin kehittänyt naaraille omaehtoiset viihdevuodet vailla rasittavia miehiä, lapsia ja muuta häsläystä! Halleluja!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys vaihdevuosille (vaikka miesbiologi yrittääkin tehtyä löydöstä kovin vähätellä..). Viimeisimmät tutkimukset osoittavat, että simpanssinaaraillakin on vaihdevuodet, eikä ne mitään jälkikasvuja kaitsele laisinkaan.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000009960506.html

        Oma teoriani on, että evoluutio on vihdoinkin kehittänyt naaraille omaehtoiset viihdevuodet vailla rasittavia miehiä, lapsia ja muuta häsläystä! Halleluja!!

        "Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys "

        Tämä varmasti tulee yllätyksenä, mutta hypoteesi ei ole yhtä kuin fakta, se on alustava selitys havainnosta, ilmiöstä tai tieteellisestä ongelmasta, jota voidaan testata lisätutkimuksilla. Nykytiedon perustella isoäiti-hypoteesi on todettu parhaaksi selitykseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys vaihdevuosille (vaikka miesbiologi yrittääkin tehtyä löydöstä kovin vähätellä..). Viimeisimmät tutkimukset osoittavat, että simpanssinaaraillakin on vaihdevuodet, eikä ne mitään jälkikasvuja kaitsele laisinkaan.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000009960506.html

        Oma teoriani on, että evoluutio on vihdoinkin kehittänyt naaraille omaehtoiset viihdevuodet vailla rasittavia miehiä, lapsia ja muuta häsläystä! Halleluja!!

        "Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys "

        Tämä varmasti tulee yllätyksenä, mutta hypoteesi ei ole yhtä kuin fakta, se on alustava selitys havainnosta, ilmiöstä tai tieteellisestä ongelmasta, jota voidaan testata lisätutkimuksilla. Nykytiedon perustella isoäiti-hypoteesi on todettu parhaaksi selitykseksi.


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        "Tuo isoäiti-hypoteesi ei välttämättä ole kaikin osin pitävä tai ainoa selitys "

        Tämä varmasti tulee yllätyksenä, mutta hypoteesi ei ole yhtä kuin fakta, se on alustava selitys havainnosta, ilmiöstä tai tieteellisestä ongelmasta, jota voidaan testata lisätutkimuksilla. Nykytiedon perustella isoäiti-hypoteesi on todettu parhaaksi selitykseksi.

        En silti usko että se on ainoa selitys. Vaatisi lisää tutkimusta, mutta miesbiologit eivät halua keikuttaa venettä.

        Ps. Ei tarvi jankata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En silti usko että se on ainoa selitys. Vaatisi lisää tutkimusta, mutta miesbiologit eivät halua keikuttaa venettä.

        Ps. Ei tarvi jankata.

        Niinhän minä juuri kirjoitin "Nykytiedon perustella isoäiti-hypoteesi on todettu parhaaksi selitykseksi." Siis ei ollenkaan ainoaksi, mutta parhaaksi (tähän mennessä).


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Niinhän minä juuri kirjoitin "Nykytiedon perustella isoäiti-hypoteesi on todettu parhaaksi selitykseksi." Siis ei ollenkaan ainoaksi, mutta parhaaksi (tähän mennessä).

        Kas, ollako yhtä mieltä sovinistin pallejaan jumaloivan kanssa tieteen keskeneräisyydestä, hmm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas, ollako yhtä mieltä sovinistin pallejaan jumaloivan kanssa tieteen keskeneräisyydestä, hmm.

        Luulen että kaikki tieteet ovat keskeneräisiä, iankaiken. Se ei tarkoita sitä että faktoiksi tutkitut asiat muuksi muuttuisivat, korkeintaan tarkentuvat.


      • Anonyymi

        "45 täyttäessään hyvin moni nainen lakkaa viimeistään haluamasta joko omaa miestään tai osa yhtään mitään."

        Kuinka monta naista sulla on ollut kun kirjoitat "moni nainen"? Se siitä uskollisuudestasi.

        Moni fiksu nainen ei tarvitse miestä. Oot huomannut sen ja olet katkera.


    • Ja sitten vielä käskevät tyytymään oman ikäisiin... Mieluummin kokonaan ilman.

    • Anonyymi

      Ihan voin kertoa, ettei se seksi ole todellakaan välttämätöntä nuorille naisillekaan, ja tosiaan ainoa tapa välttyä sukupuolitaudeilta on pidättäytyä seksistä. Etenkin vanhempia miehiä tässä on syytä välttää, koska he ovat usein (omien sanojensakin mukaan) runsaasti käytettyjä, eli tauteja on saattanut kertyä monelta suunnalta.

      • Minä olen tuossakin mielessä poikkeus. Olen todella vähän käytetty, eikä ole koskaan ollut sukupuolitauteja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen tuossakin mielessä poikkeus. Olen todella vähän käytetty, eikä ole koskaan ollut sukupuolitauteja.

        Nepä voivat olla piileviä, eikä niitä edes voi kaikkia testata. Määrän lisäksi myös laatu vaikuttaa, tuolta ulkomailtahan miehet niitä tauteja halvan seksin perässä juostessaan tuovat, ihan jo varmasti tuosta lahden takaatakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nepä voivat olla piileviä, eikä niitä edes voi kaikkia testata. Määrän lisäksi myös laatu vaikuttaa, tuolta ulkomailtahan miehet niitä tauteja halvan seksin perässä juostessaan tuovat, ihan jo varmasti tuosta lahden takaatakin.

        Minä olen testeissäkin käynyt aikanaan, enkä ole mitään irtosuhteita harrastanut. Ruma ulkonäkö edesauttanut tätä seksittömänä pysymistä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä olen testeissäkin käynyt aikanaan, enkä ole mitään irtosuhteita harrastanut. Ruma ulkonäkö edesauttanut tätä seksittömänä pysymistä.

        ja samaan aikaan tietenkin heikentänyt mielenterveyttä.


      • mustasusi kirjoitti:

        ja samaan aikaan tietenkin heikentänyt mielenterveyttä.

        "ja samaan aikaan tietenkin heikentänyt mielenterveyttä."

        Tuossa katkeroitunut mummeli yrittää häivevaikuttaa. Hyvin säälittävää.


    • Anonyymi

      Kai se sellainenkin on patologisoitavissa jos ei paneta, onhan näitä kaiken maailman hapatuksia hysteriasta ym lähtien. Diagnoosiin saattoi liittyä esim liian kova nauru tai liika puheliaisuus, onko mikään niin muuttunut kom suhteessa

    • Olikohan Justiinalla ja Pekka Puupäällä railakas seksielämä?

      • Niinhän ne on. Ajattelin vaan leikitellä ajatuksella.


      • Toisinaan katkerat mummelit paskoo täällä ketjuja tuollakin tavalla.


      • Sugardude kirjoitti:

        Toisinaan katkerat mummelit paskoo täällä ketjuja tuollakin tavalla.

        Mikä mummeli?! Minä olen kylläkin aikuinen mies. Sinä joku siloposkinen poika.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä mummeli?! Minä olen kylläkin aikuinen mies. Sinä joku siloposkinen poika.

        Se on vanha kääkkä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe