Testosteroni eli pahuushormoni

Anonyymi-ap

Se tekee ihmisistä pahoja, ilkeitä ja vihaisia.

47

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustavalkoista ajattelua. Testoa tarvitsee naisetkin. Ja ei olisi seksihaluja, ilman testoa. Ihmisiä pitäisi alkaa tehtailemaan jossain laboratoriossa. Lihasten kasvuun ja kasvamiseen muutenkin, tarvitaan testoa. Luonto ei ole vahingossa kehitellyt näitä hormooneita.

      • "Testoa tarvitsee naisetkin. Ja ei olisi seksihaluja, ilman testoa."

        Munasarjakkaiden halun voimaa kuvastaa estrogeeni. Miehillä testosteroni.


      • Namisetä kirjoitti:

        "Testoa tarvitsee naisetkin. Ja ei olisi seksihaluja, ilman testoa."

        Munasarjakkaiden halun voimaa kuvastaa estrogeeni. Miehillä testosteroni.

        Naisillakin testo vaikuttaa haluihin. Joskus olen lukenut jostain, että urheilija piireissä peitto heiluu paljon. Jossain Olympialaisissa ja vastaavissa tapahtumissa, kun kohtaavat toisiaan. Käy kateeksi kyllä sitäkin elämää...


      • mustasusi kirjoitti:

        Naisillakin testo vaikuttaa haluihin. Joskus olen lukenut jostain, että urheilija piireissä peitto heiluu paljon. Jossain Olympialaisissa ja vastaavissa tapahtumissa, kun kohtaavat toisiaan. Käy kateeksi kyllä sitäkin elämää...

        Olen lukenut monista biologian perusteoksista sekä tutkimuksista että munasarjakkaiden seksihormoni(t) on estrogeeni(t). Tämän olen myös kokenut useasti, tytöt joilla oma estrogeenin tuotanto on estetty hormonaalisen ehkäisyn avulla, ovat -paljon- kylmempiä/haluttomampia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Naisillakin testo vaikuttaa haluihin. Joskus olen lukenut jostain, että urheilija piireissä peitto heiluu paljon. Jossain Olympialaisissa ja vastaavissa tapahtumissa, kun kohtaavat toisiaan. Käy kateeksi kyllä sitäkin elämää...

        oho. katkera susi


      • Anonyymi

        Hui, oikein näen miten testo valtaa sut raivonvaltaan. Nöen pahuuden sun silmissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hui, oikein näen miten testo valtaa sut raivonvaltaan. Nöen pahuuden sun silmissä.

        Minulla ei ole minkäänlaista raivoa eikä pahuutta nyt. En tunne kohta enää yhtään mitään...


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180907232

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Suomalaisnaisilla onkin todettu OECD-maiden korkein testosteronitaso, siitä siis johtuu heidän aggressiivisuus.

      • Anonyymi

        Naiset on kautta aikojen olleet aggressiivisia mut Miehet on pitäneet ne kurissa.
        Nykyään tuo ei ole sallittua joten naiset pääsee häkeistään ja seuraukset nähdään.
        Saahan sitä nainen olla myös aggressiivinen mutta turvallisessa ympäristössä ja kohdentaa se laillisiin asioihin.


      • Anonyymi

        Vaikuttaako se koko rateen kansainvälisellä tasolla? Linkki ois kiva, vaikken avaa


    • Anonyymi

      Sinuakaan ei olisi ilman testosteronia. Estrogeeni, eli naishormoonikin syntyy testosteroinipohjalta. Tärkeä hormooni. Vaikuttaa monella tapaa myös myönteisesti ihmisen elämään.

      • " Estrogeeni, eli naishormoonikin syntyy testosteroinipohjalta."

        Tuo on suurimmalta osaltaan väärin.


    • Anonyymi

      Miesten kannattaa rakastua. Se lisää heidän estrogeenituotantoaan ja tekee heistä miellyttävämpiä kumppaneita.

      • Ei rakastumista ohjailla, eikä käsketä. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Eikä se yksipuolisesti rakastuminen niin hienoa ole, että paljon kannattaa.


      • Anonyymi

        Se on oksitosiini hormoni ja dopamiini mikä tekee kutaa .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei rakastumista ohjailla, eikä käsketä. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Eikä se yksipuolisesti rakastuminen niin hienoa ole, että paljon kannattaa.

        Ei sitä siis käsketä loppumaankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä siis käsketä loppumaankaan.

        Tiedän minä senkin. Todellakin tiedän, että sitä ei käskemällä lopeteta.


      • Anonyymi

        Miestissit siitä tulee.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tiedän minä senkin. Todellakin tiedän, että sitä ei käskemällä lopeteta.

        rakastunut ihminen on pakkomielteinen siitä rakastumisen kohteestaan. Niin sen on luonto luonut. Sillä oma tarkoituksensa, mutta usein käy niin että se erehtyy pahasti siitä kohteesta. Kuvittelee ihan mahdottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oksitosiini hormoni ja dopamiini mikä tekee kutaa .

        Ei ole "kutaamisesta" kyse vaan estrogeenin lisääntymisestä, mikä vaikuttaa miehen käyttäytymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestissit siitä tulee.

        Ylipainosta kasvattaa miehen "rintoja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole "kutaamisesta" kyse vaan estrogeenin lisääntymisestä, mikä vaikuttaa miehen käyttäytymiseen.

        Essu päälle ja menoksi!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei rakastumista ohjailla, eikä käsketä. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Eikä se yksipuolisesti rakastuminen niin hienoa ole, että paljon kannattaa.

        niin kun netta ei tuntenut samoin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        rakastunut ihminen on pakkomielteinen siitä rakastumisen kohteestaan. Niin sen on luonto luonut. Sillä oma tarkoituksensa, mutta usein käy niin että se erehtyy pahasti siitä kohteesta. Kuvittelee ihan mahdottomia.

        Luulit että netta rakastaa sua vaikka aiheutti potkut sulle ja laittoi some estot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin kun netta ei tuntenut samoin

        En olisi häneen ihastunut, jos hän olisi ollut yhtä kylmä minua kohtaan silloin, kuin on nyt.
        Jos ei olis minua katsonut silmiin ja hymyillyt muutaman kerran, kun juttu oli vielä tuore, niin en sitten olisi ihastunut. Aina se vaatii myös interaktioo.
        Vaikka toinen olis kuinka kaunis, mutta kylmä ja koppava, niin en sellaiseen ihastu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulit että netta rakastaa sua vaikka aiheutti potkut sulle ja laittoi some estot.

        Minä rakastuin sillon yhdellä silmäyksellä häneen, kun nähtiin ekan kerran.
        Totta kai rakastuneena rakentelee pilvilinnoja ja kuvittelee kaikenlaista. Eikä saa toista pois mielestään millään.


      • mustasusi kirjoitti:

        En olisi häneen ihastunut, jos hän olisi ollut yhtä kylmä minua kohtaan silloin, kuin on nyt.
        Jos ei olis minua katsonut silmiin ja hymyillyt muutaman kerran, kun juttu oli vielä tuore, niin en sitten olisi ihastunut. Aina se vaatii myös interaktioo.
        Vaikka toinen olis kuinka kaunis, mutta kylmä ja koppava, niin en sellaiseen ihastu.

        Lisäksi palstalla joku varmasti esitti häntä... ei ole esittänyt enää viime vuoden jälkeen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei rakastumista ohjailla, eikä käsketä. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Eikä se yksipuolisesti rakastuminen niin hienoa ole, että paljon kannattaa.

        Mies voi ohjailla tytön ihastumista. Ja tyttö voi erittäin helposti ohjailla miehen ihastumista. "Rakkautta" ei muodostu ilman että on ensin ihastuttu keskenään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En olisi häneen ihastunut, jos hän olisi ollut yhtä kylmä minua kohtaan silloin, kuin on nyt.
        Jos ei olis minua katsonut silmiin ja hymyillyt muutaman kerran, kun juttu oli vielä tuore, niin en sitten olisi ihastunut. Aina se vaatii myös interaktioo.
        Vaikka toinen olis kuinka kaunis, mutta kylmä ja koppava, niin en sellaiseen ihastu.

        Se on näin, sivusta 👍


      • Namisetä kirjoitti:

        Mies voi ohjailla tytön ihastumista. Ja tyttö voi erittäin helposti ohjailla miehen ihastumista. "Rakkautta" ei muodostu ilman että on ensin ihastuttu keskenään.

        Jaa. Rakkaus onkin toinen vaihe rakastumisen jälkeen. Siinä ollaan sitten jo yhdessä.
        Minä en osaa toista ohjailla. Sen tiedostan, että jos tyttö on flirtti ja kaunis, niin kyllä voin ihastua siihen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lisäksi palstalla joku varmasti esitti häntä... ei ole esittänyt enää viime vuoden jälkeen.

        Olen kokenut saman, petollisen naisen? 🧐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut saman, petollisen naisen? 🧐

        Tai sitten rakastuneena, halusin uskoa että ne sydämet ja rakkausviestit täällä oli minulle. Siihen on helppoa langeta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jaa. Rakkaus onkin toinen vaihe rakastumisen jälkeen. Siinä ollaan sitten jo yhdessä.
        Minä en osaa toista ohjailla. Sen tiedostan, että jos tyttö on flirtti ja kaunis, niin kyllä voin ihastua siihen.

        Voit ohjailla eduksesi, esiintymällä eduksesi. En tarkoita tv- tai lavaesiintymistä.

        Esim: 'How to Become an Alpha Male' John Alexander: https://www.amazon.de/-/en/John-Alexander/dp/1411636600


      • Namisetä kirjoitti:

        Voit ohjailla eduksesi, esiintymällä eduksesi. En tarkoita tv- tai lavaesiintymistä.

        Esim: 'How to Become an Alpha Male' John Alexander: https://www.amazon.de/-/en/John-Alexander/dp/1411636600

        Nää on ihan puppua. Sinä olet alfa vain jos synnyt niillä ominaisuuksilla. Ei sellaiseksi itseään tehdä. Se on pelkkää esittämistä ja esittämisestä jää kiinni jossain vaiheessa kuitenkin, kun ei enää jaksa esittää muuta kuin on.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nää on ihan puppua. Sinä olet alfa vain jos synnyt niillä ominaisuuksilla. Ei sellaiseksi itseään tehdä. Se on pelkkää esittämistä ja esittämisestä jää kiinni jossain vaiheessa kuitenkin, kun ei enää jaksa esittää muuta kuin on.

        Ensiksikin, käsityksesi/ymmärryksesi siitä mitä tarkoittaa "alfa" on ihan puppua. Toiseksi, kirjailija pyrkii valitsemaan kirjan nimen siten että se edistää myyntiä. Tämä kirja on paras kirja po. alueelta jonka tiedän, se auttaa arkamiehiä oppimaan miehiksi.


      • Namisetä kirjoitti:

        Ensiksikin, käsityksesi/ymmärryksesi siitä mitä tarkoittaa "alfa" on ihan puppua. Toiseksi, kirjailija pyrkii valitsemaan kirjan nimen siten että se edistää myyntiä. Tämä kirja on paras kirja po. alueelta jonka tiedän, se auttaa arkamiehiä oppimaan miehiksi.

        No siinähän opettaa. minä lopetan kaikki rakkaudesta haaveilemiset.


      • Anonyymi
        Namisetä kirjoitti:

        Ensiksikin, käsityksesi/ymmärryksesi siitä mitä tarkoittaa "alfa" on ihan puppua. Toiseksi, kirjailija pyrkii valitsemaan kirjan nimen siten että se edistää myyntiä. Tämä kirja on paras kirja po. alueelta jonka tiedän, se auttaa arkamiehiä oppimaan miehiksi.

        Samaa mieltä, muistan jostain lukeneeni jonkun kertomana, että hän ei ollut nuorempana yhtään kiinnostava mies naisille, mut heti kun hänestä tuli julkisuuden henkilö, tilanne muuttui paremmaksi. Nyt saa jo hätistellä rohkeampia pois jaloista.


    • Anonyymi

      Tekee ihmisestä elinvoimaisen.

      • Tää on totta. Jos miehellä ei ole riittävästi testoa, se muuttuu sohvalla makoilevaksi läskipalleroksi, jolla ei ole mitään motivaatioo mihinkään.


    • Anonyymi

      Karvoja kasvaa naamassani ja hiusrajani on pikkuhiljaa niukkenemassa. Puutteessa ollessani tunnen kuinka energia ja raivo sykkivät suonissani. Jostain syystä rakastan sitä tunnetta. Toisinaan kun olen ottanut viinaa niin saatan heittäytyä hyvinkin passiivis-aggressiiviseksi :). En minä silti ilman syytä ala uhoamaan muille ihmisille. Eilen kun nostelin painoja niin nukkumaanmennessä mielessäni alkoi pyörimään semmoisia aikuisten ajatuksia pakkomielteisesti päässäni. Liikunnalla on selvä yhteys hormonituotantoon ja niin on muillakin asioilla.

      Jos jokin sisäelin toimii epänormaalisti niin hormonitoiminta voi toimia miten sattuu. Aivot, kilpirauhanen, sydän, keuhkot, vatsan elimet ja munuaiset. Kaikkien pitäisi olla kunnossa samaan aikaan ja sehän ei ole mikään itsestäänselvyys. Kilpirauhasesta tuli mieleen että silloin jos ilmaantuu jotain yllättävää ja selittämätöntä terveyshäikkää niin ensimmäisenä tulee tutkituttaa kilpirauhanen ja borrelioosi/punkit.

    • Anonyymi

      Naisella ei juurikaan ole testoja, mutta hekin tappavat ja tekevät rikoksia todella paljon ja ovat petoja sotimaan.

      • Niin on. Minkä ikäiset munasarjakkaat tappavat? Yleensä he, joilla vaihdevuodet on lopettanut estrogeenin tuotannon. Joillakin se vähäinen testosteroni ottaa silloin vallan, tehden munasarjakkaasta silmittömän raivokkaan.


    • Anonyymi

      But you don’t still have to wear turtleneck or shit

    • Anonyymi

      Kukkoja se ihmisistä tekee, koppavia kukkoja...

      • Anonyymi

        Joo heittelee kymppejä ja satasia et käy tyydyttävässä tarpees 😔


    • Testosteroni on sukupuolihormoni, sanotaan mieshormoniksi, koska testosteronipitoisuus on miehillä huomattavasti korkeampi, kuin naisilla. Se säätelee mm. seksuaalista halukkuutta ja siten selittää sen, että miehillä on tavallisesti voimakkaampi seksivietti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe