Jatkuva sama uni sairaalasta

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt koko ajan, miksi toistuvassa unessa joudun psykiatriseen sairaalaan ja herättyään menetän muistiani ilman selitettäviä syitä. Hoitajat eivät koskaan suostuneet kertomaan minulle syyn osaston joutumisesta. Joka kerta joudun pakenemaan ikkunan tai oven kautta ja poliisit jahtaavat minua. Yksi suojelija saapui ja yritti rauhoitella minua sanoen minun olevan turvassa, jolloin myöhemmin itkin hänen sylissään ja henkilö lohdutteli minua.

3

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistatko miten pieniä yksityiskohtia unestasi? Hoitajien nimiä ja pukeutumisen yksityiskohtia? Minäkin näin tapahtumia sairaalassa olosta,pienimpiä yksityiskohtia myöten. 2kk myöhemmin sairastuin ja nämä monet tapahtumat alkoivat toteutua täsmällisesti. Aloin jopa odottaa milloin se ja se tapahtuisi ja aina hämmästyin kuinka identtisiä nämä tapahtumat olivat. Monet ennen tuntemattomat, näyssäni näkemäni hoitajat ja henkilöt olivat minulle tuttuja, kun minut tuotiin osastolle. Onkohan unesi etiäinen.

• Anonyymi

En tiedä mitä elämässäsi on tapahtunut, mutta ehkä kannattaa vähän muistella, mitä elämässäsi on tapahtunut esimerkiksi lapsuudessasi. Onko sinulla ketään, jolta voisit kysyä omasta lapsuudestasi, että millainen se oli.

Jotain sellaista lienee elämässäsi tapahtunut, jotka olet painanut sinne kätköihin, etkä valveilla niitä enää saa muistiin. Uni tuo sinulle vain vihjeen siitä, että olisi hyväksi, jos antaisit itsellesi luvan muistaa ne kätketyt tapahtumat, koska ne vievät siellä kätkössä energiaasi koko ajan.

Unesi ei ole lainkaan siis enneuni, vaan se kertoo sinulle, että jotain sellaista on jäänyt purkamatta sanoiksi, joka olisi ollut hyvä purkaa; mutta kun sitä ei muista enää, jostain syystä tapahtuma on ollut sellainen, että sitä ei ole halunnut silloin muistaa tai sille ei ole silloin ollut sanoja tai niille tunteille ei ole ollut sanoja, joita nuo tapahtumat ovat aiheuttaneet.

Anna lempeästi itsellesi lupa muistaa ne ja silloin ne tulevat jossakin yhteydessä mieleesi. Käy vaikka siellä lapsuutesi maisemissa tai lapsuutesi kodissa, jos et voi haastatella ketään enää. Tai ehkä se liittyy muihinkin elämän kohtiin.. muistele vähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      7107
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3829
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      261
      3118
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      1869
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1337
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1202
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1067
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      101
      1013
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      962
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      941
    Aihe