Jatkuva sama uni sairaalasta

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt koko ajan, miksi toistuvassa unessa joudun psykiatriseen sairaalaan ja herättyään menetän muistiani ilman selitettäviä syitä. Hoitajat eivät koskaan suostuneet kertomaan minulle syyn osaston joutumisesta. Joka kerta joudun pakenemaan ikkunan tai oven kautta ja poliisit jahtaavat minua. Yksi suojelija saapui ja yritti rauhoitella minua sanoen minun olevan turvassa, jolloin myöhemmin itkin hänen sylissään ja henkilö lohdutteli minua.

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistatko miten pieniä yksityiskohtia unestasi? Hoitajien nimiä ja pukeutumisen yksityiskohtia? Minäkin näin tapahtumia sairaalassa olosta,pienimpiä yksityiskohtia myöten. 2kk myöhemmin sairastuin ja nämä monet tapahtumat alkoivat toteutua täsmällisesti. Aloin jopa odottaa milloin se ja se tapahtuisi ja aina hämmästyin kuinka identtisiä nämä tapahtumat olivat. Monet ennen tuntemattomat, näyssäni näkemäni hoitajat ja henkilöt olivat minulle tuttuja, kun minut tuotiin osastolle. Onkohan unesi etiäinen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18090724P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En tiedä mitä elämässäsi on tapahtunut, mutta ehkä kannattaa vähän muistella, mitä elämässäsi on tapahtunut esimerkiksi lapsuudessasi. Onko sinulla ketään, jolta voisit kysyä omasta lapsuudestasi, että millainen se oli.

      Jotain sellaista lienee elämässäsi tapahtunut, jotka olet painanut sinne kätköihin, etkä valveilla niitä enää saa muistiin. Uni tuo sinulle vain vihjeen siitä, että olisi hyväksi, jos antaisit itsellesi luvan muistaa ne kätketyt tapahtumat, koska ne vievät siellä kätkössä energiaasi koko ajan.

      Unesi ei ole lainkaan siis enneuni, vaan se kertoo sinulle, että jotain sellaista on jäänyt purkamatta sanoiksi, joka olisi ollut hyvä purkaa; mutta kun sitä ei muista enää, jostain syystä tapahtuma on ollut sellainen, että sitä ei ole halunnut silloin muistaa tai sille ei ole silloin ollut sanoja tai niille tunteille ei ole ollut sanoja, joita nuo tapahtumat ovat aiheuttaneet.

      Anna lempeästi itsellesi lupa muistaa ne ja silloin ne tulevat jossakin yhteydessä mieleesi. Käy vaikka siellä lapsuutesi maisemissa tai lapsuutesi kodissa, jos et voi haastatella ketään enää. Tai ehkä se liittyy muihinkin elämän kohtiin.. muistele vähän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe