Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Dacian moottorit on tuhnuja

Anonyymi-ap

Hädin tuskin löytyy 100 heppaa moottoreista. Miten moisella mosalla tulee liikenteessä toimeen? Mahtaa olla yhtä kärsimystä ajo?? Toista se on TSI moottorien kanssa. Löytyy hepoisia ja ajaminen on leppoista kun VOIMA PUHUU.

34

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä alle 100 hv moottorillakin kevyt auto kulkee ihan riittävillä nopeuksilla suomalaisilla nopeusrajoituksilla. Eihän autolla tarvitse aina ottaa sähköautomaisia salamalähtöjä liikennevaloista.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀

        Juuri noin. Ja asfalttiin pitää pystyä jättämään mustia viivoja koska kumi on liian halpaa ja pappa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy .......Tällaiset auton omistajat vielä leikkii tai kuvittelevat ja osa ovat alaikäisiä. . Meillä aikaisilla kun järki on kuitenkin suurelle osalle meistä kasvanut päähän niin meille riittää Dacian tehot vielä vaikkapa kaahailuunkin mutta maanteilla on nopeusrajoitukset ja niitten unohtaminen maksaa rahaa. salama lähdöt ja 200km/h nopeudet eivät kuulu oikeastaan kenenkään aikuis elämään ja siellä tulee suuria korjaustarpeita myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy .......Tällaiset auton omistajat vielä leikkii tai kuvittelevat ja osa ovat alaikäisiä. . Meillä aikaisilla kun järki on kuitenkin suurelle osalle meistä kasvanut päähän niin meille riittää Dacian tehot vielä vaikkapa kaahailuunkin mutta maanteilla on nopeusrajoitukset ja niitten unohtaminen maksaa rahaa. salama lähdöt ja 200km/h nopeudet eivät kuulu oikeastaan kenenkään aikuis elämään ja siellä tulee suuria korjaustarpeita myös

        On se niin vaikea myöntää, että dacian ainut ostosyy on hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Ja asfalttiin pitää pystyä jättämään mustia viivoja koska kumi on liian halpaa ja pappa maksaa.

        Kyllähän saksalaisvalmisteisilla "premium" -autoilla saa asvalttiin jäämään mustaa jälkeä niin pitkään kuin moottorissa riittää öljyä.


    • Anonyymi

      Vain kokematon kirjoittaa aloittajan sormin autoilusta. Erittäin harmi että ajokortittomat saa kirjoittaa autoilusta .

      • Anonyymi

        Niin. Sanoppa se. Miksi sitten kirjoitat. Häh.


    • Anonyymi

      Kun moottorista ei ole revitty paljoa tehoja niin se kestää pitkään.
      Mutta miksi WAG tuotteet syövät niin valtavasti öljyä ???

      • Anonyymi

        Mikä on WAG tuote????


      • Anonyymi

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti, bensan sekaan menee öljyä, umpiot keräävät kosteutta, ikkunat voivat aueta pihalla itsekseen... Tuleeko octaviassa vieläkin jalkatilaan sateella vettä? Vikalistaa VAG autoissa piisaa ja artisti maksaa. VAG konsernin koneisiin joutuu normisti lisäämään litran öljyä bensatankillista kohti. Markkinointi on kuitenkin vahvaa ja vanhalla maineella menevät kaupaksi. Uunot ostaa kun viime vuosituhannella pidettiin hyvänä autona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti, bensan sekaan menee öljyä, umpiot keräävät kosteutta, ikkunat voivat aueta pihalla itsekseen... Tuleeko octaviassa vieläkin jalkatilaan sateella vettä? Vikalistaa VAG autoissa piisaa ja artisti maksaa. VAG konsernin koneisiin joutuu normisti lisäämään litran öljyä bensatankillista kohti. Markkinointi on kuitenkin vahvaa ja vanhalla maineella menevät kaupaksi. Uunot ostaa kun viime vuosituhannella pidettiin hyvänä autona.

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti,.....Skodassa löytyy myös hullutuksia jo tehtaalta , liekkö myös VW.ssä . Osaan malleista on pakattu kaapelisarjaan pissapojan letku joka pitemmänpäälle hajoaa ja pissapojan neste syö kaapelit pilalle ja voihan pyhä sylvi kuinka paljon vikavaloja palaa kojelaudassa . Loppujen lopuksi auto vielä menee sen takia paalaukseen. Ei hyvä !


    • Anonyymi

      Ei sitä olis uskonut kun Renaultin halppis auto tuli että noinkin paljon löytyi trolleja kirjoittelemaan tälle palstalle . Mikä parasta vielä että pohjalla tässä on vain suuri kateus ja pokka ei anna periksi ostaa kukkarolle sopivampaa autoa kun muuten kupla puhkeaa rahamiehen maineesta ja näytelmä loppuu, .Muunlaisessa tapauksessa minun mielestä toisten auton ostot eivät kyllä kiinnosta tippaakaan.

    • Anonyymi

      Dacian mallistossa ei ole yhtään niin vanhaa moottoria, että niissä olisi hevosvoimia. Kyllä ne ovat kaikki kilowattien aikana suunniteltu.

      • Anonyymi

        Hihihihihihihihiii. Heheheheheheheh. Sä oot talentti. Buhahahahahahahah


    • Anonyymi

      Opel 75 hv. Hyvin pärjää.

      • Anonyymi

        Dacia 125hv. Hyvin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia 125hv. Hyvin pärjää.

        Renault 45 hV hyvin pärjää.


    • Anonyymi

      Mokka 140Hv Turbo ryydittää.

    • Anonyymi

      GTI 235 hp

    • Harva kirjoittajista muistaa, millaisia tehoja takavuosina pidettiin jopa
      suurina.
      Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa, joita siihen aikaan pidettiin
      ns. "herrasväen autoina", ei ollut kuin 100 tai 108 hv, eikä niillä "päässyt" kuin
      160 km/h, joka sen aikaisilla teillä oli suuri nopeus.
      Ensimmäisiä 175 hv turboja pidettiin jo raketteina.
      Omassa autossani on 125kW, mutta kuten joku jo sanoi, vähemmälläkin tulee toimeen.

      • Anonyymi

        "Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa"

        Painava?

        Saab 99, 1200 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa"

        Painava?

        Saab 99, 1200 kg.

        Pikkuautot oli tuohon aikaan 600-800kg.


    • En jaksa kinata kanssasi tästä. Puhuin tietenkin kokonaismassasta.
      Jos Saabit 900/99/90 mielestäsi olivat kevyitä, niin tyydyn siihen.

      • Anonyymi

        Ei ne ehkä sen ajan mittapuun mukaan kevyitä olleet, mutta nyt ne painaa suurinpiirtein sen mitä uudet pikkuautot.

        Kun niissä oli se 100 - 110 hevosvoimaa, päädytään aikalailla samoihin teho/painosuhteisiin kuin nykyisissä pikkuautoissakin on.

        Sen vuoksi niihin ei sitä tehoa tarvittu niitä määriä mitä nykyisissä isoissa perheautoissa on. Kun ei se saab sitten ollutkaan niin iso mitä silloin luultiin.


    • Anonyymi

      Mulla on vain 200 hv volkkarissa

    • Anonyymi

      Karvalakki mallit ovat myyneet hyvin, havumetsien kansalle?😄😃😀

    • Anonyymi

      150 heposta löytyy itselläni pellin alta 1.3 tce 4x4 Dusterista. Hyvin sillä pärjää.

      • Anonyymi

        Mihinkään ei tarvitse enempää tehoa.


    • Anonyymi

      MB 2,0 Kombr, 163 hp, iha ok.

    • Anonyymi

      Jos autossa ei viihdy niin silloin on aina kiire kotiin. Mielestäni nämä suuret hevosvoima määrät kuuluu siihen kategoriaan . Muistan 70 luvulta erään moottorilehden pikkuauto testin jossa todettiin että muutama auto niistä oli vähän "tossu" mutta Peugeot 104 oli kuitenkin se kodikas tossu. !!

    • Anonyymi

      Tehot on ihan linjassaan auton hintatasoon ja vastaaviin autoihin. Moni näillä palstoilla kirjoittaa, että 100hv riittää kovin hyvin, miksi näin mielet muuttuu?
      Kiva provoilla ja vittuilla kaikesta ja kaikkialla kun ei ole omaa elämää ja mitään ei viitsi tehdä joka tekisi elämästä elämisen arvoista.

    • Anonyymi

      Jos olet joskus edes päässyt kokeilemaan täysikokoista autoa eli detroitilaista v8. Ymmärrät mitä tarkoittaa kun autossa on oikeasti vääntöä. Siinä ottaa 3 tonninen citymaasturikin hyvin kevyesti sen nollasta sej 120km moottoritien lyhyemmälläkin rampilla. Eikä tarvitse polkea kytkintä ja veivata keppiä. Vääntö on nimenomaan se millä ajetaan. Sen jälkeen et jaksa oikein välittää amispoikien väittelystä onko siinä saksalaisessa äidin kauppakassissa 50 heppaa enemmän tehoa kuin Daciassa. Suomessa näikee hyvin vähän niitä baijerialaisia joiden konehuoneessa on jotain. Ne tänne tuotavat kauppakassitkin ovat aina pienimmällä koneella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe