Etsitkö perhosen toukkia autojen rakenteista kun kaivelet syitä autojen hylkäyksille,,,pitäisihän sinun koulusi käyneenä tietää ettei joitakin vuosia vanhoista ajoneuvoista enää uusua saa tekemälläkään.
Muuramen katsastusaseman meisselimies!!
Anonyymi-ap
2
522
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla samaa korjausfirmaa katsastuskin.
- Anonyymi
Mulla jättivät avaimet konepellin väliin ja seuraavalla korjaamolla kaksi miestä sai pellin auki. Toki auton avaimet palauttuivat, mutta oli vaitonainen tiskintakainen nulkki! Ja just tuo katsastus-korjaus firma siinä metsopatsaan vastapäätä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964