En päässyt peruskoulua läpi kuin lastenkodissa.
Sirkuksen friikkinöyttelyyn pääsin ilmaiseksi.
Äitini sai aamupahoinvoinnin vastansyntymäni jälkeen.
Synnytyslääkäri oli pyytänyt äidiltäni anteeksi,
että vaikka teki töitä 5 tuntia pääsin kohdusta läpi. Lapsena katosin tavarataloon ja kysyin vartijaa etsimään vanhemmat. Hän sanoi,
että ei löydä koska heillä
monia paikkoja piiloutua.
Kävelin isöni kanssa uimarannalla ja ihmiset kysyivät isältä millä vieheellä saa tuollaisia petoja
Huorat sanovat, että älä viitsi edes ehdottaa…
-Kylmis
Tunnustan rumuuteeni
14
326
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole aito kylmis.
Kylmis on lahonnut intiöllä jo monen monta vuotta.- Anonyymi
This.
- Anonyymi
Huh, Kylmiksellä on näköjään ollut todella rankka elämä, mutta ei se ole syy alkaa rappioalkoholistiksi, kunnes sydän, haima ja maksa pettää lopullisesti.
-Yksi teoria - Anonyymi
Nyt Kylmis nostelemaan rautoja Sauna Timpan kanssa ja Saunis antaa sinulle hyviä sijoitus neuvoja muuhun kun keskikuraan.
- Anonyymi
Siis kokoajanhan he pitävät yhteyttä ja naureskelevat yhdessä Kylmis-feikeille ja varsinkin sille, kun joku täällä yrittää provosoida heitä toisiaan vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kokoajanhan he pitävät yhteyttä ja naureskelevat yhdessä Kylmis-feikeille ja varsinkin sille, kun joku täällä yrittää provosoida heitä toisiaan vastaan.
Oletuksena on että ovat kavereita edelleen. Hyvä niin, Kylmis tarvitsee seuraa ja hyvän tukihenkilön.
-M1
- Anonyymi
1hoitsu liinavaatevarastolta kertoi, että Kylmis repesi aloitukselle totaalisesti todeten samalla sen, että hauskuuden lisäksi se pitää silällään paljon faktaa hänestä.
:D- Anonyymi
Oli aloituksessa pari vanhaa vitsiäkin.
- Anonyymi
Loistavan jo edesmenneen Rodney Dangerfieldin lavashow’n vitsejä. Joku on koonnut niitä aloitukseen.
Alkuperäinen Rodney Dangerfied löytyy Youtubelta.
Tyyliin isäni vei minut freakshow’ta katsomaan. Lipunmyyjä ei meinannut päästää minua ulos isäni selityksistä huolimatta…Tyttöystäväni on RUMA kun kävelimme uimarannalla niin kalamiehet tulivat kysymään millä vieheellä sain peto otti kiinni…Automme varastettiin pihaltamme. Kysyin vaimoltani saiko hän varkaan tuntomerkkejä. Hän sanoi ei huolta sain auton rekisterinumeron…- Anonyymi
Haha. Muistan sen koomikon. Muistaakseni hän keksi one-linerin, että lääkäri antoi elinaikaa minulle vain viikon. En Pystynyt maksamaan laskua, niin antoi pari viikkoa lisää. Ei tietenkään toimi oikein suomeksi.
Tuo ei pidä paikkaansa nimittäin venakko meni oikein erikseen tekemään tarjousta hänen oven taakse. Ten taalars, mii loov juu lon taim. Sama venakko pyöri minunkin parvekkeella tumppeja etsimässä ämpäristä. Kusin sinne ämpäriin ja myöhemmin se palasi uudestaan etsimään tumppeja
- Anonyymi
Oletko sinäkin nähnyt sen Stanley Kubrickin FULL METAL JACKET -elokuvan? Se oli hauska kohtaus: ten tallar, saki saki, fuki fuki, mii loov juu long taim.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin nähnyt sen Stanley Kubrickin FULL METAL JACKET -elokuvan? Se oli hauska kohtaus: ten tallar, saki saki, fuki fuki, mii loov juu long taim.
Tietenkin. Sehän kertoo Kylmiksen armeijasta. Ainakin sen omien juttujen perusteella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391