Saiko joku oikeasti rahaa kun vaihtoi öljykattilan lämpöpumppuun?
Energiaremontti
12
301
Vastaukset
- Anonyymi
Tai maalämpöön
- Anonyymi
No eihän sitä oikeasti kukaan mitään saanut, jos laskee kaikki remontin kokonaiskulut. Lisäksi vaadittiin poistamaan toimivat öljykattila-systeemit, jotka olisi olleet tosi hyvät varajärjestelmät, jos sähkön hinta ampaisisi korkeuksiin (kuten se sitten tekikikin!). Toisaalta tuo öljylämmitys poistovaatimus tehtiin varmaankin sen takia, että ihmiset olisivat sitten sähkölaitoksen lieassa ja ainaisia maksuorjia.
- Anonyymi
Nämä lämpöpumppupuliveivarit kyllä osasivat ottaa hinnoittelussaan huomioon valtion avustuksen ja löivät välittömästi viisi-kuusi tonnia lisää pumppujärjestelmän hintoihin lisää.
Täysin turha avustus, sama kuin sähköautojen hankintatuki, joka valui viimeistä euroa myöten autoliikkeiden voittoihin.- Anonyymi
Onko suosituksia hyvistä asenrtajista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko suosituksia hyvistä asenrtajista?
On……….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On……….
Tiedän kanssa pari.
- Anonyymi
Mullon vielä kattila mä käytän siinä raflan paistorasvaa.
- Anonyymi
Naapuri vaihtoi öljykattilan pois ja sai minusta ihan hyvin rahaa eikä vaatinut isoja paperitöitä tai lupia.
- Anonyymi
Miten se sinusta rahaa sai? Onko se sun sutenööri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sinusta rahaa sai? Onko se sun sutenööri?
Mä sain noin 1200 kertakorvauksen kun pönttö lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain noin 1200 kertakorvauksen kun pönttö lähti.
WC pönttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875