Saiko joku oikeasti rahaa kun vaihtoi öljykattilan lämpöpumppuun?
Energiaremontti
12
318
Vastaukset
- Anonyymi
Tai maalämpöön
- Anonyymi
No eihän sitä oikeasti kukaan mitään saanut, jos laskee kaikki remontin kokonaiskulut. Lisäksi vaadittiin poistamaan toimivat öljykattila-systeemit, jotka olisi olleet tosi hyvät varajärjestelmät, jos sähkön hinta ampaisisi korkeuksiin (kuten se sitten tekikikin!). Toisaalta tuo öljylämmitys poistovaatimus tehtiin varmaankin sen takia, että ihmiset olisivat sitten sähkölaitoksen lieassa ja ainaisia maksuorjia.
- Anonyymi
Nämä lämpöpumppupuliveivarit kyllä osasivat ottaa hinnoittelussaan huomioon valtion avustuksen ja löivät välittömästi viisi-kuusi tonnia lisää pumppujärjestelmän hintoihin lisää.
Täysin turha avustus, sama kuin sähköautojen hankintatuki, joka valui viimeistä euroa myöten autoliikkeiden voittoihin.- Anonyymi
Onko suosituksia hyvistä asenrtajista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko suosituksia hyvistä asenrtajista?
On……….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On……….
Tiedän kanssa pari.
- Anonyymi
Mullon vielä kattila mä käytän siinä raflan paistorasvaa.
- Anonyymi
Naapuri vaihtoi öljykattilan pois ja sai minusta ihan hyvin rahaa eikä vaatinut isoja paperitöitä tai lupia.
- Anonyymi
Miten se sinusta rahaa sai? Onko se sun sutenööri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sinusta rahaa sai? Onko se sun sutenööri?
Mä sain noin 1200 kertakorvauksen kun pönttö lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain noin 1200 kertakorvauksen kun pönttö lähti.
WC pönttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021