Koirat pois.

Anonyymi-ap

MTV:n Studiolta. Harva on saanut ottaa koiria työpaikalle.

34

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sini vai se toinen, molemmatko ?

      • Anonyymi

        Allergian vuoksi, eikö tätä voitu siirtää muihin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allergian vuoksi, eikö tätä voitu siirtää muihin töihin.

        Emme tiedä tilannetta.


    • Anonyymi

      Ajatelkaa, en ole ollenkaan huomannut että koira on koko ajan mukana. Nyt kun asiasta kirjoitetaan, muistin joskus nähneeni. Olen seurannut säätä, en ympärillä olevaa. Vai on koira ollut vakiokapistus ruudussa. No ihan sama. Tietenkin allergian takia pitää poistaa, onhan tuo työpaikka siinä missä muutkin.
      Käyn vapaaehtoistyössä jossa kokoontumistila on kotielämiltä kielletty koska tilaan tulee yksinäisiä, sairaita ja kaikkia ketkä tahtovat tulla. Yksi vapaaehtoinen tuo koiransa sinne, että "no sehän on tämä yksi vaan" -tyyliin. En ymmärrä mutten mitään sanokaan. Jotkut ihmiset ovat kummallisen epäjohdonmukaisia.

      • Anonyymi

        Jos tilassa on eläimet kielletty niin hänellä ei ole missään tapauksessa oikeutta tuoda koiraansa sinne ja siitä pitää hänelle sanoa tai huomauttaa tilan omistajalle asiasta ja hän sitten sanoo koiran omistajalle. Itse ainakin allergisena heti sanoisin asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilassa on eläimet kielletty niin hänellä ei ole missään tapauksessa oikeutta tuoda koiraansa sinne ja siitä pitää hänelle sanoa tai huomauttaa tilan omistajalle asiasta ja hän sitten sanoo koiran omistajalle. Itse ainakin allergisena heti sanoisin asiasta.

        Samaa mieltä. Säännöt on samat kaikille ja ei niitä ole ihmisiä kiusatakseen tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilassa on eläimet kielletty niin hänellä ei ole missään tapauksessa oikeutta tuoda koiraansa sinne ja siitä pitää hänelle sanoa tai huomauttaa tilan omistajalle asiasta ja hän sitten sanoo koiran omistajalle. Itse ainakin allergisena heti sanoisin asiasta.

        Eiköhän siellä työpaikalla asiaan puututa, jos on tarve puuttua.


    • Anonyymi

      Harvassa ovat ne työpaikat joissa voi koiran ottaa mukaan työpaikalle.

      • Anonyymi

        En voisi kuvitella että veisin koiran työpaikalle.Pitää olla vahva itsetunto omistajalla, sillä joka työpaikassa on koirien vihaajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En voisi kuvitella että veisin koiran työpaikalle.Pitää olla vahva itsetunto omistajalla, sillä joka työpaikassa on koirien vihaajia.

        Minä veisin jos se olisi mahdollista.


    • Anonyymi

      On todettu eräissä vanhakin kodeissa että joku henkilökunnasta on ottanut koira mukaansa ja se on ainoastaan antanut iloa vanhuksille , tietysti edellytyksellä ettei kukaan henkilökunnasta ole allerginen , harvemmin on vanhoilla ihmisillä allergiaa .
      Ovat eläneet hieman toisin kun nykyajan ihmiset.

      • Anonyymi

        Kävin muutaman vuoden tällaisessa hoitokodissa, jossa yhdellä hoitajalla oli mukana iso kiltti koira. En tunne rotuja. Koira kulki salissa pöydän luota toiselle ja lähes kaikki sitä silittivät ja rapsuttivat. Oli pari jotka eivät enää reagoineet ympärillä tapahtuvaa. Kukaan ei näyttänyt ärtyneeltä. Koira ei ollut paikalla kahvi- ja ruoka-aikana.


    • Anonyymi

      Kirjastoissakin on lukukoiria, joille saa lukea tarinoita.

    • Anonyymi

      K-Market, pari niistä on hankkinut koirakärryt, jotta asiakas voi ottaa koiran mukaan ostoksille.

      • Anonyymi

        Helsingin K-Market, oisko Kalliossa.


    • Anonyymi

      Allergia karvapölylle on varmaan inhottavaa ja tukalaa.

      • Anonyymi

        Uskon, että monia on vihuttanut, mutta kukaan ei ole uskaltanut puuttua asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että monia on vihuttanut, mutta kukaan ei ole uskaltanut puuttua asiaan.

        Itse sanoin kerran, ja tottakai rouva hermostui ja kiivaasti ulos koirineen kirjastosta.


    • Anonyymi

      Tämä on juurikin yli kuusikymppisten kääkkien suuri ongelma että koirat juoksentelee ympäri studiota.

      • Anonyymi

        Nyt jo kaupoissa, ostoskärryissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jo kaupoissa, ostoskärryissä.

        Ei kauppoihin voi koiria päästää hygieniasyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauppoihin voi koiria päästää hygieniasyistä.

        Ruoholahti ja Kallio, K-Market.


    • Anonyymi

      Koirat pois ja shortsit suorista tv-lähetyksistä.

    • Anonyymi

      Aihe on hyvä koska alergiaa kärsivät ihmiset todella reakoivat koirin työ paikoilla.Sama pitäisi koskea Matalan kynyksen kohtaamispaikkoja.Juuri alergian takia. Mutta sitä ei todella Huomioda Pääkaupuni setu Matalan kynyksen kohtaamispaikat.

    • Anonyymi

      Nyt lööpeissä Poudan vaimo on sekaantunut asiaan ja moittii tv-toimitusta. Onpa hölmö vaimo, jos ei allergiaa ymmärrä, hänenä pitäisin suuni kiinni. Jos isommin alkaa moittimaan. vaikuttaa Pekankin suosioon, joka toistaiseksi on aika korkealla. Pekan kannattaisi nyt hieman vaimoa komentaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, kehottaa ottamaan allergialääkettä. Kaikki eivät voi ja/tai halua käyttää allergialääkkeitä. Eikä se vaikutakaan aina.
        Uskomattoman tyhmää, mutta käveleehän tämä PP koiransa kanssa jopa kauppakeskuksen sisälläkin (Arabia), joka on minusta outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kehottaa ottamaan allergialääkettä. Kaikki eivät voi ja/tai halua käyttää allergialääkkeitä. Eikä se vaikutakaan aina.
        Uskomattoman tyhmää, mutta käveleehän tämä PP koiransa kanssa jopa kauppakeskuksen sisälläkin (Arabia), joka on minusta outoa.

        Ihanko totta ?


      • Anonyymi

        Ylen Sarolahtl.


    • Anonyymi

      Sarolahtl Yleltä haluaa koirat takas MTV studioon.

    • Anonyymi

      Jossain kuolee lapsia sodan jalkoihin ja tässä ns. hyvinvointivaltiossa mietitään, saako koira olla työpaikalla vai eikö saa. Withu, jos ihmisillä ei ole tärkeämpiä aatoksia.

    • Anonyymi

      Puoliso jyrähtää, siis Poudan.

    • Anonyymi

      lääkitys henkilökunnalle, koirat studioon.

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä. Ei koirista pitävä!

      • Anonyymi

        Toivottavasti muutkin ihmiset saavat viedä koirat hoitoon työpaikalle, ruokatunnilla kun käyttää kakalla, niin helpolla pääsee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe