Jos nyt tekisi mieli pizzaa niin mihin minun pitäisi soittaa ja tilata pizza kotiin?
Asun Kelloniemessä.
Pizza kotiin??
22
877
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion Viralliseen PitsanTilausNumeroon, jossa ensin 3 henkilökohtaista viranomaistasi ensin kuulustelee sinua että oletko todella pitsantarpeessa vai pelkän mukavuudenhalun vuoksiko pyrkimyksenä on saada pitsaa, jossa tapauksessa sulle ei tietenkään myönnetä pitsantilauslupaa. Eihän nyt tässä maassa käy minkäänlainen hallintoalamaisen mukavuudenhalu tai luksus päinsä!
- Anonyymi
Mundo grilli. Ilmainen kuljetus.
- Anonyymi
Woltilla Mundo grilli.
- Anonyymi
PizzaTori kanssa hyvä,mutta kuljetusmaksu tulee lisäksi.
- Anonyymi
Metukkaa, jalapenoa, sipulia, juustoa. Muuta ei tarvii nam.
- Anonyymi
Pitsa Poksi Oy Ab on Savon paras pitsafirma ja sieltä saat online 24/7 muhkeita rasvaa tursuavia herkkupitsoja.
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
tilaat woltista...sähkömopolla tuuvaan 10 km päästä...vinkuintiaanilla on nälkä ja paskaisine näppeineen repii pizzasta palan nälkäänsä....tuo loput sulle. Hyvä homma?
- Anonyymi
Kyllä maistuis pizza
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565