Jos nyt tekisi mieli pizzaa niin mihin minun pitäisi soittaa ja tilata pizza kotiin?
Asun Kelloniemessä.
Pizza kotiin??
15
619
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion Viralliseen PitsanTilausNumeroon, jossa ensin 3 henkilökohtaista viranomaistasi ensin kuulustelee sinua että oletko todella pitsantarpeessa vai pelkän mukavuudenhalun vuoksiko pyrkimyksenä on saada pitsaa, jossa tapauksessa sulle ei tietenkään myönnetä pitsantilauslupaa. Eihän nyt tässä maassa käy minkäänlainen hallintoalamaisen mukavuudenhalu tai luksus päinsä!
- Anonyymi
Mundo grilli. Ilmainen kuljetus.
- Anonyymi
Woltilla Mundo grilli.
- Anonyymi
PizzaTori kanssa hyvä,mutta kuljetusmaksu tulee lisäksi.
- Anonyymi
Metukkaa, jalapenoa, sipulia, juustoa. Muuta ei tarvii nam.
- Anonyymi
Pitsa Poksi Oy Ab on Savon paras pitsafirma ja sieltä saat online 24/7 muhkeita rasvaa tursuavia herkkupitsoja.
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838