Reilun metrin pituinen ja noin 80 sentin levyinen pizza on Veselin erikoisuus, jonka hän tekee vain erikoistilaisuuksiin.
Perniön kebabin listalla on hieman jättipizzaa pienempi versio: metrin pituinen ja 40 sentin levyinen pizza. Varmaa on, että silläkin pizzalla nälkä lähtee.
Eipä Kuopiosta löydy tällaisia pizzoja
31
1230
Vastaukset 31
- Anonyymi
Pizza on hyvä keksintö
Siinä on samassa lautanen ja ruoka. Lautasenkin voi syödä, ei tarvitse tiskata. Vielä kun keksivät syötävän pitsalaatikon, siis sen pahvilaatikon. - Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Ananasrenkaista saa oikein maukkaita minipitsapohjia. Siihen kun päälle laittaa peperonia ja oliiveja, mozzarellaa unohtamatta, niin johan on maukas paketti!
- Anonyymi
Pitsaa
- Anonyymi
Miksi ei voisi olla pizza perjantai, tohtori ötker suosittelee.😋
- Anonyymi
Kalakukkoa eivät osaa tehdä metrisenä?😭
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pitsa perjantai.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Näkkileivästä saa pizzapohjan.
- Anonyymi00090
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi00092
Pizzaluuserin ominta elämää, s24 Kuopio. Aina saa nauraa, toki kuopio kertoo kaiken. :D
- Anonyymi00099
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00105
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00107
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00109
Jeesus pizzaa.
- Anonyymi00120
Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.
- Anonyymi00127
Niin ja onhan siinä silmänruokaakin kun niin pitkä maukas pitsa on. Ei tarvitse silmiään hätätankata pitkin puijonlaaksontietä.
- Anonyymi00130
Yleisön pyynnöstä.
Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470