Ensinnäkään ne ei ole OIKEASTI pulsuja, keitto voi maistua, mutta ei ne oikeasti ole.
Asia paljastu mulle eilen kun olin katsastaa autoa, pulsun piti olla pulipenkillä, mut olikin syynää mun autoa! Läpi meni mun 10v wanha skoda.
On myös ihan oikeita pulsuja, mut nyt on tullut muodiksi olla pulsu, vaikka ei ole. Otetaan se 8 päk ja lähdetään pulsupenkille, henki jo haisee kaljalla.
Sitten ollaan niin pulsua, vaikka ei olla!!!!
Miksi kukaan haluaa näin tehdä, näinkö halutaan aito pulsu nöyryyttää täydellisesti ja nujertaa?
Todellinen totuus pulipenkistä ja pulsuista!
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
IP osoiteesi skannattu, saat 4kk karenssia
T TE keskus- Anonyymi
Dynaamista johtajuutta🏋🏼♂️
- Anonyymi
Kyllä hommassa on se nöyryyttämisen asenne.
- Anonyymi
Voi ei, tuliko mulle karenssi 🤾♀️
- Anonyymi
Vain 4kk
- Anonyymi
Älkää skannatko mun ip osoitetta en halua karenssia!😭
- Anonyymi
On se nyt perkelettä kun ihan oikeita puliukkoja halvennetaan tuolla tavoin!
Jotkin pullamössöä syövät, äiteen ja sosiaalihuollon elättämät, uuuninpankolla loisivat räkänokat mitkä ei elämästä mitään ymmärrä eikä tiedä ja kaikkein vähiten kovia aikoja kokeneet, yrittää esittää pitkän matkan miehiä!- Anonyymi
No, älä nyt. Eihän tuossa nyt sen pahempaa tapahtunut kun ei pulsuja sentään kunnan virkamiehiksi tai verovirkailijoiksi tunnistettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049