Ich breauche dringend einen finnischen Liedtext. Wir basteln an einem finnischen Programm und ich möchte gerne den Titel Itämaista Rakkautta von der CD Tule Tanssimaan singen.
Kann mir jemand den Text davon heraushören oder sagen, wo ich ihn finden kann? Auch eine kleine Inhaltsangabe in deutsch wäre sehr von Vorteil.
Als Gegenleistung gäbe ich eine CD von Meret Becker und Ars Vitalis. Gerne schicke ich euch das Stück als mp3-Datei. Antworten bitte an
[email protected]
Vielen Dank
Hilfe
2
1033
Vastaukset
- Essi
Yö kun saapuu ylle itämaan
ja tähti kirkas luopi öistä valoaan
viel yhä valvoo idän neitonen
ja huulillaan soi laulu rakkauden
Oi miksei saavu noutamaan
tuo prinssi uljas, nuori sadun ihmemaan
näin huulet kuiskaa, silmät loistaa läpi kyynelten
taas aamun koittoon uneen vaipuen
Wenn es Nacht im Osten wird
und ein klares Stern macht sein nächtliches Licht
noch wacht das "Ostenfräulein"
und auf ihre lippen spielt das Liebenslied
Oh warum kommt nicht der junge Prinze aus Märchenland um mich zu holen
so sagen leise die Lippen, die Augen scheinen durch weinen
wieder bis frühe morgen als sie (Ostenfräulein) schläft ein- Peter
Hallo Essi,
na, das nenn ich einen prompten Service. Vielen Dank für den Text. Bitte schicke mir deine Postadresse, damit ich dir eine CD schicken kann.
Liebe Grüße aus Solingen,
Peter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218