Pahoittunut on mieleni , syy eilinen "köyhien " apuvälineitä pyytäessäni .
Hyvänen aika miten tyly voi olla henk. joka tuossa minun kohdallani oli ns. mukamas etsimässä apuvälineitä jotka mulle todennäköisesti kuuluisivat , vammaislakienkin mukaan , eukko meinas ettei raaski antaa mitään , piti olla kovana ja melkein ottaa vaan mukaansa apukäsi / kenkälusikka .
No kysäisin siinä että mikä muu voisi olla mulle ns. kuuluva ja auttaisi pärjäämään arjessa ? Vastaus ei oikeen mitään , sekava puheinen ä...ä oli hän , ja mitä ilmeisimmin kemiat ei kohdanneet tunsin itseni niin nöyryytetyks istuessani siinä hikisen hajusessa parin neliön kopissa , huoneeseensa tämä kyseinen piippana ei millään halunnu minun tulevan , mitä lienee salannu tai haisinko paskalle ( ei sekään mikään mahdottomuus olisi vammojeni perusteella ) vaan eikös he oo sitä varten sinne palkattu jotta kaikensortin vammaisia kohdellaan ystävällisesti ja kunnioittaen ??
Oon tuossa miettiny jotta oisko nuo apuvälineet ollu hältä pois vai mistä se kiikasti .
No mulla ensi viikolla kuuleminen selkään ilmestyneiden kasvaimien ym. vaivojen vuoksi J-suussa joten ehkäpä saan mustaa valkoiselle nuista apuvälineiden tarpeesta . Ähäkutti ähäkutti .
pien eläkeläinen
Anonyymi-ap
2
340
Vastaukset
- Anonyymi
Usein näissä kyllä on ongelma se, että asiakas on äärimmäisen hankala. Metsä vastaa miten sinne huudetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4102746Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172168Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1091707
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321521Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1961165Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491151Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201050