se vaan lämmittää sydäntä ❤
https://youtu.be/PSoOFn3wQV4?si=uyGp7ebfY9U8f8Bj
Se liekki aina
10
514
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Niin. Eihän tuo ole loppuunkaan palanut. Kuin ikuinen liekki .. se palaa .. ei sammu ..
Tosi uskomaton kipale, miten jotkut joskus ovat keksineetkin tällaisen upeen biisin!
paan tähän kylkeen seuraavan:
https://youtu.be/JDi-LQPaq00?si=aUInalNWd6Ucw7tS
Hiuqqa eri sävy! samatarina! 💔💓🧡❤- Anonyymi
Mun sammui😒😑kuollut kuin kivi
- Anonyymi
mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä tapahtui?
En tiedä🤷♀️ ehkä se ei ollut rakkautta koskaan. En tunne enää mitään. En oikein ketään kohtaan. Joskus järkyttävää halua että voisin vain pa..lla rajusti jonku miehen kaa. Sitä tunnen.
- Anonyymi
Ole hyvä ..... ota mukaasi eräs :)
- Anonyymi
.... oot mulle velkaa sen :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724114Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903531Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363259- 502745
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182269Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221952- 321943
- 201464
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121440Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321436