se vaan lämmittää sydäntä ❤
https://youtu.be/PSoOFn3wQV4?si=uyGp7ebfY9U8f8Bj
Se liekki aina
10
562
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Niin. Eihän tuo ole loppuunkaan palanut. Kuin ikuinen liekki .. se palaa .. ei sammu ..
Tosi uskomaton kipale, miten jotkut joskus ovat keksineetkin tällaisen upeen biisin!
paan tähän kylkeen seuraavan:
https://youtu.be/JDi-LQPaq00?si=aUInalNWd6Ucw7tS
Hiuqqa eri sävy! samatarina! 💔💓🧡❤- Anonyymi
Mun sammui😒😑kuollut kuin kivi
- Anonyymi
mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä tapahtui?
En tiedä🤷♀️ ehkä se ei ollut rakkautta koskaan. En tunne enää mitään. En oikein ketään kohtaan. Joskus järkyttävää halua että voisin vain pa..lla rajusti jonku miehen kaa. Sitä tunnen.
- Anonyymi
Ole hyvä ..... ota mukaasi eräs :)
- Anonyymi
.... oot mulle velkaa sen :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222968Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112047Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom721846Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211704Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141262Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233