syntymättömät lapset ovat tietoisia ja tajuissaan tuntevat tuskaa ja

Anonyymi-ap

iloa,ovat hereillä mitä heille tehdään

10

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Abortti on väärin, syntiä.

      Tämänkin synnin toki saa anteeksi kunhan ottaa Jeesuksen Kristuksen vastaan, pyytää syntejään anteeksi ja tekee parannuksen Pyhän Hengen vaikutuksesta.

      • Anonyymi

        No just joo.


      • Anonyymi

        Ottaa Jeesuksen vastaan kai nyt kristityillä Jeesus on kaikilla mutta hörise noita raiskaajille ja kuolleena syntyneille tai lapsille jotka kuolee tai vammaisille. Örinää.


      • Anonyymi

        Kyllä lastensairaala on täynnä tuskaa tuntevia lapsia nytkin millään ajattelit heitä lohduttaa tai parantaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lastensairaala on täynnä tuskaa tuntevia lapsia nytkin millään ajattelit heitä lohduttaa tai parantaa

        Epämuodostuneita kituvia on myös laitoksissa millä ajattelit lieventää heidän kipuja tuskaa tauteja


      • Anonyymi

        Käys sanoo raiskaajille et tämänkin synnin saat anteeksi kun otat vastaan Jeesuksen


    • Anonyymi

      Kun kuolet tunnet myös kipua tuskaa luopumista pelkoa

    • LASTEN ITKU.
      Useimmat eivät tule ajatelleeksi pienten ihmisalkujen elävän. Tarkoitan tällä abortoituja,
      tai muuten tapettuja lapsia. Elämä on alkanut jo isän siittiöissä, jatkuen äidin kohdussa.
      Taivaassa on suuri suru tapettujen lasten tähden, heidän tuskansa on suuri.
      Miten valtavat ovatkin viattomien, tapettujen lasten määrät? Heitä tulee jatkuvasti,
      kaikkialta maapallon alueilta. Ajatelkaa sitä tuskaa ja itkua ja huutoa, joka lasten suusta
      lähtee! Kuinka kauhistuttavaa sitä onkaan kuulla? Pyhät Enkelitkin surevat ja kaikki
      kärsivät pienten julmasta kohtalosta. Kuinka heitä kaikkia lapsia voisikaan auttaa, lienee
      mahdotonta?
      Pienet ihmisalut ovat raastetut pois äidin kohdusta, kuka mistäkin syystä? Kun heidät on
      tapettu, niin lasten henget nousevat Taivaaseen so. ulottuvaisuuteen, jota te ette näe, ettekä
      käsitä. Siellä he tuskaisina itkevät kohtaloaan. He kysyvät: Miksi te ra-at vanhemmat, ette
      antaneet meidän elää? Miksi, meidän silmämme eivät saaneet nähdä päivän valoa?
      Menkää helmettiin kun näin teitte. Vielä te tulette tänne ja me tulemme teitä vastaa
      tuskaisina ja tulemme teille raaoille tuskaksi.
      Vaikka maallinen oikeus ei teitä tuomitsisikaan tahallisista lasten surmista.
      Se on pilkkasana tapettujen lasten mielestä, niin taivaallinen oikeus kyllä varmasti tietää ja
      tuo teille ansionne mukaiset tuomiot. Olkaa varmat siitä!
      Betlehemin lasten surmaa te kauhistutte ja kuitenkin te tapatte, pienet viattomat ihmistaimet.
      Hirveiksi pedoiksi te päättäjät, äidit ja isät olette tulleet. Te, jotka hyväksytte pienten lasten tappamiset. Viattomien lasten veri huutaa teitä vastaan ja vaatii kostoa teoistanne.

      • Anonyymi

        Sun pitää ymmärtää et nää tyypit jotka kirjottelee on jumalattomia,ne ei tiedä uskonasioista mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ymmärtää et nää tyypit jotka kirjottelee on jumalattomia,ne ei tiedä uskonasioista mitään

        Ei oo uskonymmärrys avautunut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe