iloa,ovat hereillä mitä heille tehdään
syntymättömät lapset ovat tietoisia ja tajuissaan tuntevat tuskaa ja
10
295
Vastaukset
- Anonyymi
Abortti on väärin, syntiä.
Tämänkin synnin toki saa anteeksi kunhan ottaa Jeesuksen Kristuksen vastaan, pyytää syntejään anteeksi ja tekee parannuksen Pyhän Hengen vaikutuksesta.- Anonyymi
No just joo.
- Anonyymi
Ottaa Jeesuksen vastaan kai nyt kristityillä Jeesus on kaikilla mutta hörise noita raiskaajille ja kuolleena syntyneille tai lapsille jotka kuolee tai vammaisille. Örinää.
- Anonyymi
Kyllä lastensairaala on täynnä tuskaa tuntevia lapsia nytkin millään ajattelit heitä lohduttaa tai parantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lastensairaala on täynnä tuskaa tuntevia lapsia nytkin millään ajattelit heitä lohduttaa tai parantaa
Epämuodostuneita kituvia on myös laitoksissa millä ajattelit lieventää heidän kipuja tuskaa tauteja
- Anonyymi
Käys sanoo raiskaajille et tämänkin synnin saat anteeksi kun otat vastaan Jeesuksen
- Anonyymi
Kun kuolet tunnet myös kipua tuskaa luopumista pelkoa
LASTEN ITKU.
Useimmat eivät tule ajatelleeksi pienten ihmisalkujen elävän. Tarkoitan tällä abortoituja,
tai muuten tapettuja lapsia. Elämä on alkanut jo isän siittiöissä, jatkuen äidin kohdussa.
Taivaassa on suuri suru tapettujen lasten tähden, heidän tuskansa on suuri.
Miten valtavat ovatkin viattomien, tapettujen lasten määrät? Heitä tulee jatkuvasti,
kaikkialta maapallon alueilta. Ajatelkaa sitä tuskaa ja itkua ja huutoa, joka lasten suusta
lähtee! Kuinka kauhistuttavaa sitä onkaan kuulla? Pyhät Enkelitkin surevat ja kaikki
kärsivät pienten julmasta kohtalosta. Kuinka heitä kaikkia lapsia voisikaan auttaa, lienee
mahdotonta?
Pienet ihmisalut ovat raastetut pois äidin kohdusta, kuka mistäkin syystä? Kun heidät on
tapettu, niin lasten henget nousevat Taivaaseen so. ulottuvaisuuteen, jota te ette näe, ettekä
käsitä. Siellä he tuskaisina itkevät kohtaloaan. He kysyvät: Miksi te ra-at vanhemmat, ette
antaneet meidän elää? Miksi, meidän silmämme eivät saaneet nähdä päivän valoa?
Menkää helmettiin kun näin teitte. Vielä te tulette tänne ja me tulemme teitä vastaa
tuskaisina ja tulemme teille raaoille tuskaksi.
Vaikka maallinen oikeus ei teitä tuomitsisikaan tahallisista lasten surmista.
Se on pilkkasana tapettujen lasten mielestä, niin taivaallinen oikeus kyllä varmasti tietää ja
tuo teille ansionne mukaiset tuomiot. Olkaa varmat siitä!
Betlehemin lasten surmaa te kauhistutte ja kuitenkin te tapatte, pienet viattomat ihmistaimet.
Hirveiksi pedoiksi te päättäjät, äidit ja isät olette tulleet. Te, jotka hyväksytte pienten lasten tappamiset. Viattomien lasten veri huutaa teitä vastaan ja vaatii kostoa teoistanne.- Anonyymi
Sun pitää ymmärtää et nää tyypit jotka kirjottelee on jumalattomia,ne ei tiedä uskonasioista mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää ymmärtää et nää tyypit jotka kirjottelee on jumalattomia,ne ei tiedä uskonasioista mitään
Ei oo uskonymmärrys avautunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461