Sana on vapaa 🏁
Mistä haaveilet?
47
1522
Vastaukset
- Omasta rakkaasta ja seksistä. Rahasta myös. 
- AnonyymiEttä olisin vapaa. Vaikka köyhä ja yksin, mutta vapaa. Turva ja turvallisuus kaikille ja kaikkialla. Miksi en saa apua? Sitä en pysty käsittämään enkä antamaan anteeksi - AnonyymiTasavertainen. Jos en vapaa, niin aikanakin tasavertainen ja voima. Se mahdollisuus on jo viety 

- AnonyymiOnnellisuus 
 https://youtu.be/42Zbm5DvCZ8
 .
- AnonyymiHaaveilen omasta miehestä. Pitkä hyvät hartiat masuakin saa olla. Kunhan ois kiltti. Miel tummat lyhyet hiukset. 
- AnonyymiTurvallisesta ja vakaasta kumppanista, miehestä joka näyttää välittävät tunteensa minulle määrätietoisesti ilman että asiaa tarvitsee miettiä. Kallio, johon voin tukeutua ilman pelkoa ja ihmisen joka näkee minussa kaiken mitä naiseltaan haluaa. - AnonyymiTää ois kyllä aika mahtavaa. 

- AnonyymiJos ois ees yksi ainut päivä tässä elämässä että saisin tuntea olevani arvokas ja riitävä ihminen tälläisenä jos mun ei tartteisi enää joka päivä itkeä. - AnonyymiOi oi, voimia! Olet arvokas. 

- AnonyymiMiksi sinä itket joka päivä? Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo. 
 Jos olet tehnyt pahaa hyvitä tekosi ja paranna tapasi.- AnonyymiEn ole tehnyt mitään muuta pahaa kuin syntynyt. Välillä haluaisin vaan pois. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole tehnyt mitään muuta pahaa kuin syntynyt. Välillä haluaisin vaan pois. Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä Jos sä oot terve niin sulla ole mitään syytä lähteä täältä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä Miten sä nyt noin.. velkajärjestelyyn!? Onnen hetkiä voi löytää ihan muualtakin kuin parisuhteesta. Moni on tosi onnettomasti suhteissaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos sä oot terve niin sulla ole mitään syytä lähteä täältä. Niin. Olen vain teille työläinen. Maksan veroja. Siksi en saisi kuolla 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten sä nyt noin.. velkajärjestelyyn!? Onnen hetkiä voi löytää ihan muualtakin kuin parisuhteesta. Moni on tosi onnettomasti suhteissaan. No sekin on kyllä totta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin. Olen vain teille työläinen. Maksan veroja. Siksi en saisi kuolla Minäkin maksan veroja tällä hetkellä. Olen eläkkeellä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä Miksi rakkaasi hylkäsi? 

- AnonyymiKaikki järjestyy aikanaan. Ota päivä kerrallaan ja usko parempaan huomiseen. 
- AnonyymiIhanasta rakastavasta miehestä, jota takastaisin. työyhteisöstä, jossa ei yritetä ajaa väsymyksen rajamaille eikä perinteinen asiakaspalvelu olisi osa työnkuvaa. Merkityksellisyydestä, ystävällisistä ja iloisista ihmisistä heidän sijaansa jotka yrittävät nujertaa. Matkustelemisesta. Siitä ettei minun luultaisi saavan elämän merkitystä auttamisesta. Onhan näitä haaveita. - AnonyymiEt tiedä mistä puhut. Et tajua 

- AnonyymiKuolemasta 
- AnonyymiParemmasta huomisesta. 
- AnonyymiVapaudesta haaveilen vaikka köyhä ja yksin olenkin. Eli vapaudesta että ei tarvisi olla "työttömyys" virkailijoiden armoilla ja saisin vihdoinki elää elämääni ja iloita asioista elämän ehtoopuolella. 
- AnonyymiHaaveilen riippumattomuudesta, että olisin taloudellisesti omillani toimeentuleva, eikä tarvisi olla muiden poljettavana vaan tehdä vain mieleisiä asioita ja nauttia vapaudesta olla, tehdä ja harrastaa ilman talouden rajoittavuutta. 
 Haaveilen samalla terveenä pysymisestä mahdollisimman vanhaksi asti. Kaiken tämän lisäksi haluisin jakaa tämän kaiken sellaisen naisen kanssa, joka haluaa myös kokea tämän kaiken kanssani yhdessä. Kemiaa, joka yhdistää, ei eriytä.
- AnonyymiOlemme sen naisen kanssa jo yhdessä kun olen 40-vuotias. Edellisillan takkatuli käy mielessä samalla kun katson ikkunasta ulos hiihtolenkin jälkeen. Keli oli mitä mainioin. 🌚 
- AnonyymiEttä näkisi päivän jolloin tämä maailma ei olisi enää entisensä. Mieluummin sen verran pian että ehtisi nähdä mitä kaikesta alkaa kehittyä. 
- AnonyymiHaaveilen siitä, etten kohtaisi enää koskaan heitä, jotka ovat tuottaneet pahaa mieltä ja olleet minulle selkeästi haitaksi. 
- AnonyymiEttä muutat pois täältä Johanna! 
- AnonyymiMeistä veiki. Lupaan en luovuta koskaan. 
- Anonyymielämästä 
- AnonyymiSiitä, että kaikki pska puolen vuoden ajalta, olisi ollut vain pahaa unta. Toivoton toive. 
- Anonyymi🧑🦲+ apinaorkesteri (🤷👩🦳🧒👶👧🐕🦎🐢) 
- AnonyymiErakkoudesta ja osittaisesta omavaraisuudesta. 
- AnonyymiKuume. 
- AnonyymiEttä joku ei just nyt kilpailuttais marginaalien takia 😥 onko se suotavaa just nyt? Mitä kaikkea se saa minusta tietää?!? -pihkassa pankkitätiin ja itse olen täysin nolla. 
- AnonyymiTotuudesta. 
- AnonyymiOnnellisesta perhe-elämästä tosin jätin unohin jo senkin haaveen lähestulkoon mahdoton tehtävä edes vahingossa kohdata rehellinen nainen 
- AnonyymiPieniä ne on ihmisen toiveet, ikävä toisen luo, onnellisuus ja joskus rentoutuminen elokuisella laiturilla. 
 https://www.youtube.com/watch?v=g4uLtcoKiWU&list=RDg4uLtcoKiWU&start_radio=1
- AnonyymiEn oikeastaan enää mistään. Joku ne tuhoaa aina jotenkin. E 
- AnonyymiEttä kaikki lopulta järjestyy ja elämä kantaisi niinkuin se on tehnyt tähänkin asti, huolimatta siitä, kuinka paha tilanne onkaan ollut. 
 Ja vaikka minut on yritetty lannistaa ja maalata joksikin jota en ole, toivon että kaiken sen tomun keskeltä, joku näkisi valoni ja sen, mitä oikeasti olen.💔❤️🩹
- Anonyymiettä ikävä menisi pois 
- Anonyymi<333.. 
- Anonyymirakkaastani - AnonyymiSama, haaveilen että olisin hänen kainalossa. Sydämeni saisi rauhan. 

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737764
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti895717
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403855
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät273267
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi373045
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään132867
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892464