Sana on vapaa 🏁
Mistä haaveilet?
29
732
Vastaukset
Omasta rakkaasta ja seksistä. Rahasta myös.
- Anonyymi
Että olisin vapaa. Vaikka köyhä ja yksin, mutta vapaa. Turva ja turvallisuus kaikille ja kaikkialla. Miksi en saa apua? Sitä en pysty käsittämään enkä antamaan anteeksi
- Anonyymi
Tasavertainen. Jos en vapaa, niin aikanakin tasavertainen ja voima. Se mahdollisuus on jo viety
- Anonyymi
Onnellisuus
https://youtu.be/42Zbm5DvCZ8
. - Anonyymi
Haaveilen omasta miehestä. Pitkä hyvät hartiat masuakin saa olla. Kunhan ois kiltti. Miel tummat lyhyet hiukset.
- Anonyymi
Turvallisesta ja vakaasta kumppanista, miehestä joka näyttää välittävät tunteensa minulle määrätietoisesti ilman että asiaa tarvitsee miettiä. Kallio, johon voin tukeutua ilman pelkoa ja ihmisen joka näkee minussa kaiken mitä naiseltaan haluaa.
- Anonyymi
Jos ois ees yksi ainut päivä tässä elämässä että saisin tuntea olevani arvokas ja riitävä ihminen tälläisenä jos mun ei tartteisi enää joka päivä itkeä.
- Anonyymi
Oi oi, voimia! Olet arvokas.
- Anonyymi
Miksi sinä itket joka päivä? Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo.
Jos olet tehnyt pahaa hyvitä tekosi ja paranna tapasi.- Anonyymi
En ole tehnyt mitään muuta pahaa kuin syntynyt. Välillä haluaisin vaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt mitään muuta pahaa kuin syntynyt. Välillä haluaisin vaan pois.
Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös. Mulle ei ole ketään täällä. Olen ryssinyt elämäni. Enkä kelpaa enää koska kusin elämäni ottamalla velkaa päästäkseni rakkaani luo. Joka hylkäsi minut kuitenkin. En löydä enää onnea tästä elämästä. Taidan luovuttaa oon miettiny paljon tätä
Jos sä oot terve niin sulla ole mitään syytä lähteä täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä nyt noin.. velkajärjestelyyn!? Onnen hetkiä voi löytää ihan muualtakin kuin parisuhteesta. Moni on tosi onnettomasti suhteissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä oot terve niin sulla ole mitään syytä lähteä täältä.
Niin. Olen vain teille työläinen. Maksan veroja. Siksi en saisi kuolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä nyt noin.. velkajärjestelyyn!? Onnen hetkiä voi löytää ihan muualtakin kuin parisuhteesta. Moni on tosi onnettomasti suhteissaan.
No sekin on kyllä totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olen vain teille työläinen. Maksan veroja. Siksi en saisi kuolla
Minäkin maksan veroja tällä hetkellä. Olen eläkkeellä.
- Anonyymi
Kaikki järjestyy aikanaan. Ota päivä kerrallaan ja usko parempaan huomiseen.
- Anonyymi
Ihanasta rakastavasta miehestä, jota takastaisin. työyhteisöstä, jossa ei yritetä ajaa väsymyksen rajamaille eikä perinteinen asiakaspalvelu olisi osa työnkuvaa. Merkityksellisyydestä, ystävällisistä ja iloisista ihmisistä heidän sijaansa jotka yrittävät nujertaa. Matkustelemisesta. Siitä ettei minun luultaisi saavan elämän merkitystä auttamisesta. Onhan näitä haaveita.
- Anonyymi
Et tiedä mistä puhut. Et tajua
- Anonyymi
Kuolemasta
- Anonyymi
Paremmasta huomisesta.
- Anonyymi
Vapaudesta haaveilen vaikka köyhä ja yksin olenkin. Eli vapaudesta että ei tarvisi olla "työttömyys" virkailijoiden armoilla ja saisin vihdoinki elää elämääni ja iloita asioista elämän ehtoopuolella.
- Anonyymi
Haaveilen riippumattomuudesta, että olisin taloudellisesti omillani toimeentuleva, eikä tarvisi olla muiden poljettavana vaan tehdä vain mieleisiä asioita ja nauttia vapaudesta olla, tehdä ja harrastaa ilman talouden rajoittavuutta.
Haaveilen samalla terveenä pysymisestä mahdollisimman vanhaksi asti. Kaiken tämän lisäksi haluisin jakaa tämän kaiken sellaisen naisen kanssa, joka haluaa myös kokea tämän kaiken kanssani yhdessä. Kemiaa, joka yhdistää, ei eriytä. - Anonyymi
Olemme sen naisen kanssa jo yhdessä kun olen 40-vuotias. Edellisillan takkatuli käy mielessä samalla kun katson ikkunasta ulos hiihtolenkin jälkeen. Keli oli mitä mainioin. 🌚
- Anonyymi
Että näkisi päivän jolloin tämä maailma ei olisi enää entisensä. Mieluummin sen verran pian että ehtisi nähdä mitä kaikesta alkaa kehittyä.
- Anonyymi
Haaveilen siitä, etten kohtaisi enää koskaan heitä, jotka ovat tuottaneet pahaa mieltä ja olleet minulle selkeästi haitaksi.
- Anonyymi
Että muutat pois täältä Johanna!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579