Kusettaa,manipuloi,kiristää. Minä rukoilen tuolle kaverille karman antamaa opetusta. Minä rukoilen,että saa keuhkoahtauman ja maksa poksahtaa. Niin käynyt monelle,joka käyttää perheen rahat tupakkaan ja alkoholiin!!! Aamen!!!
Olen surullinen koska tiedän erään perheenisän käyttäväm perheen rahat itseensä
23
671
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään ei jatku ikuisesti. Amen.
- Anonyymi
Ei jatku ei.
- Anonyymi
Onko oikein edes uskonnon varjolla toivoa kuolemaa kenellekään?
Onko uskovainen niin oikeassa, että antaa ohjeita jumalalleen jonkun lähimmäisensä surmaamiseen?
Eikö tulisi rukoilla hänelle järkeä ja ymmärrystä?- Anonyymi
Ei ole oikein käyttää toista hyväksi raha asioissa,miehen kuuluisi olla se elättäjä perheelle. Näkyy vaan menevän monilla toistepäin. Ne on Mikki Hiiriä tommoset "miehet". Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Uskonnon varjolla moni esittää ,juo ja esittää uskovaista. Huh.
- Anonyymi
En pysty arvostamaan toisen siivellä eläviä miehiä. Valitettavasti vihaan sellaisia.
- Anonyymi
Yksinolo voi pelottaa, mutta moni rakentaa aikuiselämänsä yksin eikä yhdessä toisen kanssa. Tämä tekee sinusta lopulta vahvan selviytyjän. Lisäksi huomaat, että asiat sujuvat vaivattomammin ilman kivirekimiestä. Jätin vastaavan tyypin ennen kuin tilanne ehti noin pahaksi. Mutta minäkin katsoin sitä liian monta vuotta. Voimia!!!
- Anonyymi
Onneksi sadan vuoden päästä täällä on enää harva nykyisistä ihmisistä, toivoa on :), :)
- Anonyymi
Sinulla eikä pojallasi ole omaatuntoa. Pystytte kylmästi toimimaan.
- Anonyymi
Mutta sitä ennen tulee stoppi. Toivon sinulle kuoleman pelkoa. Joillakin vähemmistöillä se on ,vaikka tekevät rötöksiä.
- Anonyymi
Toivon,että sinusta luuska ei ole tietoa parin vuoden päästä. Kuole tupakkaan ja viinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla eikä pojallasi ole omaatuntoa. Pystytte kylmästi toimimaan.
Hullu anoppi.
- Anonyymi
Tänäänkin se mamman luuseripoika vammailee.
- Anonyymi
Pieksussa monta mammanpoikaa eivät voi hankkia edes omaa autoa ajelevat vaikka siskon nimissä olevalla autolla ja leikkivät että hyvin menee. Nainen ei voi hoitotöissä tehdä iltavuoroja ukon kaljoittelun pelossa kun möhkäle saanut aikaan vaikka kolmekin jälkikasvua. Pariskunta naureskelee toisilleen keimaillen ,että elämä on kuin satua, totta tosiaan. Todella nolo pariskunta.
- Anonyymi
Tätä minä tarkoitin.
- Anonyymi
Siunausta teille
- Anonyymi
Horo perkele. Juo ja polta. Esitä sitten kirkossa uskovaista ja elä avoliitossa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tais avioliittolainen tunnistaa itsensä ja poikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais avioliittolainen tunnistaa itsensä ja poikansa.
Anteeksi avoliittolainen.
- Anonyymi
Jumalan kämmenellä
- Anonyymi
Narsisti jaksaa roikkua kuvioissa niin kauan kuin hyötyy.
- Anonyymi
Karma hoitaa. Odota vain ...
- Anonyymi
Tässä nuorille naisille viesti https://youtu.be/8UwAyEPTIAY?si=lCB-TNEX__hcTVJS
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874