ai että, mukava vertailla mitä kukakin saa ketkä on niitä oikeita hillomiehiä vai onko niitä, selviää ketkä onkin kulissia ja velka erseessään menevät. Katelkaa : https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paljonko-naapurisi-tai-kollegasi-tienaavat-nain-tarkistat-kenen-tahansa-verotiedot-helposti/8566706?fbclid=IwAR3-tq4qRtDS8_nLY-qBBxKELOwGfvf9OHFsjCzTYMsRTcbgG0IxsjnQUwY#gs.047drg
mukava kun voi tarkistaa nuo verot ja tilit
8
549
Vastaukset
- Anonyymi
Selviää myös tuulivoimamiljonäärit!
- Anonyymi
Joo kattelin just aloittajan verotiedot, velkaa velanpäälle ym tulot lähinnä kelata, ulosotto päällä ym.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Ai, en tiennykkään, että verotiedoissa näkyy velat, ulosotot tukiaiset ym. Kai kengännumerokin?
No hyvä, että joillain on viitseliäisyyttä tutkailla naapurienkin tiedot, ite en viitsi, kun tiedän ilmankin, että tienaavat huomattavasti paremmin, kun minä. No, kun nyt oli uutta toi velat, kelat ja ulosotot, niin kai se tarvii vilkasta..... Josko perkele kähmii vielä lisää kelasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
Maski päähän kepulit, ettei Jallu ja Lonkero tuoksahtele heti aamusta.. hi hi
- Anonyymi
Itselle eintuo verotus auennut.Paljonko Kiviniemi tienasi voisiko joku kertoa?
- Anonyymi
Mää voitin lotossa nää miljoonat ?😰😨
- Anonyymi
aika heikkoa oli pyhisläisten verotettavat kyllä on köyhää kansaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540