Kiina kiusaaa!

Anonyymi-ap

80

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas r......... palvoja aukoo naamaa asiasta mistä se ei tiedä mitään. Kommunisti kiinan kone käyttäyi täysin epäammattimaisesti KV ilmatilassa olleita Länsi koneita vastaan ja kommunisti kone käytti soihtuja vaarallisella tavalla helikopteria kohtaan

    • Lintujen unelmia
      jos USA uskalla kiusaa Kiina
      Lammas varma sinä luule että Kiinakin on EU Jotka 80 vuotta Amerikka aja heistä kuin lammas

      • Lammastiltu ei taaskaan edes ymmärtänyt uutista. Se oli kiinalainen hävittäjä, joka häiriköi kansainvälisillä alueilla, ei amerikkalainen.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Lammastiltu ei taaskaan edes ymmärtänyt uutista. Se oli kiinalainen hävittäjä, joka häiriköi kansainvälisillä alueilla, ei amerikkalainen.

        Ihan sama mitä USA tekee ja missä USA on se on pahaa
        allergia USA kanssa haheha
        Lammas tiedä sinulle ei allergia USA kanssa halpaa Amerikka häntä


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ihan sama mitä USA tekee ja missä USA on se on pahaa
        allergia USA kanssa haheha
        Lammas tiedä sinulle ei allergia USA kanssa halpaa Amerikka häntä

        Kun Kiina tai Venäjä raiskaamaan mikä tahansa diktatuuri ei noudata kansainvälistä lakia, lammastiltu yrittää syyttää USA:a. Niin tässäkin tapauksessa.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Kun Kiina tai Venäjä raiskaamaan mikä tahansa diktatuuri ei noudata kansainvälistä lakia, lammastiltu yrittää syyttää USA:a. Niin tässäkin tapauksessa.

        Haha. Oikoluku: raiskaamaan po. tai mikä tahansa muu diktatuuri.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Oikoluku: raiskaamaan po. tai mikä tahansa muu diktatuuri.

        Sinä rakasta demokratia no onko 36 000 palastinalaiset kaikki ollut terroristi
        Uskotko sanoa jotain Israelille
        no 1000000 Irakista ja Afganistan jotka kuoli oliko kaikki terroristia ja onko nyt Irak ja Afganistan he ovat demokratia
        uskotko sanoa jotain USA
        Joskus mietin ehkä olet sokea jos oot se ok mutta jos sinä tehnyt itse sokea se on sitten eri juutu


      • Kardox89 kirjoitti:

        Sinä rakasta demokratia no onko 36 000 palastinalaiset kaikki ollut terroristi
        Uskotko sanoa jotain Israelille
        no 1000000 Irakista ja Afganistan jotka kuoli oliko kaikki terroristia ja onko nyt Irak ja Afganistan he ovat demokratia
        uskotko sanoa jotain USA
        Joskus mietin ehkä olet sokea jos oot se ok mutta jos sinä tehnyt itse sokea se on sitten eri juutu

        Mutqu mutqu.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Kun Kiina tai Venäjä raiskaamaan mikä tahansa diktatuuri ei noudata kansainvälistä lakia, lammastiltu yrittää syyttää USA:a. Niin tässäkin tapauksessa.

        Kiina -Venäjä -Iran -P-Korea eivät raiskannut puoli Amerikka
        150 vuotta Englanti ja Ranska he varastivat ja raiskannut maailma
        älä yritä pestä länsi perse .länsi perse noin likainen maailma suihku ei pestä haheha


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kiina -Venäjä -Iran -P-Korea eivät raiskannut puoli Amerikka
        150 vuotta Englanti ja Ranska he varastivat ja raiskannut maailma
        älä yritä pestä länsi perse .länsi perse noin likainen maailma suihku ei pestä haheha

        Mutqu mutqu.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Mutqu mutqu.

        Mutqol motqol yksi hyvä kipulääkkeet mutta ei ihmisille se on lammas kipu lääkkeet ,en tiesin minun viesti tekee sinulle kipu -ja aina kysyt kipulääkkeet lammas älä syö eläimet lääkkeet


      • Kardox89 kirjoitti:

        Mutqol motqol yksi hyvä kipulääkkeet mutta ei ihmisille se on lammas kipu lääkkeet ,en tiesin minun viesti tekee sinulle kipu -ja aina kysyt kipulääkkeet lammas älä syö eläimet lääkkeet

        Kun Kiina häriköi kansainvälisessä ilmatilassa, lammastiltu tulee ketjuun selittämään muka USA:n syyllisyydestä noihin Kiinan rikoksiin ja sitten luulee, että muut muka kipuilisivat hänen lapsellisesta mutqu mutqu-taktiikastaan, vaikka se on pelkästään naurettava. Haha.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Kun Kiina häriköi kansainvälisessä ilmatilassa, lammastiltu tulee ketjuun selittämään muka USA:n syyllisyydestä noihin Kiinan rikoksiin ja sitten luulee, että muut muka kipuilisivat hänen lapsellisesta mutqu mutqu-taktiikastaan, vaikka se on pelkästään naurettava. Haha.

        Ei kuka rikota mitään jos ei USA
        Amerikka rikoitta kaikkia
        Kiina rikos paljonko ihmisiä Kuollut Kiina sota jälkeen maailmasta 0 00000000000000000000 no paljonko Amerikka sota jälkeen 1000000 ja vielä et häpeä avaa syö ja kirjoita Kiina rikos


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ei kuka rikota mitään jos ei USA
        Amerikka rikoitta kaikkia
        Kiina rikos paljonko ihmisiä Kuollut Kiina sota jälkeen maailmasta 0 00000000000000000000 no paljonko Amerikka sota jälkeen 1000000 ja vielä et häpeä avaa syö ja kirjoita Kiina rikos

        Edelleenkin se oli Kiina, joka häiriköi kansainvälisessä ilmatilassa, ei USA. Mutqu mutqu ei toimi.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Edelleenkin se oli Kiina, joka häiriköi kansainvälisessä ilmatilassa, ei USA. Mutqu mutqu ei toimi.

        Ja ei koska USA Häiriköi voi voi USA parkaa kohta minä itkeä kuinka Amerikka on kiltti -halpaa USA häntä


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ja ei koska USA Häiriköi voi voi USA parkaa kohta minä itkeä kuinka Amerikka on kiltti -halpaa USA häntä

        Edelleenkin se oli Kiina, joka häiriköi, ei USA, vaikka yrität valehdella sitä muka syylliseksi, lammastilyu.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Edelleenkin se oli Kiina, joka häiriköi, ei USA, vaikka yrität valehdella sitä muka syylliseksi, lammastilyu.

        No Kiina ja Venäjä heillä on oikeus rikoitta ja häiritä toisia joskus
        sama kuin USA -Venäjä ja Kiina heillä sama oikeus
        Hyvää Kiina


      • Kardox89 kirjoitti:

        No Kiina ja Venäjä heillä on oikeus rikoitta ja häiritä toisia joskus
        sama kuin USA -Venäjä ja Kiina heillä sama oikeus
        Hyvää Kiina

        Venäjällä eikä Kiinalla, eikä yietenkään myöskään USA:la ole mitään oikeutta rikkoa kansainvälistä lakia. Mutta kun joku noista ihannoimistasi diktatuureista rikkoo kansainvälistä lakia, ja aiheesta keskustellaan täällä, sinä lammastiltu olet kärppänä paikalla muistuttamassa USA:n rikoksista tai jopa valheellisesti väittämässä sitä muka syylliseksi noiden diktatuurien omiin rikoksiin. Sitä kutsutaan muqu murqu-taktiikaksi ja sen käyttäminen osoittaa sinut epärehelliseksi tiltuksi.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Venäjällä eikä Kiinalla, eikä yietenkään myöskään USA:la ole mitään oikeutta rikkoa kansainvälistä lakia. Mutta kun joku noista ihannoimistasi diktatuureista rikkoo kansainvälistä lakia, ja aiheesta keskustellaan täällä, sinä lammastiltu olet kärppänä paikalla muistuttamassa USA:n rikoksista tai jopa valheellisesti väittämässä sitä muka syylliseksi noiden diktatuurien omiin rikoksiin. Sitä kutsutaan muqu murqu-taktiikaksi ja sen käyttäminen osoittaa sinut epärehelliseksi tiltuksi.

        Myöskään USA mitä uskoisit sanot noin hei nopeasti pyydä anteeksi kohta FBI he ovat sinun ovi nopeasti pyydä anteeksi-ottaa suihku ja pyydä anteeksi nyt UNCLE SAM on vihainen ja surullinen
        Kiina -Venäjä rikkoa kansainvälistä -Mutta hetkinen mitä kansainvälistä sinä tarkoitat -se kansainvälistä mitä juokse Amerikka perä sama kuin koira en sanon lammas haheha


      • Kardox89 kirjoitti:

        Myöskään USA mitä uskoisit sanot noin hei nopeasti pyydä anteeksi kohta FBI he ovat sinun ovi nopeasti pyydä anteeksi-ottaa suihku ja pyydä anteeksi nyt UNCLE SAM on vihainen ja surullinen
        Kiina -Venäjä rikkoa kansainvälistä -Mutta hetkinen mitä kansainvälistä sinä tarkoitat -se kansainvälistä mitä juokse Amerikka perä sama kuin koira en sanon lammas haheha

        Tämän ketjun aihe on Kiinan harjoittama kansainvälisen lain vastainen muiden maiden ilma-alusten häiriköinti kansainvälisessä ilmatilassa ja sinä tulet edelleen tänne osoittamaan epärehellisyyttäsi pyrkimällä puhumaan USA:sta mutqu muqu-taktiikallasi, lammastiltu.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Tämän ketjun aihe on Kiinan harjoittama kansainvälisen lain vastainen muiden maiden ilma-alusten häiriköinti kansainvälisessä ilmatilassa ja sinä tulet edelleen tänne osoittamaan epärehellisyyttäsi pyrkimällä puhumaan USA:sta mutqu muqu-taktiikallasi, lammastiltu.

        USA laitta nenää pois Taiwan
        Kiina on kiltti maa -


      • Kardox89 kirjoitti:

        USA laitta nenää pois Taiwan
        Kiina on kiltti maa -

        Lampaalla menee kaikki aina pieleen. Taiwan on kiltti maa, jota USA suojelee Kiinan hyökkäykseltä.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Lampaalla menee kaikki aina pieleen. Taiwan on kiltti maa, jota USA suojelee Kiinan hyökkäykseltä.

        Minä naura sinulle olen varma et ollut puolesta Suomea jos joka hyökkää suomea mutta olet valmis puolesta USA
        Maailma on täynnä halpa häntä ja ilmainen ja ilmaisia kyllä ymmärrän jos joka puolesta USA sai palkka tai vähän dollari mutta mitä sait 0 euro halpa häntä
        Mitä se oli hyvä mitä sanoit USA suojelee ja puolesta Taiwan
        mitä jos huomenna Mexico sano että he puolesta ja suojelee Texas


      • Kardox89 kirjoitti:

        Minä naura sinulle olen varma et ollut puolesta Suomea jos joka hyökkää suomea mutta olet valmis puolesta USA
        Maailma on täynnä halpa häntä ja ilmainen ja ilmaisia kyllä ymmärrän jos joka puolesta USA sai palkka tai vähän dollari mutta mitä sait 0 euro halpa häntä
        Mitä se oli hyvä mitä sanoit USA suojelee ja puolesta Taiwan
        mitä jos huomenna Mexico sano että he puolesta ja suojelee Texas

        Mutqu mutqu.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Mutqu mutqu.

        Minä itkeä kyllä lammas ryhmä heillä on 6 kk voitta sotaUkrainasta kohta tulee kiire
        No älä surua kun Putin ja Trump he istuvat minä voin sanon heillä jos he kutsuvat sinut siellä juo vettä sinä älä juo olutta
        haheha nähdään Helsinki haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä itkeä kyllä lammas ryhmä heillä on 6 kk voitta sotaUkrainasta kohta tulee kiire
        No älä surua kun Putin ja Trump he istuvat minä voin sanon heillä jos he kutsuvat sinut siellä juo vettä sinä älä juo olutta
        haheha nähdään Helsinki haheha

        Sinä juoda kameli maito, muta varo lypsämäsä uros kamel, se saata vihastu sinulle.
        Heh hee heh amerika sinun murhe, suomaiste ystävä, tuki, turva,ja harjoitus kaver.


      • Kardox89 kirjoitti:

        Minä itkeä kyllä lammas ryhmä heillä on 6 kk voitta sotaUkrainasta kohta tulee kiire
        No älä surua kun Putin ja Trump he istuvat minä voin sanon heillä jos he kutsuvat sinut siellä juo vettä sinä älä juo olutta
        haheha nähdään Helsinki haheha

        Lammastiltukin pääsee kolmanteen maailmansotaan, jos Trumpushka pääsee valtaan ja lopettaa Ukrainan tukemisen.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Lammastiltukin pääsee kolmanteen maailmansotaan, jos Trumpushka pääsee valtaan ja lopettaa Ukrainan tukemisen.

        Ei tulee sota tai 3 maailma sota
        Putin ja Trump he istuvat ja yksi lasi votka se on sinä
        haheha Taas EU Rahaa meni ja menut ihan turha mutta ei häitä EU sokea ja sokeasti kuin lammas seura USA siksi rahaa menut 20 Afganistan ja nyt 2 vuotta Ukraina mitä se häitä elämä pari 23 vuotta hahehga
        rahaa tulee ja menee haheha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juoda kameli maito, muta varo lypsämäsä uros kamel, se saata vihastu sinulle.
        Heh hee heh amerika sinun murhe, suomaiste ystävä, tuki, turva,ja harjoitus kaver.

        Lammas jos minulle ollut nyt pari Kameli olisin rikas mies
        harmi kun en omista Kamelia
        pari Kameli ja 4 Vaimo olisi kiva elämä


      • Kardox89 kirjoitti:

        Ei tulee sota tai 3 maailma sota
        Putin ja Trump he istuvat ja yksi lasi votka se on sinä
        haheha Taas EU Rahaa meni ja menut ihan turha mutta ei häitä EU sokea ja sokeasti kuin lammas seura USA siksi rahaa menut 20 Afganistan ja nyt 2 vuotta Ukraina mitä se häitä elämä pari 23 vuotta hahehga
        rahaa tulee ja menee haheha

        Niin se vain on, että jos terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän annetaan voittaa Ukrainassa, se ei pysähdy sinne.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Niin se vain on, että jos terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän annetaan voittaa Ukrainassa, se ei pysähdy sinne.

        Terroristi Venäjä
        Sano mitä Venäjä' tehnyt mitä USA JA Israel ei tehnyt
        He tekee ja tehnyt samanlaisia
        OHO sori nyt muistin USA ja Israel he ovat demokratia heillä on oikeus tappaa paljonko he haluavat -Anteeksi USA ja Israel hahehaha
        hahehaha


      • Kardox89 kirjoitti:

        Terroristi Venäjä
        Sano mitä Venäjä' tehnyt mitä USA JA Israel ei tehnyt
        He tekee ja tehnyt samanlaisia
        OHO sori nyt muistin USA ja Israel he ovat demokratia heillä on oikeus tappaa paljonko he haluavat -Anteeksi USA ja Israel hahehaha
        hahehaha

        Mutqu mitqu.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Sinä rakasta demokratia no onko 36 000 palastinalaiset kaikki ollut terroristi
        Uskotko sanoa jotain Israelille
        no 1000000 Irakista ja Afganistan jotka kuoli oliko kaikki terroristia ja onko nyt Irak ja Afganistan he ovat demokratia
        uskotko sanoa jotain USA
        Joskus mietin ehkä olet sokea jos oot se ok mutta jos sinä tehnyt itse sokea se on sitten eri juutu

        Miksi asut muiden maissa pysy omassa.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kiina -Venäjä -Iran -P-Korea eivät raiskannut puoli Amerikka
        150 vuotta Englanti ja Ranska he varastivat ja raiskannut maailma
        älä yritä pestä länsi perse .länsi perse noin likainen maailma suihku ei pestä haheha

        Wikipedia 1 maailman sota Wikipedia 2 maailman sota.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Lampaalla menee kaikki aina pieleen. Taiwan on kiltti maa, jota USA suojelee Kiinan hyökkäykseltä.

        Taiwan on itsenäinen maa mitä kiinalaiset painostaa ja Ukraina oli itsenäinen maa mitä venäjä hyökkäsi sinne.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Lammas jos minulle ollut nyt pari Kameli olisin rikas mies
        harmi kun en omista Kamelia
        pari Kameli ja 4 Vaimo olisi kiva elämä

        Arabimaat on Mooseksen kirjassa Mooseksen 5 kirjaa ja niissä kerrotaan historiaan arabiasta babyloniasta Egyptistä niililtä ja sodomasta. Punainen meri siinai ja kuollut meri. Mooseksen kirja on myös luettava alusta asti järjestyksessä.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Niin se vain on, että jos terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän annetaan voittaa Ukrainassa, se ei pysähdy sinne.

        Ukrainalaiset sittenkin tyhmiä ? Kun venäjä ampui koko kylän ja siviilit oli viety pois olisi ollut mahdollisuus pommittaa kylän venäläiset sotilaat turvallisesti mutta kukaan ei tehnyt mitään. Harmi ettei Harald hirmuinen ollut paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaiset sittenkin tyhmiä ? Kun venäjä ampui koko kylän ja siviilit oli viety pois olisi ollut mahdollisuus pommittaa kylän venäläiset sotilaat turvallisesti mutta kukaan ei tehnyt mitään. Harmi ettei Harald hirmuinen ollut paikalla.

        Maailma ase ja aseta ei auta Ukraina voitta sota se on Lintujen unelmia mitä läsi myy Ukrainalaisille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taiwan on itsenäinen maa mitä kiinalaiset painostaa ja Ukraina oli itsenäinen maa mitä venäjä hyökkäsi sinne.

        No Irak -Afganistan-Syyria myös ollut itsenäinen maa ,miksi USA Hyökkää sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asut muiden maissa pysy omassa.

        No minä asu missä minä halua -ei missä sinä haluat -maksaa kyllä vero et sinä tai sinun suomi maksaa minun elämä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No minä asu missä minä halua -ei missä sinä haluat -maksaa kyllä vero et sinä tai sinun suomi maksaa minun elämä

        Työsi on kirjoittaa tänne Suomi-vastaista propagandaa, ja USA vihaa.
        Siitäkö saat palkkasi, kun läpi vuorokauden niitä tänne kirjoitat. Kuka olikaan palkan maksajasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työsi on kirjoittaa tänne Suomi-vastaista propagandaa, ja USA vihaa.
        Siitäkö saat palkkasi, kun läpi vuorokauden niitä tänne kirjoitat. Kuka olikaan palkan maksajasi?

        Ei kuka maksaa minun palkka minulle oma ravintola
        Ja ymmärsin että Suomi sananvapa maa
        En olen viha USA vaikka minulle oikeus Mutta voit sana olen viha valkoinen talo se on ok -.sinä voit jatka elä sinun koko elämä Amerikka halpa häntä toivon he laitta sinulle vähän likainen dollari jotka täynnä maailma verta
        osaa Amerikkalaiset he ovat eri mieltä valkoinen talo se on hauskaa joka halpa häntä suomessa tietokone takana puolesta USA


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Ei kuka maksaa minun palkka minulle oma ravintola
        Ja ymmärsin että Suomi sananvapa maa
        En olen viha USA vaikka minulle oikeus Mutta voit sana olen viha valkoinen talo se on ok -.sinä voit jatka elä sinun koko elämä Amerikka halpa häntä toivon he laitta sinulle vähän likainen dollari jotka täynnä maailma verta
        osaa Amerikkalaiset he ovat eri mieltä valkoinen talo se on hauskaa joka halpa häntä suomessa tietokone takana puolesta USA

        Mitä tarkoitat "likainen dollari jotka täynnä maailman verta".
        Kirjoituksissasi on länsi vihaa, ja USA vastaisuutta, jotka oikeutat valheellisen tietoon, tai kaivat vuosikymmenien takaa mielipidettäsi tukevan kyseenalaisen tapahtuman.
        Riisu naamiosi ja katsele maailmaa avoimin silmin, niin tietoisuutesi ja sisistyksesi lisääntyy, eikä huoli katsella maailmaa ideologisten lasien lävitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "likainen dollari jotka täynnä maailman verta".
        Kirjoituksissasi on länsi vihaa, ja USA vastaisuutta, jotka oikeutat valheellisen tietoon, tai kaivat vuosikymmenien takaa mielipidettäsi tukevan kyseenalaisen tapahtuman.
        Riisu naamiosi ja katsele maailmaa avoimin silmin, niin tietoisuutesi ja sisistyksesi lisääntyy, eikä huoli katsella maailmaa ideologisten lasien lävitse.

        Mitä tarkoitin maailma verta
        1000000 ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen lyötä minulle yksi maa jotka Amerikka hyökkää nyt on hyvä maa
        Irak-Vietnam-Afganistan-Syyria-Uganda-Syyria-Iran-Lybeia - lyötä joka maa nyt ovat demokratia
        Likainen dollari tarkoita -Amerikkalla paljon halpa häntä maailmasta he sai vähän likainen dollari -


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yhdysvaltain vakoilukone pakeni tapahtuman jälkeen kiireesti pois.


      • Anonyymi

        No hyvät ihmiset on normaalia joka maassa että kun toisen maan sotilakone lähestyy sitä vastaan menee kone ja pakottaa sen kääntymään näin on kaikissa maissa.


    • Anonyymi

      ampuis se vakoilukoneen alas sillä siinä usa pressa vinkuisi

      • Anonyymi

        No tiedustelu koneet kuvaa lähinnä rajoilla rajoja ja liikkeitä siellä. Ne ei vakoile vaan tarkkailee tilannetta turvallisuuden näkökulmasta.


    • Anonyymi

      Mitä v.. tua USA /Nato tekee Kiinan merellä? Haastamassa sielläkin riitaa vai?

      • Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa vaikka Kiina yrittääkin sitä omia, jopa rakentelemalla tekosaaria. USA siis valvoo kansainvälistä lakia ja oikeutta sekä liikennöinnin vapautta.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa vaikka Kiina yrittääkin sitä omia, jopa rakentelemalla tekosaaria. USA siis valvoo kansainvälistä lakia ja oikeutta sekä liikennöinnin vapautta.

        "moloch_horridus
        Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa "

        Niin. Kansainvälisessä ilmatilassahan Natokin PYSÄYTTELEE venäläisiä lentskareita. :)

        Niinhän mololololololo...


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa vaikka Kiina yrittääkin sitä omia, jopa rakentelemalla tekosaaria. USA siis valvoo kansainvälistä lakia ja oikeutta sekä liikennöinnin vapautta.

        Lopeta itkus molo. mitäs Gasan lapsiuhreille kuuluu tänään. Israelin ääriterroristi juutalaiset on pommittaneet taas sairaalaa ja siviiliuhreja tuli lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "moloch_horridus
        Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa "

        Niin. Kansainvälisessä ilmatilassahan Natokin PYSÄYTTELEE venäläisiä lentskareita. :)

        Niinhän mololololololo...

        Intersepted ei tarkoita tuossa yhteydessä pysäyttämistä, vaan käännyttänistä, kuten sinulle jo kerroin, tiltunen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta itkus molo. mitäs Gasan lapsiuhreille kuuluu tänään. Israelin ääriterroristi juutalaiset on pommittaneet taas sairaalaa ja siviiliuhreja tuli lisää.

        Mutqu mutqu.


      • Anonyymi

        Miksi yleensä tarvitaan poliiseja?
        Siksi, koska on rikollisia.
        Miksi tarvitaan sotavoimia? Siksi koska on rikollisia valtioita jotka eivät noudata kansainvälisiä pelisääntöjä. Diktatuurit ovat juuri näitä maita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleensä tarvitaan poliiseja?
        Siksi, koska on rikollisia.
        Miksi tarvitaan sotavoimia? Siksi koska on rikollisia valtioita jotka eivät noudata kansainvälisiä pelisääntöjä. Diktatuurit ovat juuri näitä maita.

        Miksi Kiinan piti pysäyttää rikollisten USAF:n vakoilukone?

        No koska se rikkoi taas kaikkia sopimuksia.


      • Anonyymi

        Kiinan meri on keltainen meri ja meri alueilla on yhteiset kansainväliset reitit alueet missä liikkuu kaikkien maiden sota kauppa turisti laivat.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Etelä-Kiinanmeri on YKnkin mukaan kansainvälistä vesialuetta ja ilmatilaa vaikka Kiina yrittääkin sitä omia, jopa rakentelemalla tekosaaria. USA siis valvoo kansainvälistä lakia ja oikeutta sekä liikennöinnin vapautta.

        Lieneekö Saimaalla venäjän rakentamaan tekosaarta. On myös tekojärviä. Jos matkustaa Tunisiaan siellä on suolajärviä pelkkää suolaa mineraaleja tai kuolleella merellä mikä on ihan suolakökköjä täynnä.Kiinassa on lohikäärme Jumala !!! Ja budha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta itkus molo. mitäs Gasan lapsiuhreille kuuluu tänään. Israelin ääriterroristi juutalaiset on pommittaneet taas sairaalaa ja siviiliuhreja tuli lisää.

        Kaikille pitäisi olla selvää ettei sairaaloissa sodita vaan hoidetaan sairaita niihin ei kuulu viedä aseita ollenkaan.


    • Anonyymi

      Kyllä. Siksi koska on rikollisia valtioita kuten Yhdysvallat, jotka eivät noudata kansainvälisiä pelisääntöjä. Hottentotti maat ovat juuri näitä.

      • Anonyymi

        Suomi tekee tiivistä sotilaallista yhteistyötä vain demokratioiden kanssa. Parast'aikaa harjoittelemassa on NATO -sotilaita maassamme.
        Lisäksi meillä on kahdenkeskinen puolustussopimus Yhdysvaltojen kanssa, joten jos maa ei miellytä, niin marsikaa Putinin paratiisiin. Tosin sinne tiltuja ei saa kirveelläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi tekee tiivistä sotilaallista yhteistyötä vain demokratioiden kanssa. Parast'aikaa harjoittelemassa on NATO -sotilaita maassamme.
        Lisäksi meillä on kahdenkeskinen puolustussopimus Yhdysvaltojen kanssa, joten jos maa ei miellytä, niin marsikaa Putinin paratiisiin. Tosin sinne tiltuja ei saa kirveelläkään.

        Demokratia on saanut oudon sisällön Israelissa ja Nato-suomessa.

        Ai et miteenniin...
        https://img.ilcdn.fi/TIOgkIVE_4g8SlPrY7E6rAFrpTU=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/296c528fd11c7c81ff1fc437bb6d424a20b2b8f4d0ff1d9c2e1b34a7cbcaba33.jpg


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratia on saanut oudon sisällön Israelissa ja Nato-suomessa.

        Ai et miteenniin...
        https://img.ilcdn.fi/TIOgkIVE_4g8SlPrY7E6rAFrpTU=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/296c528fd11c7c81ff1fc437bb6d424a20b2b8f4d0ff1d9c2e1b34a7cbcaba33.jpg

        Vahinko että on Hamasin tapaisia terroristijärjestöjä jotka haluavat sotaa.
        Voisivat tulla Suomeen, niin opetettaisiin, kuinka sotilasmahdin vieressä pystyttiin olemaan vuosikymmeniä yhteistyössä, vaikka hyökkääjä vei maita, teollisuutta, ihmisten asunnot, ja yli neljältäsadalta tuhannelta kaiken.


    • Anonyymi

      Kysymys, onko Kiina vai Yhdysvallat lähempänä kyseistä merta?

      • Anonyymi

        Niin, mikä oli etäisyys Kiinan alueisiin, ja Yhdysvaltain alueisiin?
        Kumpi on se "hyökkäävä osapuoli"?


      • Kiina. Mutta kyseessä ovat YK:kin mukaan kansainväliset alueet. Eikä mikään maa siis voi niitä omia, vaikka olisi kuinka suuri kommunistinen diktatuuri.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kiina. Mutta kyseessä ovat YK:kin mukaan kansainväliset alueet. Eikä mikään maa siis voi niitä omia, vaikka olisi kuinka suuri kommunistinen diktatuuri.

        Jaahas, mutta miten kaukana Yhdysvallat olisi noista vesistä?
        Kerro kilometrit Kiina suhteessa Yhdysvallat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, mutta miten kaukana Yhdysvallat olisi noista vesistä?
        Kerro kilometrit Kiina suhteessa Yhdysvallat.

        Sinähän voit ihan itse katsoa sen kartasta. Jos osaat.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinähän voit ihan itse katsoa sen kartasta. Jos osaat.

        Ilmeisesti kommenttisi on tullut juuri siitä ettet itse osaa?
        Ikävä havaita, tiedollinen puutteellisuus?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kommenttisi on tullut juuri siitä ettet itse osaa?
        Ikävä havaita, tiedollinen puutteellisuus?!

        Haha. Sinä olet kiinnostunut etäisuyksistä, dille, en minä. Minua kiinnostaa vain se, että Kiina häiriköi muiden maiden koneita kansainvälisessä ilmatilassa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Sinä olet kiinnostunut etäisuyksistä, dille, en minä. Minua kiinnostaa vain se, että Kiina häiriköi muiden maiden koneita kansainvälisessä ilmatilassa.

        Aivan, sillä ei ole merkitystä jos jokin maa häslää 12 000 kilometrin etäisyydellä omista rajoistaan?
        Miksi se tekisi niin, kun on jo globaalisesti se taloudellinen häviäjä?
        Kannattaisi kiinnostua jo sopimaan asioista, olematta se joka määrittelisi sen miten maailma makaa ja voi hyvin.
        Tuskin ne ukrainalaisetkaan pitkään tuota p..askaa jaksavat katsoa?


      • Anonyymi

        Taiwan on USAn kumppani ja etelä Korea siellä osin myös Japani ja ennen Hong Kong kuului Englantiin se oli vapaa alue ennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sillä ei ole merkitystä jos jokin maa häslää 12 000 kilometrin etäisyydellä omista rajoistaan?
        Miksi se tekisi niin, kun on jo globaalisesti se taloudellinen häviäjä?
        Kannattaisi kiinnostua jo sopimaan asioista, olematta se joka määrittelisi sen miten maailma makaa ja voi hyvin.
        Tuskin ne ukrainalaisetkaan pitkään tuota p..askaa jaksavat katsoa?

        Juuri Kiinahan tässä ei noudattnut sopimuksia kansainvälisistä ilma-alueista. Kansainväliset vedet ja ilma- alueet ovat tärkeitä kauppareittejä kaikile ulkomaankauppaa käyville maille, vaikka ne kuinka olisivat lähempänä jotain toista maata. Siksi Kiinan rikollinen toiminta pitää 5uomita.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Juuri Kiinahan tässä ei noudattnut sopimuksia kansainvälisistä ilma-alueista. Kansainväliset vedet ja ilma- alueet ovat tärkeitä kauppareittejä kaikile ulkomaankauppaa käyville maille, vaikka ne kuinka olisivat lähempänä jotain toista maata. Siksi Kiinan rikollinen toiminta pitää 5uomita.

        Suomita po tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiwan on USAn kumppani ja etelä Korea siellä osin myös Japani ja ennen Hong Kong kuului Englantiin se oli vapaa alue ennen.

        Aivan, HongKong kuului Englannille kuuluisan Ooppium sodan jälkityminöissä. Olihan se väärin jos Engalnnin Intian kauppakomppania ei saanut myrkyttää kiinalaisia oopiumilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, HongKong kuului Englannille kuuluisan Ooppium sodan jälkityminöissä. Olihan se väärin jos Engalnnin Intian kauppakomppania ei saanut myrkyttää kiinalaisia oopiumilla?

        Mitä se Englanti teki Kiinassa? Välimatka 10 000 kilometriä?


    • Anonyymi

      Kaikessa taitaa olla jotain samaa mitä äsken Yhdysvaltain tekemässä 1-0 maalissa?
      Kaveri on puolimetriä paitsiossa, eikä kukaan haasta?!

    • Anonyymi

      Tiltuilla on selvästi ongelma käsittää mikä on kansainvälinen oikeus.
      Heille vain välimatkat ovat ratkaisevaa. Ei se mikä on vapaa merenkulku, tai merioikeus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe