Varokaa Elisan saunalahti latausliittymää!

Anonyymi-ap

Elisa mainostaa latausliittymänsä netin vuorokausihintaa max 0.66 cent.
Olen käyttänyt sim-korttia VAIN mokkulassa joka 2. pv klo 00.01-23.58.
ihmetteilin saldoa ladatessani, saldo on hävinnyt!
Katsoin sim- kortin viestiosiota....joka päivälle oli merkattu veloitus 0.66 cent. Ja omaelisassa näkyy, että joka toinen pv datasiirto on ollut nolla.
Silti tämä virkailija yrittää selittää, että osa sykäyksistä siirtyy seuraavalle vuorokaudelle!Eli on kuulema normaalia vaikka joka päivä veloitetaan käyttämättömästä datasta!
VAROKAA ELISAA.

13

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normaalia veloitustahan tuo on..

      • Anonyymi

        No eipä ole normaalia velotusta, vaan normaaliksi muuttunutta asiakkaan vedätystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole normaalia velotusta, vaan normaaliksi muuttunutta asiakkaan vedätystä.

        Ei ole vaan normaali veloitus jonka asiakas on itse aiheuttanut. Elisalla ei ole tähän osuutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan normaali veloitus jonka asiakas on itse aiheuttanut. Elisalla ei ole tähän osuutta..

        Nope. Asiakkaan huijauksesta on tehty normi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole normaalia velotusta, vaan normaaliksi muuttunutta asiakkaan vedätystä.

        Itselläni myös latausliittymä. Ei ole siirtynyt laskutus seuraavan vuorokauden puolelle. Joten ei normaalia!


    • Anonyymi

      Netttivuorokauden hinnan pitäisi siis olla max 0,66 EUR.( anteeksi virheellinen 0.66 cent aloituksessa)
      Jos sykäyksiä siirretään seuraavaan vuorokauteen, jollloin netti on kiinni ja siitä veloitetaan 0.66 EUR, niin sehän on saldon varastamista.
      Saldoa siis varastetaan vaikka netti on tauolla.

    • Anonyymi

      Höpö höpö, et vaan itse osaa liittymääsi oikein käyttää! Helppohan se on muita aina syyttää kun kyse on vaan omasta tyhmyydestään :D

      • Anonyymi

        Näin se tosiaan on. Ei Elisa suurena firmana ala asiakkaita huijaamaan. Latausliittymäkin ollut heillä olemassa jo yli 10v eli ei ole mikään uusi tuote😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tosiaan on. Ei Elisa suurena firmana ala asiakkaita huijaamaan. Latausliittymäkin ollut heillä olemassa jo yli 10v eli ei ole mikään uusi tuote😂

        Ja oikea palsta tälle olisi muutenkin ollut Elisan oma palsta heidän sivuillaan. Siellä he suoraan neuvovat ja selvittävät asiakkaiden ongelmia.


      • Anonyymi

        No niin, Elisan viimeisen päälle ylimielinen asiakaspalvelu on näemmä äänessä täällä. Tottakai kaikki kyseisen firman virheet, ylilyönnit ja toilailut ovat aina asiakkaan omaa syytä. :D


    • Anonyymi

      Samankaltainen kokemus em. liittymästä eli laskin päiviä tukkimiehen kirjanpidolla ja kun saldo lopussa - ei päivät täsmänneetkään maksuihin. Meillä mennään nukkumaan jo klo 23 joten en usko kyseessä olleen oman mokan - tuo joka toinen päivä käyttö vaan aiheuttaa ongelmia laskutukseen - tai näin luulin. Seuraavaksi netti oli auki joka päivä korona-sulun aikana ja edelleenkään ei hinnoittelu täsmännyt vaikka mokkulalla ei pysty edes soittamaan puheluita. Kuitenkaan tuo saldon poikkeama ei ollut millään tavalla vrk-hintaan suhteessa vaan sieltä saattoi puuttua esim. 35 senttiä - aivan kuin joku olisi soitellut liittymällä lyhyitä puheluita.

    • Anonyymi

      Härskiä❗

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe