Pienessä kahviossa joku vuosi sitten törmäsin uudenlaiseen tilanteeseen. Olin juuri lopettanut päivän askareet ja istahtanut kahville kotimatkalla, kun viereiseen pöytään tupsahti kaksi naista.
He jutustelivat melko äänekkäästi kahvittelun lomassa. En voinut välttyä kuulemasta sillä hetkellä häiritsevää keskustelua, kun yritin avata mobiililaitteellani pankin sivustoa.
Olen pannut tuon kaverin kaltaista miestä monen monta kertaa, kuului viereisestä pöydästä. Säpsähdin paljastusta ja nostin katseeni. He katsoivat minuun molemmat, häkeltymättä.
Tajusin, että hehän ovat jo iäkkäitä, varmaankin ainakin 15 vuotta minua vanhempia.
Hymyilin ja nyökkäsin, kuin en olisi kuullut mitään.
Ei mennyt läpi.
Kohta kuului taas, miltä kuulostaisi lähteä kahden rouvan kanssa syömään hyvin, ja katsotaan sitten mitä tapahtuu, miten iltaa jatketaan.
Nostin taas katseeni, he katsoivat minuun.
Osoitin hölmistyneenä itseäni sormella, minulleko puhutte?
No sinulle tietenkin, eihän täällä ole muita kuin me.
Katsoin tarkemmin.
Siinä oli kaksi kauniisti ikääntynyttä rouvaa, ei vanhaa mutta minua jonkin verran vanhempaa.
He vaikuttivat nuorekkailta, ja raikastavasti väsyneeseen olooni, joten sanoin äkkiä että kuulostaa lupaavalta. He hymyilivät. Lähdetään.
Pieniä ihmeitä
Anonyymi-ap
11
3698
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka vaan...
- Anonyymi
Tarkoituksella loppui ennen kuin alkoikaan.
- Anonyymi
Spedellä loppu ideat buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sulla koskaan mitään muuta ideaa ollut. Samaa spedeilyä päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo tyyppi joka toistaa samaa spedeä ainan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sulla koskaan mitään muuta ideaa ollut. Samaa spedeilyä päivästä toiseen.
Sää mää ja bää vaan spedeilee
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi
Mitäs lääkkeitä sä oikein vedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs lääkkeitä sä oikein vedät.
Kokkeli nokka kilahti buaahaa
- Anonyymi
Teiniä kyrsii selvästi kun jää kokemus vajaaksi.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1661921- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961308Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1521010- 99994
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud227842