Missä 1000 Bahtin aamiaiset ?

Anonyymi-ap

Se häipyi, kuin pieru Saharaan. Taisi rahat loppua. Minä jouduin tyytymään tänään saksalaiseen keittokinkkuun: https://aijaa.com/QAJNdz
Kuitti oli eilen missä oli tuoremehut, niin appelsiinia ha tomaattimehehua ja cappuccino kahvit ja lopuksi uuden Seelannin Kiwi. Sellaiset täällä Kambodzassa. Lämmintä on myös mukavat 30 kai. Alkaa aurinko paistaa enemmän, kun sadekausi päättyy.

Pattayalla ei, kait vielä onnellisia ole saapunut. Onhan nyt vähän kireämmät ajat ja hinnat vähän nousseet.

Leipää pitää tänään löytää, siis ruisleipää. Olisiko tänään Belgian tyttö tuonut kärryssä. Eilen ei ollut.
Se on siinä 40 ikäinen tyttö Belgiasta ja myy ja leipoo leipää täällä Kambodzassa. Saksalainen kinkku on myös paikallista sikaa... Kaveri savustaa ja tekee kinkkuja täällä. Ranskalaisia baagareita on myös useita. Mutta niillä on niitä patonkeja enemmän.

Siem Reappissa oli hyvä saksalainen leipuri. Teki todella hyvää ruisleipää. . . Sille vajakki pojalle oliko se Laiffi vai diiba daapa mikä lie. Niin, täällä asuu aika paljon meitä ulkomaalaisia yli 100 tuhatta. Katsoppa poika netistä montako expatteia. Suomesta vähemmän ja Ruotsista joitakin ja Saksa ja Ranska ja monet Euroopan maat hyvin edustettuina. Siinä se näkyy, että ken vain sieltä pois selviää.

Luuletko, että ne muuten on kiristämässä eläkkeitä, vaikka sosiaalituet nousee sen mukana siksi, että ne säästäisi rahaa... Älä poika usko. Niitä vituttaa, kun ihmiset muuttaa ja pääsevät elämään parempaa elämää ulkomaille.. vai luuletko, että 6 kuukauden sääntö on hihasta vedetty... Voin olla tasan sata varma, että minä en olisi päässyt TK-eläkkeelle mikäli olisin kertonut, että muutan ulkomaille.. . Eheii. Kostoa ja krokotiilin kyyneleitä ne itkee. . . Joten pidä turpa kiinni, jopa tuttavien suhteen jos haet TK-eläkkeelle ja kun lopulta pääset.. sano sitten hyvästi.

Kyllä minä olen ollut onnellinen täällä Kambodzassa. Olen parantunut monessa asiassa. Painoa olen pudottanut liki 30 kiloa ja mieli hyvänä ja mielenterveys pysyy tasapainossa. Sen voin kertoa, että minä en olisi jaksanut ilman Pattayaa aikaisemmin. . . Sieltä minä pumppasin voimani. Liikuntaa ja hyvää mieltä. Siellä oli pitemmät lenkit.

En, minä ole haukkumassa Pattayaa. Pattayalla on kiva viettää nimenomaan lomaa, että jaksaa hyvinvointivaltiossa olla. Se parantaa mieltä ja mielenterveyttä ja liikunta antaa voimaa ja auringolla ja lämmöllä on hyvä vaikutus. Toki tyttöjen läheisyyden tunne tuo elämään tasapainoa.

Asumista Aasiassa on hyvä myös miettiä samalla. Jos on rahaa päästä edes lomalle Pattayalle. Joo joo vajakki tarkoitan (Aasia) näitä Thaimaan naapuri maita ja lämpöä.

45

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei eläkkeitä pysty laskemaan kahdesta syystä, perustuslaki suojaa niitä, ja toinen on päättäjät eivät uskalla puuttua niihin 1.5 miljoonaa eläkeläistä on valtava äänestäjä potentiaali, ei niin hullua päättää olekaan joka uskaltaisi moiseen.

• Anonyymi

Siis päättäjää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis päättäjää...

Mietippä, kun yli 200 - 300 tuhatta eläkeläistä muuttaa pois hyvinvointivaltiosta. Paraneva kielitaitoa ja kokemus on uusilla sukupolvilla mitä jää eläkkeelle.

Valtion vatipäät on juuri sen vuoksi sitä estämässä. Täälläkin asuu paljon porukkaa Euroopasta ja osa on täällä vain 6 kuukautta.

SE ON SE SYY ...Mieti miten heidän kommunistinen hallinnon käy .. 300 virkamiestä huolehtii yhdestä kahdesta vajaasta eläkeläisestä. . . Heidän kämppiensä arvo laskee silmissä. . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietippä, kun yli 200 - 300 tuhatta eläkeläistä muuttaa pois hyvinvointivaltiosta. Paraneva kielitaitoa ja kokemus on uusilla sukupolvilla mitä jää eläkkeelle.

Valtion vatipäät on juuri sen vuoksi sitä estämässä. Täälläkin asuu paljon porukkaa Euroopasta ja osa on täällä vain 6 kuukautta.

SE ON SE SYY ...Mieti miten heidän kommunistinen hallinnon käy .. 300 virkamiestä huolehtii yhdestä kahdesta vajaasta eläkeläisestä. . . Heidän kämppiensä arvo laskee silmissä. . .

Ei täällä ole mahdollista asua kaikki eläkeläiset ei edes 100.000 olen asunut Thaimaassa 10 v. eikä tämä sovi kaikille, täällä on kuuma, jopa liian, toinen iso ongelma on terveydenhuolto se on huonoa täällä, ikään kun tulee sairauksiakin tulee, sikäli mikäli saa nuo jotenkin hoidettua kuntoon, sitten tulee liikenne joka on perseestä, Thaimaassa kuolee tieliikenteessä 12 kertaa enemmän ihmisiä kuin suomessa, jo 20 vuotta thaimaa on kuulunut top 5 maailman liikenteen vaarallisuuden takia, kolmas ongelma on likaisuus...
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ole mahdollista asua kaikki eläkeläiset ei edes 100.000 olen asunut Thaimaassa 10 v. eikä tämä sovi kaikille, täällä on kuuma, jopa liian, toinen iso ongelma on terveydenhuolto se on huonoa täällä, ikään kun tulee sairauksiakin tulee, sikäli mikäli saa nuo jotenkin hoidettua kuntoon, sitten tulee liikenne joka on perseestä, Thaimaassa kuolee tieliikenteessä 12 kertaa enemmän ihmisiä kuin suomessa, jo 20 vuotta thaimaa on kuulunut top 5 maailman liikenteen vaarallisuuden takia, kolmas ongelma on likaisuus...
        By NumBall HHN 62v.

Voi vajakki... Luuletko, että kaikki eläkeläiset muuttaa Thaimaahan. . . Minä sanoin, että valtion vatipäät pelkää, että 200 - 300 tuhatta eläkeläistä muuttaa ulkomaille eläkkeellä. Kielitaitoa on nuoremmilla eläkeläisillä parempi ja matka kokemuksia enemmän ja enemmän tietoa.

SIKSI KIRISTETÄÄN ELÄKKEITÄ JA SIKSI PUHUTAAN MAASTAPOISTUMISVEROSTA JA SIKSI 6 KUUKAUDEN SÄÄNTÖJÄ. . . SIKSI VEROJA KIRISTETÄÄN. . . TAJUA PLEASE 🥺!

Kyllä kyllä porukkaa muuttaa moneen moneen maahan ihan Espanjaa myöten...Tajua, että hyvinvointivaltiossa eläminen on helvetxx moneen moneen maahan nähden. Maailman toiseksi korkein kokonaisveroaste. vaihtoehtoja on runsaasti. . . Kreikka houkuttaa ja moni maa haluaa eläkeläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vajakki... Luuletko, että kaikki eläkeläiset muuttaa Thaimaahan. . . Minä sanoin, että valtion vatipäät pelkää, että 200 - 300 tuhatta eläkeläistä muuttaa ulkomaille eläkkeellä. Kielitaitoa on nuoremmilla eläkeläisillä parempi ja matka kokemuksia enemmän ja enemmän tietoa.

SIKSI KIRISTETÄÄN ELÄKKEITÄ JA SIKSI PUHUTAAN MAASTAPOISTUMISVEROSTA JA SIKSI 6 KUUKAUDEN SÄÄNTÖJÄ. . . SIKSI VEROJA KIRISTETÄÄN. . . TAJUA PLEASE 🥺!

Kyllä kyllä porukkaa muuttaa moneen moneen maahan ihan Espanjaa myöten...Tajua, että hyvinvointivaltiossa eläminen on helvetxx moneen moneen maahan nähden. Maailman toiseksi korkein kokonaisveroaste. vaihtoehtoja on runsaasti. . . Kreikka houkuttaa ja moni maa haluaa eläkeläisiä.

Jaa jaa taidat olla ihan yhtä fanaattinen kehitysmaassa asumiseen kun tämä palstan pellenaama 2010 mutta hänen fanituksensa perustuu jopa pattayaan tai buriramiin, olen kuitenkin asunut täällä varsin pitkään, joten tiedän mitä tämä on, vuosien kokemuksella, valtaosa suomalaisista eläkeläisistä ei lähde koskaan omaa kotikaupunkiaan pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa taidat olla ihan yhtä fanaattinen kehitysmaassa asumiseen kun tämä palstan pellenaama 2010 mutta hänen fanituksensa perustuu jopa pattayaan tai buriramiin, olen kuitenkin asunut täällä varsin pitkään, joten tiedän mitä tämä on, vuosien kokemuksella, valtaosa suomalaisista eläkeläisistä ei lähde koskaan omaa kotikaupunkiaan pidemmälle.

Ei vajakki lähde ... Ulosottoa ja 7 kuukauden sääntö. Mutta nuorempi sukupolvi lähtee... Lue perkele oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä thaimaasta tiedät? Vuokraläävässä päivystät netissä päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä tiedät, minulla näkyy thaimaa ihan ikkunasta missä sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä tiedät, minulla näkyy thaimaa ihan ikkunasta missä sinulla.

Mun ei tarvi katsoa ikkunasta, olen ulkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarisuhmura on oikeassa omasta näkökulmastaan, sillä ne nurkat missä hän asuu, ovat paskaisia ja pölyisiä. Suurempi ongelma on sen alueen köyhyys ja eriarvoisuus.

Parempina aikoina thaimaalaiset nousukkaat perustivat noille nurkille bisneksensä ja perheensä velan varaan, rakennuttivat talon joka meni sitten avioerossa myyntiin tai jäi toiselle osapuolelle sijoituskäyttöön.

Tuolla rikkaat vituttaa köyhiä ja köyhät vituttaa rikkaita. Joutuvat asumaan koirineen muurien takana suojassa, kun ei mitään kunnioitusta ja kunniasääntöjä ole noilla nurkilla, joka ei ole aitoa Thaimaata.

Turismi Hua Hinissa on romahtanut radikaalisti. Vanhan kuninkaan aikoihin Hua Hin oli sentään vielä golfareiden suosiossa ja hienot kentät onkin, mutta kun kaupungissa ei ole mitään muuta ja vähäiset kentät on rajusti ylihintaisia. En kuuna päivänä maksa Thaimaassa golfista 150 euroa kierros, oikea hinta ilman karttia on 50 euroa.

Hua Hin on kuin joku pohjois-karjalalainen Juuka, jolta on viety kaikki tärkeimmät elinkeinot pois ja pelin nimi on selviytykööt ken voi. Kämpät menee alehintaan myyntiin, eripuraa ja rahariitoja.

Ei ihme että noilla nurkilla ei ihminen viihdy, saati sitten erakoitunut yksinäinen minieläkeläinen vaappuja Saarikyttyrä.

Täällä aidossa Thaimaassa puhalletaan yhteen hiileen, ei sotketa eikä varastella. Saa apua tuntemattomiltakin ja pyytämättä. Ihmisillä ei ole sellaista stressiä kuin kaupunkien murrosalueilla. Toimeentulo voi olla pieni, mutta se on tasainen.

Tapsan kirjoitustaito on identtinen luki- ja ymmärryshäiriöineen. Sille ei voi mitään mutta koulussa on varmasti ollut vaikeuksia kun asennekin on hyvin itsekeskeinen "molemmilla" herroilla. Kaikkien tulisi elää kuin he, taikka elää väärin.

Valitettavasti minä en kutsu tuota elämäksi laisinkaan. Täyttää lusimisen määritelmän kun ei ole mahdollisuutta eikä mielenkiintoa tehdä mitään muuta kuin vaan olla yksin.

Vai on se "Tapsa" tutustunut kinkun savustajiin ja leipureihin kaikkialla? Nuokin jutut on aivan identtisiä Saarikehvelin kanssa, joka aina on tuntevinaan kaikki ja keskustelleensa heidän kanssa.

Saaripetterin uudelleen toistama valhe tuli taas kun väitti nähneensä kuin Wincapitan miehiä lähti lusimaan suoraan Jyväskylän istunnosta. Ei lähtenyt kukaan, sillä siellä ei käsitelty rikosasioita ollenkaan vaan korvauksia.

Nuo jutut on sellaisia kuin hän olisi halunnut elämän menevän. Ei mennyt niin. Ne kaikki asiat tapahtui jollekin muulle.

Tänään on suuri kateuspäivä kun verotiedot julkaistiin viimevuodelta. Yli satatonnia tienasi yli satatuhatta suomalaista ja yli miljoonan tienasi 1300 suomalaista. Miljonäärien määrä on nyt Suomessa yli 60.000.

Heillä menee ihan kivasti, kuin myös minulla. Sadantonnin ylittävään kerhoon pääsin, eikä eka numero ala kakkosellakaan. Tulonhankkimisvähennyksiä on niin paljon että niitä riittää tulevillekin vuosille. Rahoittaja putosi rajusti tänä vuonna ja hänellä oli 29x pienemmät tulot kuin 2021.

Edelleenkin Tapsa Saarilööperille terkkuja että suurimmalla osalla suomalaisista ei ole mitään muuta estettä muuttaa lämpöiseen kuin se, että he eivät halua.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarisuhmura on oikeassa omasta näkökulmastaan, sillä ne nurkat missä hän asuu, ovat paskaisia ja pölyisiä. Suurempi ongelma on sen alueen köyhyys ja eriarvoisuus.

Parempina aikoina thaimaalaiset nousukkaat perustivat noille nurkille bisneksensä ja perheensä velan varaan, rakennuttivat talon joka meni sitten avioerossa myyntiin tai jäi toiselle osapuolelle sijoituskäyttöön.

Tuolla rikkaat vituttaa köyhiä ja köyhät vituttaa rikkaita. Joutuvat asumaan koirineen muurien takana suojassa, kun ei mitään kunnioitusta ja kunniasääntöjä ole noilla nurkilla, joka ei ole aitoa Thaimaata.

Turismi Hua Hinissa on romahtanut radikaalisti. Vanhan kuninkaan aikoihin Hua Hin oli sentään vielä golfareiden suosiossa ja hienot kentät onkin, mutta kun kaupungissa ei ole mitään muuta ja vähäiset kentät on rajusti ylihintaisia. En kuuna päivänä maksa Thaimaassa golfista 150 euroa kierros, oikea hinta ilman karttia on 50 euroa.

Hua Hin on kuin joku pohjois-karjalalainen Juuka, jolta on viety kaikki tärkeimmät elinkeinot pois ja pelin nimi on selviytykööt ken voi. Kämpät menee alehintaan myyntiin, eripuraa ja rahariitoja.

Ei ihme että noilla nurkilla ei ihminen viihdy, saati sitten erakoitunut yksinäinen minieläkeläinen vaappuja Saarikyttyrä.

Täällä aidossa Thaimaassa puhalletaan yhteen hiileen, ei sotketa eikä varastella. Saa apua tuntemattomiltakin ja pyytämättä. Ihmisillä ei ole sellaista stressiä kuin kaupunkien murrosalueilla. Toimeentulo voi olla pieni, mutta se on tasainen.

Tapsan kirjoitustaito on identtinen luki- ja ymmärryshäiriöineen. Sille ei voi mitään mutta koulussa on varmasti ollut vaikeuksia kun asennekin on hyvin itsekeskeinen "molemmilla" herroilla. Kaikkien tulisi elää kuin he, taikka elää väärin.

Valitettavasti minä en kutsu tuota elämäksi laisinkaan. Täyttää lusimisen määritelmän kun ei ole mahdollisuutta eikä mielenkiintoa tehdä mitään muuta kuin vaan olla yksin.

Vai on se "Tapsa" tutustunut kinkun savustajiin ja leipureihin kaikkialla? Nuokin jutut on aivan identtisiä Saarikehvelin kanssa, joka aina on tuntevinaan kaikki ja keskustelleensa heidän kanssa.

Saaripetterin uudelleen toistama valhe tuli taas kun väitti nähneensä kuin Wincapitan miehiä lähti lusimaan suoraan Jyväskylän istunnosta. Ei lähtenyt kukaan, sillä siellä ei käsitelty rikosasioita ollenkaan vaan korvauksia.

Nuo jutut on sellaisia kuin hän olisi halunnut elämän menevän. Ei mennyt niin. Ne kaikki asiat tapahtui jollekin muulle.

Tänään on suuri kateuspäivä kun verotiedot julkaistiin viimevuodelta. Yli satatonnia tienasi yli satatuhatta suomalaista ja yli miljoonan tienasi 1300 suomalaista. Miljonäärien määrä on nyt Suomessa yli 60.000.

Heillä menee ihan kivasti, kuin myös minulla. Sadantonnin ylittävään kerhoon pääsin, eikä eka numero ala kakkosellakaan. Tulonhankkimisvähennyksiä on niin paljon että niitä riittää tulevillekin vuosille. Rahoittaja putosi rajusti tänä vuonna ja hänellä oli 29x pienemmät tulot kuin 2021.

Edelleenkin Tapsa Saarilööperille terkkuja että suurimmalla osalla suomalaisista ei ole mitään muuta estettä muuttaa lämpöiseen kuin se, että he eivät halua.

2010

Jep jep muista lääkityksesi muukin kun potenssihäiriöt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Mitens ne osakaslainat ja osamaksu mersut, varakkaalla miehellä semmoisia, olet sinä melkoinen pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ei tarvi katsoa ikkunasta, olen ulkona.

Niinkö eikö sinulla ole ikkunoita kyllä minäkin olen ulkona, pääsetkö kerran päivässä ulkoilemaan, ihan saattajan kanssa, vai vartijan... laiffila palstan heikoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitens ne osakaslainat ja osamaksu mersut, varakkaalla miehellä semmoisia, olet sinä melkoinen pelle.

Kuten todettua, tänään on valtakunnallinen kateuspäivä kun köyhät kiristelee ikeniään irvistellessä kuinka tuo ja tuo ja tuokin tienasi niin ja niin paljon..... Ota huikkaa, se helpottaa Arskaa! https://ibb.co/5R70SHy
        Arska ja Jorkki, kiinni ei oo korkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Huvittaa nuo kommenttisi jälleen kerran, tämä on hyvällä alueella noin 2 kilsaa kaupungin keskustaan, taloja on vierivieressä tontit pieniä koska olemme aivan keskustan välittömässä lähteisyydessä, hua hinissä on paljon väkeä, turisteja... paljon, kaikkea mikä on rikki korjataan, mutta teissä on vielä korjattavaa paljon ettei laittomia kaatopaikkoja ole jopa paikassa, ja liikenne on erittäin vaarallista kuten olen sanonut...

SInulla on poika vilkas mielikuvitus, olen kateellinen siitä.
        by NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Saaripuhveli, kun sinä et ymmärrä yrittämisestä mitään. Ei varakkuuksia mittailla velkojen määrällä eikä leasing- sopimuksilla.

Entinen kollegani tienasi viime vuonna näköjään kunnioitettavat 6,8 miljoonaa euroa. Kaikki pääomatuloa.

Hänen yrityksellään on velkaa pyöreästi 8 miljoonaa euroa ja lyhytaikaista velkaa pyöristettynä 9 miljoonaa.

Omavaraisuusaste silti 63%. Aika hyvin mieheltä joka teki konkurssin 1999 vuonna ja yrityksensä oli kaksi kertaa pienempi kuin minun vuonna 2003. Siitä alkoi nousunsa ja alas ei enää tule, ainakaan henkilökohtaisesti.

Onnittelen Joensuun xxxxxa joka näyttää olevan nykyään muuttanut ihmisten ilmoille itärajalta.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka on sanonut että en viihdy hyvin hua hinissä, viihdyn erittäin hyvin, vaikka on täällä ongelmia, liikennettä on liikaa, joskus keskustassa ajaa lentokentälle 45 minsaa, liikenne on vaarallista ja paljon laittomia kaatopaikkoja, pääosin pääteillä, asun muuten erään tien päässä viimeinen talo, täysin rauhallista, kaksi koiraa pihalla ajavat varkaat pois, ovet on auki , kukaan ei tule talon lähelle jos portti on auki, tänään kävi taas mittarinlukija, 3.500 bahtia sähkölasku, portti oli auki poika pelkäsi kunnes menin pihalle ja huusin koirat kotiin heti, tottelevat, niitä on kaksi säkäkorkeus noin 45 cm narttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittaa nuo kommenttisi jälleen kerran, tämä on hyvällä alueella noin 2 kilsaa kaupungin keskustaan, taloja on vierivieressä tontit pieniä koska olemme aivan keskustan välittömässä lähteisyydessä, hua hinissä on paljon väkeä, turisteja... paljon, kaikkea mikä on rikki korjataan, mutta teissä on vielä korjattavaa paljon ettei laittomia kaatopaikkoja ole jopa paikassa, ja liikenne on erittäin vaarallista kuten olen sanonut...

by NumBall HHN 62v.

Onko siellä go go baareja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Saaripuhveli, kun sinä et ymmärrä yrittämisestä mitään. Ei varakkuuksia mittailla velkojen määrällä eikä leasing- sopimuksilla.

Entinen kollegani tienasi viime vuonna näköjään kunnioitettavat 6,8 miljoonaa euroa. Kaikki pääomatuloa.

Hänen yrityksellään on velkaa pyöreästi 8 miljoonaa euroa ja lyhytaikaista velkaa pyöristettynä 9 miljoonaa.

Omavaraisuusaste silti 63%. Aika hyvin mieheltä joka teki konkurssin 1999 vuonna ja yrityksensä oli kaksi kertaa pienempi kuin minun vuonna 2003. Siitä alkoi nousunsa ja alas ei enää tule, ainakaan henkilökohtaisesti.

Onnittelen Joensuun xxxxxa joka näyttää olevan nykyään muuttanut ihmisten ilmoille itärajalta.

2010

Ainahan sinä kerrot toisista, melkoinen reppana, eikö sinulla ole oikeasti muuta tekemistä kuin jauhaa täällä teemaasi minä minä minä, en muuten usko sanaakaan, sinä olet vain kaheli. Kun ostelet kerrostaloja pääkaupunkiseudulta, osakaslainoilla... sinä olet vain narsistinen reppana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Monet yli 100 tuhatta tienaavat muuttavat eläkkeellä Espanjaan. Vajakit jää edelleen suomen Hyvinvointivaltioon. Ei se muuta asiaa.

Nuorempi sukupolvi mikä jää eläkkeelle muuttavat takuuvarmasti muualle jo siitä syystä, että ovat kielitaitoisia ja eläneet kansainvälisessä elämässä… eikö niin vajakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

by NumBall HHN 62v.

Tuo sinun vuokralääväsi sijainti näyttää vaihtelevan ihan päivittäin, välillä se on 2, välillä 4, toisinaan taas 6 kilsaa keskustaan. Hua hinin "lentokenttä" taasen on suuri vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun vuokralääväsi sijainti näyttää vaihtelevan ihan päivittäin, välillä se on 2, välillä 4, toisinaan taas 6 kilsaa keskustaan. Hua hinin "lentokenttä" taasen on suuri vitsi.

Sinä olet suuri vitsi, riippuen mitä pidetään keskustana 1.8 tai 2.2 kilsaa ruuhkassa kotiin 20 minsaa muuten. 5 minsaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet yli 100 tuhatta tienaavat muuttavat eläkkeellä Espanjaan. Vajakit jää edelleen suomen Hyvinvointivaltioon. Ei se muuta asiaa.

Nuorempi sukupolvi mikä jää eläkkeelle muuttavat takuuvarmasti muualle jo siitä syystä, että ovat kielitaitoisia ja eläneet kansainvälisessä elämässä… eikö niin vajakki.

Yhtä varmasti kuin ne miljardit uskovaiset näkevät jeesuksen tumputusta seuraavan toisen tulemisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

No et näytä sinäkään ymmärtävän yrittämisestä mitään ensimmäinen mikä pitää tietää on alv, ja sen muodot, milloin ja miten ne muodostuu ja milloin maksetaan..

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18094587c

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei todellakaan ne vajakit lähde. Eikä ne edes ole käyneet Tallinnaa pitemmällä .. ei ole.

Minä Puhin, että noin 200 - 300 tuhatta eläkeläistä on potentiaalisia muuttajia. Toki tulevaisuudessa palvelut monipuolistuvat. Onhan nuorempi väestö jo kovin kansainvälistä muutenkin.

Palkat ei tule koskaan enää nousemaan monellakaan vajakkityössä. Siksi myös eläke uudistusta ajetaan eteenpäin, jotta eläkkeitä heikennetään.

• Anonyymi

Hullun miekkamiehen rottaburgeribaarista saa rotanlihasta tehdyn erikoisannoksen ja kaksi kuksallista kiljua 1000;een euroon.

• Anonyymi

En kävis yhdessäkään etnisessä ravintolassa. Kesällä veimme vieraat baariin syömään. Teimme tilaukset ja pyysimme yhden aterian, ettei yhtään tomaattia hänen annokseen, kun poika on allerginen tomaateille. No, sapuskan toi joku viirusilmä ja pojan lautasella tomaatit kukoisti. Pojan isä nousi seisomaan ja sanoi, että miksi pojalle tomaattia? Viirusilmä nappasi kädellä ne tomaatit lautaselta ja laittoi taskuun.
      Silloin noustiin pöydästä kaikki ylös ja kysyttiin, että mitä, sinäkö otit paskasella kädellä tomaatit ja laitoit taskuun? Minun tasku on puhdas, hän vastasi. Ei pöljä älynnyt, että voimakkaasti allerginen ihminen ei siedä tomaattia yhtään lautasella. Sitten lähdettiin syömään oikeaan paikkaan, siihen jäi ruoat, vaikka ne oli maksettu.
      By Senssu CNX 64v.

• Anonyymi

Todella uskottavaa että thaimaalaisen kanssa naimisissa oleva Chiang Mailainen perheenisä nimittelee etnisen ravintolan tarjoilijaa viirusilmäksi ja kutsuu ravintolaa baariksi, jossa viirusilmä sitten tunkee tomaatit taskuunsa suoraan lautaselta.
        Valehtelijoilla on aina totuuden pisara tarinoissaan, joista kertomus kumpuaa juurensa.
        Jossakin Paraisten paskaisessa räkälässä on siivooja palkattu tarjoilijaksi lomien ajaksi ja baarissa tehdään jotakin hätäistä pikaruokaa, jonne siivoojapoika on sitten laittanut tomaattia mukaan vaikka ei ole sitä pyydetty. Senssu jos on ikinä Thaimaassa käynyt, siitä on parikymmentävuotta aikaa ja se tapahtui jonkun Tjäreborgin kahden viikon matkalla kun äiti oli messissä työntämässä saattamassa holhokkia. Saanko Senssu arvata, niin sinulla on aika paha epilepsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella uskottavaa että thaimaalaisen kanssa naimisissa oleva Chiang Mailainen perheenisä nimittelee etnisen ravintolan tarjoilijaa viirusilmäksi ja kutsuu ravintolaa baariksi, jossa viirusilmä sitten tunkee tomaatit taskuunsa suoraan lautaselta.
        Valehtelijoilla on aina totuuden pisara tarinoissaan, joista kertomus kumpuaa juurensa.
        Jossakin Paraisten paskaisessa räkälässä on siivooja palkattu tarjoilijaksi lomien ajaksi ja baarissa tehdään jotakin hätäistä pikaruokaa, jonne siivoojapoika on sitten laittanut tomaattia mukaan vaikka ei ole sitä pyydetty. Senssu jos on ikinä Thaimaassa käynyt, siitä on parikymmentävuotta aikaa ja se tapahtui jonkun Tjäreborgin kahden viikon matkalla kun äiti oli messissä työntämässä saattamassa holhokkia. Saanko Senssu arvata, niin sinulla on aika paha epilepsia?

Trollimme 2010 into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
        Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
        Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
        Mitätönkin pyrkii.
        Tyttö Neitisen kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse luomiensa opponenttiensa kanssa.
        Hän esiintyy numbana ja senseinä kaikissa heidän olomuodoissaan kun nämä itse ei kirjoita ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
        Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollimme 2010 into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
        Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
        Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
        Mitätönkin pyrkii.
        Tyttö Neitisen kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse luomiensa opponenttiensa kanssa.
        Hän esiintyy numbana ja senseinä kaikissa heidän olomuodoissaan kun nämä itse ei kirjoita ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
        Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi.

Kenenkään toisen jutut eivät muuta sitä faktaa että sinä vietät loppuelämäsi köyhänä Suomessa, kuten olet viettänyt aina vilkkaan mielikuvituksen ja haaveiden kanssa, jotka sekoittuu todellisuuteen lääketokkurassa. Että wuuf wuuf vaan Puppe the miessensei.

• Anonyymi

Kyllä suomibaareissa saa aamiaiseen kulumaan sen tonnin.

• Anonyymi

Aamiaiseni maksoi 390 338,12 VND.

• Anonyymi

Eikö se ole joku 11 Euroa ja onko tämä hinta nyt Vung Taolla hotellissa. Terveisiä vain ... Mä tulen ensi kuussa katsomaan.

• Anonyymi

Tuli pieni kirjoitusvirhe. Piti olla aamiaisemme maksoi, eli vaimoni ja minun yhteinen aamiainen.

• Anonyymi

Minä söin erinomaisia aamiaisia Phu Quioc'issa 85 000 VND/kpl.

Taksi kentältä kaupunkiin, 10km, oli 130 000 VND.

50egee antoi 1,220 000 VND. Eli olin kuin 2010 hetken - Miljonääri! Neste ei silti noussut päähän...

• Anonyymi

Minä muistan yhden kerran, kun kaveri sanoi, näin. Hän lensi New Yorkiin Helsingistä ja oli sanonut vieressä istuvalle naiselle, että lentelisihän sitä näitä halpoja lentoja New Yorkiin miten paljon, vaan jos olisi aikaa. Nainen oli vastannut, että jos on rahaa, niin on myös aikaa. Kaveri sanoi, että oli hiljainen loppumatka.

Se pitää paikkansa ja uskoin mitä kaveri sanoi. Mutta sitä minä en usko mitä 2010 tänne kirjoittaa. Siinä kertomuksessa on niin monta kohtaa mikä pitää paikkansa... En luettele. Mutta onko poika 2010 ei vakuuta.

• Anonyymi

Keksit epäloogisia tarinoita. Miksi kukaan lentelisi huvikseen turistiluokassa esittäen rikasta? Ei kukaan rikas lennä turistiluokassa. Eikä tuokaan pidä paikkansa että rikkailla on aina aikaa.
        Elon Musk tekee usein 20 tuntista päivää 7 päivää viikossa ja nukkuu milloin missäkin kavereiden luona tai lennolla. Ei lento ole mikään nautinto ainakaan minulle. Bisneksessä kyllä.
        Rikkaat on tehneet rahansa sinnikkyydellä ja ahkeruudella, ellei kyseessä ole vanhan rahan perijät. Minun rahat on kotoisin puoliksi omalta yritysuralta ja puoliksi perittyä.
        Käyttörahaa on seitsennumeroinen summa, mutta silti en kummemmin törsää. Tällä lomalla menee ehkä kaksikymmentätonnia euroa, ehkä vaan viisitoista, ihan sama.
        Kotiinkin lennetään helmikuussa bisneksessä.

Seuralainen on suihkussa, tultiin Pattayalle takaisin ja hajin vähän yskänlääkettä kun sain autossa kylmää. Tietäjät tietää mitä on ostettu ja mistä https://aijaa.com/qsJEI2

Sairaspohkeinen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksit epäloogisia tarinoita. Miksi kukaan lentelisi huvikseen turistiluokassa esittäen rikasta? Ei kukaan rikas lennä turistiluokassa. Eikä tuokaan pidä paikkansa että rikkailla on aina aikaa.
        Elon Musk tekee usein 20 tuntista päivää 7 päivää viikossa ja nukkuu milloin missäkin kavereiden luona tai lennolla. Ei lento ole mikään nautinto ainakaan minulle. Bisneksessä kyllä.
        Rikkaat on tehneet rahansa sinnikkyydellä ja ahkeruudella, ellei kyseessä ole vanhan rahan perijät. Minun rahat on kotoisin puoliksi omalta yritysuralta ja puoliksi perittyä.
        Käyttörahaa on seitsennumeroinen summa, mutta silti en kummemmin törsää. Tällä lomalla menee ehkä kaksikymmentätonnia euroa, ehkä vaan viisitoista, ihan sama.

Seuralainen on suihkussa, tultiin Pattayalle takaisin ja hajin vähän yskänlääkettä kun sain autossa kylmää. Tietäjät tietää mitä on ostettu ja mistä https://aijaa.com/qsJEI2

Sairaspohkeinen mies

Muista tarkistaa kinkun hinta paikallisesta ja katsele bussiaikataulut tarkkaan. Tapsa ei kovin tarkkaan niitä katsellut, kun ehdotti vuorokauden mittaisen bussimatkan kestävän vain neljä tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaspohkeinen mies

Pottu Smirreä, kahvi ja energiajuoma Seiskasta näyttää olevan. Mukavaa päivää Pohjemiehelle Pattayalle! :)

• Anonyymi

Siinäpä se matkan kohokohta taisi olla -:)

• Anonyymi

Milloin aiot Pasanen tutkia Tapsan kuvat Google lensillä ja kommentoida? Vai kuuluuko Tapsa suojeluskuntaasi? Kenties asuu kattilassasi kera Jeesuksen?

• Anonyymi

Miksi saat raivarin jonkun 26 euron aamiaisesta? Vaihdoin juuri kesäkumit alle, 59 euroa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5870
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3326
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2966
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      638
      2203
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      162
      2138
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      71
      1454
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1425
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1228
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1146
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1117
    Aihe