Minkälaiset perä että sivulaukut sopivat parhaiten kyseiseen pyörään ja mihin hintaan olette saanut?
oisko kellään kuvaa laukkuineen?
onkohan bandiitti miehillä/naisilla omat netti sivut??
SUZUKI GSF 1200 bandit
6
2392
Vastaukset
- jeepo
Mulla on Giwin teline ja kapanlaukut. Hyvin on sopinut pyörään ja toimii. Mielestäni tuon hyvä että laukut ja telineet käyvät päikseen muiden laukkujen ja telineiden kanssa. Aalright muistaakseen myy noita.
- gsf
Pändärin omaavana voin sanoa,että mulkun kamelin näkönen on isoilla laukuilla.Kun ei istu niin ei.
Takateline ja irrotettavat nahkalaukut just menee,mut mieluummin ajelen laukuttomalla näitä pikkuajeluita nurkissa. - VPN
gsf kirjoitti:
Pändärin omaavana voin sanoa,että mulkun kamelin näkönen on isoilla laukuilla.Kun ei istu niin ei.
Takateline ja irrotettavat nahkalaukut just menee,mut mieluummin ajelen laukuttomalla näitä pikkuajeluita nurkissa.Höpsistä!
Mulla on Bandiitissa kolme (3) Givin Max 52 laukkua ja se on ihan asiallinen ja kulkee vaivatta vaikka puuskittaisessa tuulessa jopa moottoritienopeuksia.
Ulkonäkö on upea ja takalaukun lisäjarruvalot hintansa väärti (kannattaa asentaa samalla kun tulee kolmen laukun teline vilkuilla)
Veli-Pekka Nousiainen
- Koloin
Bandittiin vain takalaukku. Kolmen laukun teline on ulkonäöltään turhan raskaan näköinen. Tilapäistä käyttöä varten kannattanee laittaa sivulaukuiksi irrotettavat satulalaukut. Takalaukkuteline n. 90 euroa ja siihen laukku alle 200 euroa.
Suomessa ei ole vielä kunnon Bandit-sivustoja, mutta Saksassa on oikea foorumi http://www.banditforum.de/- Hande G.
Mulla on Banditissa SW Motechin telineet ja Giwin laukut. Telineet saa näppärästi pois rumentamasta kun laukkuja ei tarvita. Em. telineitä tuo Suomeen RM Heino Tampereelta.
Myös Five Starilla on nopeasti irroitettavat telineet. En tiedä saako niitä Banditiin ja tuodaanko niitä Suomeen. Saksasta niitä saa ainakin Louisilta. - Rosvo
Hande G. kirjoitti:
Mulla on Banditissa SW Motechin telineet ja Giwin laukut. Telineet saa näppärästi pois rumentamasta kun laukkuja ei tarvita. Em. telineitä tuo Suomeen RM Heino Tampereelta.
Myös Five Starilla on nopeasti irroitettavat telineet. En tiedä saako niitä Banditiin ja tuodaanko niitä Suomeen. Saksasta niitä saa ainakin Louisilta.Itellä samat telineet Kapan laukuilla ja täytyy sanoa, että todella tyytyväinen olen hankintaan ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952