Typerää, kehtaavatkin aikuiset ihmiset!
MILJONÄÄRIKURSSIA sosiaalisessa mediassa kauppaava laulaja Saara Aalto tienasi vuoden 2022 verotietojen mukaan ansiotuloja 48 469 euroa ja pääomatuloja 6 642 euroa. Yhteensä siis 55 111 euroa.
Hänen vaimonsa Meri Aalto tienasi puolestaan ansiotuloja 39 029 euroa. Pääomatuloja hän tienasi 6 319 euroa. Yhteensä siis 45 348 euroa.
Parin tulot voivat yllättää, sillä he markkinoivat somessa ahkerasti erilaisia kursseja, jotka auttavat ihmisiä menestymään. Näistä eniten huomiota on herättänyt kurssikokonaisuus No Fear Akatemia.
Kurssien lisäksi Saara Aalto tienaa myös laulamalla. Hän kertoo nettisivuillaan, että häneltä on tulossa joulukiertue, joka kiertää ympäri Suomea tänä vuonna.
Lue lisää: Saara Aalto ja Meri Aalto pyytävät hurjaa summaa koulutuksestaan – ”miljonäärikurssi” sai somen kuhisemaan
IS kertoi aiemmin, kuinka pari markkinoi ahkerasti sosiaalisessa mediassa Meri Aallon, eli ”Miljonääri-Merin” ilmaisia ”menestys-meditaatioita”, joissa opetellaan muun muassa kiitollisuutta ja ”miljonäärielämää”.
Meri Aallon runsaus-teemaisessa meditaatiossa esimerkiksi kuvitellaan, että ollaan ruokakaupassa ja nähdään paljon ostettavia asioita.
– ”Miljonääri-Merille” runsaus on sitä, että kun menen kauppaan niin näen niin paljon runsautta mun ympärillä, rauhallisella äänellä puhuva Meri Aalto sanoi meditaationauhalla.
PARI kauppasi myös huomiota herättänyttä No Fear Akatemia -kokonaisuutta 888 euron hintaan. Hyvinvointiin keskittyvän kurssin tavoitteena on ”valjastaa oma alitajunta käyttöön” ja ”ymmärtää, mikä on voima-identiteetti”.
Omien sanojensa mukaan he itse ovat käyttäneet vastaaviin oppeihin yli 100 000 euroa. Parin mukaan heidän tarjoamansa kurssikokonaisuuden hinta olisi todellisuudessa yli 10 000 euroa.
No Fear Akatemia-kokonaisuuden lisäksi tarjolla on sekä Saara Aallon että Meri Aallon omia koulutuksia.
Saara ja Meri Aalto pelleilevät MILJONÄÄRIKURSSEILLAAN!!
Anonyymi-ap
1
833
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095292N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740